Nevezési kategóriák


'Az Év Honlapja' pályázatra jelenleg 25 kategóriában lehet nevezni a honlapokat. Ha Ön nem biztos a nevezni kívánt honlap kategóriájára vonatkozólag, kérjük keresse fel munkatársainkat, akik örömmel segítenek majd!

A kategóriák:

  1. Agrár
  2. Az év applikációja
  3. Az Év Kreatív megoldása (banner, popup,microsite, elektronikus hírlevél, brand content, brand entertainment...)
  4. Az év technológiai megoldása
  5. B2B weboldalak (volt Ipari web kategória)
  6. Egészségügy
  7. E-kereskedelem
  8. E-learning
  9. Életmód és Sport
  10. Hobbi oldal
    Ebbe a kategóriába csak nem kereskedelmi céllal létrejött oldalak nevezhetnek!
  11. Ifjúsági: 14-18 (középiskolai tanulók) év közötti személyek által fejlesztett, nem kereskedelmi céllal létrehozott, 
    személyes weblap.
    Ebbe a kategóriába csak 14 - 18 (középiskolai tanulók) év közötti magánszemélyek nevezhetnek!
  12. Kereskedelem
  13. Kormányzat (kormányzati oldalak, háttérintézmények, pártok)
  14. Közösségi oldal és marketing megoldások
  15. Kultúra
  16. Márkasite
  17. Média (online és offline)
  18. Művészek, közszereplők honlapja (pl: sportolók, politikusok, celebek, zenekarok, írok...)
  19. Oktatás
  20. Önkormányzatok és települések
  21. Portfólió oldalak: (régi személyes oldal kategória)
    ​Magánszemélyek tulajdonában lévő weblapok. Ebbe a kategóriába csak magánszemélyek nevezhetnek!
  22. Szolgáltatás
  23. Társadalmi és civil szervezetek (Non-profit kategória)
  24. Turizmus
  25. Vendéglátás (szállodák, éttermek honlapjai)



     

Az év technológiai megoldása:
A kategóriába olyan technológiai megoldásokkal lehet nevezni, melyek több weboldalon alkalmazhatóak, és a webfejlesztés vagy internetes üzletvitel színvonalát általánosan, lehetőleg minél szélesebb körben emelni tudják. Ilyenre példa lehet egy innovatív webes fizetési megoldás, egy látogatottságot vagy a marketingeredményeket mérő eszköz, a weboldalak kódját optimalizáló megoldás, egy CMS rendszerekhez illeszthető plugin, az üzletvitelt vagy a marketingfolyamatokat automatizáló, a honlapokhoz illeszthető fizetős vagy ingyenes webes megoldás, de akár egy bérelhető webáruház rendszer vagy egy széles körben alkalmazott CMS sablon is.

A kategória zsűrije:
Petrányi-Széll András, Bonyhádi Gábor, Éles László, Kolma Kornél és Ferling Dávid

A zsűrizés szempontjai:
-         Alkalmazhatóság (mennyire széleskörű megoldás)
-         Újszerűség és innovativitás
-         Integrálhatóság (milyen gyorsan és könnyen integrálható különböző rendszerekbe)
-         Felhasználói élmény - UX (design és ergonómia)

Nevezés:
A zsűri elsősorban a beadott pályázatok, és a zsűri rendelkezésére bocsájtott hozzáférések alapján ítéli meg egy megoldás alkalmazhatóságát.
Ezért a kategória esetében kérjük a pályázókat, hogy pályázatukban – amennyiben azok relevánsak a pályázat szempontjából – térjenek ki az alábbi szempontokra is:
-         A megoldás jelentős referenciái
-         A megoldás piaci részesedése, növekedési üteme
-         A megoldás fejlesztéséhez szükséges erőforrások
-         Az üzleti ígéreteket alátámasztó ügyfélvélemények és/vagy esettanulmányok elérhetősége
-         A megoldás további fejlesztési lehetőségei, céljai
 
A pályázat legmegfelelőbb bemutatási formái:
-         A megoldás weboldalának belinkelése (preferált) vagy önálló bemutató weboldal (aloldal, minisite) elkészítése
-         Magyarázó videó létrehozása (maximum 2 perc)
-         PDF (maximum 10ezer karakter), PowerPoint vagy Prezi prezentáció (maximum 25 slide) elkészítése és a pályázathoz történő csatolása.

1 hónap és startol Az Év Honlapja pályázat!

2017. 07. 14.
Ideje elővenni a programozót és a terveket, mert az idei év más lesz. Korábban indulunk és az Országos Marketing Konferencián vehetitek át a díjakat!
Bővebben

Nem elég terméket értékesíteni, megoldást is kell kínálni!

2017. 06. 26.
Hogyan tudunk értéket teremteni a fogyasztó számára? A technológiai fejlődés olyan mértékűvé vált, hogy ma a háttértámogatás nagyobb profitrátával bír és hosszabb távú bevételt jelent,…
Bővebben

Így segít a Bigdata-boom a vásárlók megtartásában

2017. 06. 23.
Az értékesítés sem menekülhet a big data elől. A hatékonyság növeléséhez a vásárlók minél mélyebb megismerésére, viselkedésük előrejelzésére lesz szükség a jövőben. Az adatok viszont mi…
Bővebben
További hírek