Nevezési kategóriák


'Az Év Honlapja' pályázatra jelenleg 25 kategóriában lehet nevezni a honlapokat. Ha Ön nem biztos a nevezni kívánt honlap kategóriájára vonatkozólag, kérjük keresse fel munkatársainkat, akik örömmel segítenek majd!

A kategóriák:

  1. Agrár
  2. Az év applikációja
  3. Az Év Kreatív megoldása (banner, popup,microsite, elektronikus hírlevél, brand content, brand entertainment...)
  4. Az év technológiai megoldása
  5. B2B weboldalak (volt Ipari web kategória)
  6. Egészségügy
  7. E-kereskedelem
  8. E-learning
  9. Életmód és Sport
  10. Hobbi oldal
    Ebbe a kategóriába csak nem kereskedelmi céllal létrejött oldalak nevezhetnek!
  11. Ifjúsági: 14-18 (középiskolai tanulók) év közötti személyek által fejlesztett, nem kereskedelmi céllal létrehozott, 
    személyes weblap.
    Ebbe a kategóriába csak 14 - 18 (középiskolai tanulók) év közötti magánszemélyek nevezhetnek!
  12. Kereskedelem
  13. Kormányzat (kormányzati oldalak, háttérintézmények, pártok)
  14. Közösségi oldal és marketing megoldások
  15. Kultúra
  16. Márkasite
  17. Média (online és offline)
  18. Művészek, közszereplők honlapja (pl: sportolók, politikusok, celebek, zenekarok, írok...)
  19. Oktatás
  20. Önkormányzatok és települések
  21. Portfólió oldalak: (régi személyes oldal kategória)
    ​Magánszemélyek tulajdonában lévő weblapok. Ebbe a kategóriába csak magánszemélyek nevezhetnek!
  22. Szolgáltatás
  23. Társadalmi és civil szervezetek (Non-profit kategória)
  24. Turizmus
  25. Vendéglátás (szállodák, éttermek honlapjai)



     

Az év technológiai megoldása:
A kategóriába olyan technológiai megoldásokkal lehet nevezni, melyek több weboldalon alkalmazhatóak, és a webfejlesztés vagy internetes üzletvitel színvonalát általánosan, lehetőleg minél szélesebb körben emelni tudják. Ilyenre példa lehet egy innovatív webes fizetési megoldás, egy látogatottságot vagy a marketingeredményeket mérő eszköz, a weboldalak kódját optimalizáló megoldás, egy CMS rendszerekhez illeszthető plugin, az üzletvitelt vagy a marketingfolyamatokat automatizáló, a honlapokhoz illeszthető fizetős vagy ingyenes webes megoldás, de akár egy bérelhető webáruház rendszer vagy egy széles körben alkalmazott CMS sablon is.

A kategória zsűrije:
Petrányi-Széll András, Bonyhádi Gábor, Éles László, Kolma Kornél és Ferling Dávid

A zsűrizés szempontjai:
-         Alkalmazhatóság (mennyire széleskörű megoldás)
-         Újszerűség és innovativitás
-         Integrálhatóság (milyen gyorsan és könnyen integrálható különböző rendszerekbe)
-         Felhasználói élmény - UX (design és ergonómia)

Nevezés:
A zsűri elsősorban a beadott pályázatok, és a zsűri rendelkezésére bocsájtott hozzáférések alapján ítéli meg egy megoldás alkalmazhatóságát.
Ezért a kategória esetében kérjük a pályázókat, hogy pályázatukban – amennyiben azok relevánsak a pályázat szempontjából – térjenek ki az alábbi szempontokra is:
-         A megoldás jelentős referenciái
-         A megoldás piaci részesedése, növekedési üteme
-         A megoldás fejlesztéséhez szükséges erőforrások
-         Az üzleti ígéreteket alátámasztó ügyfélvélemények és/vagy esettanulmányok elérhetősége
-         A megoldás további fejlesztési lehetőségei, céljai
 
A pályázat legmegfelelőbb bemutatási formái:
-         A megoldás weboldalának belinkelése (preferált) vagy önálló bemutató weboldal (aloldal, minisite) elkészítése
-         Magyarázó videó létrehozása (maximum 2 perc)
-         PDF (maximum 10ezer karakter), PowerPoint vagy Prezi prezentáció (maximum 25 slide) elkészítése és a pályázathoz történő csatolása.

Így vásárol többet egyetlen vevő

2017. 03. 22.
A kosárérték növelésével foglalkozni webkereskedőként vidám dolog, hisz ez azt jelenti, hogy megy a bolt, vannak vevőink, és arra koncentrálhatunk, hogy aki vásárol, vásároljon többet.…
Bővebben

Decentralizált és agilis marketing, chatbotok, blockchain, atomizált fogyasztók, és ami marad a PR-ből

2017. 03. 20.
Az idén sem a legfelkapottabb, sokkal inkább a legszemléletformálóbb témákkal foglalkozom. A 2016-ra jelzett marketing- és PR-trendek természetesen továbbra is élnek, és 2017-…
Bővebben

Honlapokra is igaz: a kevesebb több

2017. 03. 10.
Sok cég a mai napig nem fordít elég figyelmet a megfelelő, letisztult designra, és sajnos nem ritka, hogy olyan termékhonlapokba vagy online szolgáltatásokba fut bele az ember, amik biz…
Bővebben
További hírek