Nevezési kategóriák


'Az Év Honlapja' pályázatra jelenleg 25 kategóriában lehet nevezni a honlapokat. Ha Ön nem biztos a nevezni kívánt honlap kategóriájára vonatkozólag, kérjük keresse fel munkatársainkat, akik örömmel segítenek majd!

A kategóriák:

  1. Agrár
  2. Az év applikációja
  3. Az Év Kreatív megoldása (banner, popup,microsite, elektronikus hírlevél, brand content, brand entertainment...)
  4. Az év technológiai megoldása
  5. B2B weboldalak (volt Ipari web kategória)
  6. Egészségügy
  7. E-kereskedelem
  8. E-learning
  9. Életmód és Sport
  10. Hobbi oldal
    Ebbe a kategóriába csak nem kereskedelmi céllal létrejött oldalak nevezhetnek!
  11. Ifjúsági: 14-18 (középiskolai tanulók) év közötti személyek által fejlesztett, nem kereskedelmi céllal létrehozott, 
    személyes weblap.
    Ebbe a kategóriába csak 14 - 18 (középiskolai tanulók) év közötti magánszemélyek nevezhetnek!
  12. Kereskedelem
  13. Kormányzat (kormányzati oldalak, háttérintézmények, pártok)
  14. Közösségi oldal és marketing megoldások
  15. Kultúra
  16. Márkasite
  17. Média (online és offline)
  18. Művészek, közszereplők honlapja (pl: sportolók, politikusok, celebek, zenekarok, írok...)
  19. Oktatás
  20. Önkormányzatok és települések
  21. Portfólió oldalak: (régi személyes oldal kategória)
    ​Magánszemélyek tulajdonában lévő weblapok. Ebbe a kategóriába csak magánszemélyek nevezhetnek!
  22. Szolgáltatás
  23. Társadalmi és civil szervezetek (Non-profit kategória)
  24. Turizmus
  25. Vendéglátás (szállodák, éttermek honlapjai)



     

Az év technológiai megoldása:
A kategóriába olyan technológiai megoldásokkal lehet nevezni, melyek több weboldalon alkalmazhatóak, és a webfejlesztés vagy internetes üzletvitel színvonalát általánosan, lehetőleg minél szélesebb körben emelni tudják. Ilyenre példa lehet egy innovatív webes fizetési megoldás, egy látogatottságot vagy a marketingeredményeket mérő eszköz, a weboldalak kódját optimalizáló megoldás, egy CMS rendszerekhez illeszthető plugin, az üzletvitelt vagy a marketingfolyamatokat automatizáló, a honlapokhoz illeszthető fizetős vagy ingyenes webes megoldás, de akár egy bérelhető webáruház rendszer vagy egy széles körben alkalmazott CMS sablon is.

A kategória zsűrije:
Petrányi-Széll András, Bonyhádi Gábor, Éles László, Kolma Kornél és Ferling Dávid

A zsűrizés szempontjai:
-         Alkalmazhatóság (mennyire széleskörű megoldás)
-         Újszerűség és innovativitás
-         Integrálhatóság (milyen gyorsan és könnyen integrálható különböző rendszerekbe)
-         Felhasználói élmény - UX (design és ergonómia)

Nevezés:
A zsűri elsősorban a beadott pályázatok, és a zsűri rendelkezésére bocsájtott hozzáférések alapján ítéli meg egy megoldás alkalmazhatóságát.
Ezért a kategória esetében kérjük a pályázókat, hogy pályázatukban – amennyiben azok relevánsak a pályázat szempontjából – térjenek ki az alábbi szempontokra is:
-         A megoldás jelentős referenciái
-         A megoldás piaci részesedése, növekedési üteme
-         A megoldás fejlesztéséhez szükséges erőforrások
-         Az üzleti ígéreteket alátámasztó ügyfélvélemények és/vagy esettanulmányok elérhetősége
-         A megoldás további fejlesztési lehetőségei, céljai
 
A pályázat legmegfelelőbb bemutatási formái:
-         A megoldás weboldalának belinkelése (preferált) vagy önálló bemutató weboldal (aloldal, minisite) elkészítése
-         Magyarázó videó létrehozása (maximum 2 perc)
-         PDF (maximum 10ezer karakter), PowerPoint vagy Prezi prezentáció (maximum 25 slide) elkészítése és a pályázathoz történő csatolása.

Tanulni is lehet az Y és Z generációktól

2017. 05. 24.
Legtöbbször együtt szokás emlegetni az Y és a Z generációkat, bár sokszor különbözik a munkamoráljuk, azonban mindkét generációra jellemző, hogy egyszerre több dologgal képesek párhuzam…
Bővebben

Bünteti a Facebook a rossz minőségű weboldalakat

2017. 05. 19.
A Facebook régóta küzd a rossz minőségű tartalommal. Azokkal a linkekkel, amik hangzatos címekkel beterelik különböző weboldalakra az embereket, akik aztán csalódnak.
Bővebben

B2B és B2C helyett jön a H2H

2017. 05. 11.
A cég renoméja fontosabb, mint valaha, a termék helyett egyre inkább az emberre kell koncentrálni - mondták a Cégvezetői Csúcs 2017 konferencia előadói. A negatív vélemények nemcsak a f…
Bővebben
További hírek