Már Hungarikum kategóriában is lehet pályázni

2021-08-13

2 új kategóriával bővült ‘Az Év Honlapja pályázat, melynek egyike a Hungarikumok kategóriája!

Jubileumi születésnapját ünnepelve Az Év Honlapja pályázat nevezési lehetőségeit 2 új kategóriával bővítettük, melynek egyike a ‘Hungarikum’ kategória.

 

Értékteremtés, hagyomány, büszkeség, közösség, hazaszeretet. Hungarikumnak lenni olyan elismerés, amely a magyarság egyik legmagasabb szintjét képviseli. 

 

Fontosságuk vitathatatlan: az országimázs építése mellett szerepük van a közösség- és identitás-érzet erősítésében. Legyen egy magyar turista a világon akármerre, szívmelengető érzés más országokban találkozni egy cseppnyi Otthonnal - nyilvánuljon meg ez egy koccintáshoz elővett pálinkában, egy tál gulyáslevesben, vagy egy díszes, hímzett vászontáskában. Számos nemzeti értékünk közül ez csak néhány, amiket világszerte ismernek és nemzeti értékükkel emelik országunkat és turisztikai ismertségünket. 

 

Új kategóriánkba olyan honlapokat várunk, amelyek Hungarikumokkal foglalkoznak, és kulturális értéket átadva színesítik az online tér világát. Különleges helyet foglal el szívedben a magyar operett, vagy Puskás Ferenc életműve előtt tisztelegsz? Népszerűsítenéd a honlapodon az Andrássy út, a Tokaji borvidék vagy az Aggteleki-karszt lélegzetelállító képeivel és eseményeivel? Ismerd meg az összes Hungarikumot a https://hungarikum.kormany.hu/hungarikumok-gyujtemenye címen, és mutasd meg a nagyközönségnek magyarságunk büszkeségeit hirdető honlapod!

  

Ha úgy érzed, otthon vagy a digitális térben, friss és naprakész vagy, de eddig nem találtad meg a megfelelő kategóriát, olvasd el további kategóriáink leírását a https://www.azevhonlapja.hu/nevezes/nevezesi-kategoriak címen! 

 

A pályázatokat október 12-ig lehet leadni a https://www.azevhonlapja.hu/regisztracio weboldalon, amennyiben pedig augusztus hónapban kerül beküldésre a pályázat, 20 százalék kedvezményben részesülhetsz!

 

 

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek