Elbírálás szempontjai


Design

A honlap vizuális megjelenése (színvilág, layout, tipográfia, grafika, stb.) támogatja-e a megadott célkitűzést, mennyire van összhangban a honlap tartalmával, azaz az összkép milyen benyomást kelt a látogatóban. Fontos az is, hogy mennyire kreatív a vizuális tartalom megjelenítése.

UX – User Experience

A felhasználói elégedettség és maga az élmény sok szempontot magába foglaló zsűrizési szempont. A legfontosabb, hogy a látogató könnyedén és gördülékenyen tudjon böngészni az oldalon. Ma már azonban az is elengedhetetlen, hogy a honlap megoldásaival szórakoztatni tudjon és figyelemfelkeltő, hasznos tartalommal bírjon, azaz képes legyen visszacsábítani az érdeklődőt.
 
Kategóriának megfelelő tartalom (súlyozott pontszám)

Miután a versenyben különböző kategóriákban lehet nevezni, a tartalmat nem lehet általában értékelni, kizárólag csak a konkrét kategória jellegzetességeinek megfelelően. Fontos szempont, hogy a honlap tartalmi része mennyire támogatja a nevezésben megadott marketing célkitűzés megvalósítását. De további szempontokat is figyelembe kell venni (pl. a kereskedelmi kategóriában induló honlapok - az üzleti szolgáltatás minősége mellett - mennyire felelnek meg a kötelező jogi előírásoknak). 

Kreativitás

Kiemelkedő egy oldal több szempontból lehet, de ezek közül a leginnovatívabb, ha kreativitásunkkal merünk újat alkotni és aktivizálva a felhasználót bevonjuk a tevékenységünkbe. A zsűri ennél a szempontnál a legjobban a nevezők ötleteit és találékonyságát értékeli a weboldalakban.

Reszponzivitás

A felhasználó eszközéhez/eszközeihez alkalmazkodó rugalmas webdizájn ma már elengedhetetlen feltétele egy jó honlapnak, éppen ezért értékeléseink során alapvető követelményként tekintünk rá. Ezt a szempontot mostantól a pályázat robotok segítségével automatikusan értékeli, melynek részleteiről itt tájékozódhat: http://www.infoartnet.hu/reszponziv-webdesign 


Úgy érzed megfelelsz az összes szempontnak? Ne habozz!
Jelentkezz, hogy Tied legyen 'Az Év Honlapja' díjak egyike!


Egy saját olvasó értékesebb ezer vásároltnál

2017. 04. 21.
A levélszemét természetesen a spam mappába való, és talán már mindenki tudja, hogy a kéretlen reklám nem is törvényes. Leveleink azonban akkor is könnyedén célt téveszthetnek, ha azokat…
Bővebben

Hallgatózással irányítható a fogyasztó

2017. 04. 19.
Napjaink átalakuló fogyasztói magatartása, a tudatos döntések, a könnyen hozzáférhető vélemények és ajánlások mind hozzájárulnak a social listening terjedéséhez, amelynek lényege, hogy…
Bővebben

5 tipp az ellenállhatatlanul kattintásvonzó címadáshoz

2017. 04. 12.
Bármilyen gyorsan változik is a marketing, a jó címsor még mindig mindennél többet ér. A négy alapszabály mellett öt szakértői tippel segítünk, hogy ne menjen kárba mindaz, amit a cím u…
Bővebben
További hírek