Elbírálás szempontjai


Design

A honlap vizuális megjelenése (színvilág, layout, tipográfia, grafika, stb.) támogatja-e a megadott célkitűzést, mennyire van összhangban a honlap tartalmával, azaz az összkép milyen benyomást kelt a látogatóban. Fontos az is, hogy mennyire kreatív a vizuális tartalom megjelenítése.

UX – User Experience

A felhasználói elégedettség és maga az élmény sok szempontot magába foglaló zsűrizési szempont. A legfontosabb, hogy a látogató könnyedén és gördülékenyen tudjon böngészni az oldalon. Ma már azonban az is elengedhetetlen, hogy a honlap megoldásaival szórakoztatni tudjon és figyelemfelkeltő, hasznos tartalommal bírjon, azaz képes legyen visszacsábítani az érdeklődőt.
 
Kategóriának megfelelő tartalom (súlyozott pontszám)

Miután a versenyben különböző kategóriákban lehet nevezni, a tartalmat nem lehet általában értékelni, kizárólag csak a konkrét kategória jellegzetességeinek megfelelően. Fontos szempont, hogy a honlap tartalmi része mennyire támogatja a nevezésben megadott marketing célkitűzés megvalósítását. De további szempontokat is figyelembe kell venni (pl. a kereskedelmi kategóriában induló honlapok - az üzleti szolgáltatás minősége mellett - mennyire felelnek meg a kötelező jogi előírásoknak). 

Kreativitás

Kiemelkedő egy oldal több szempontból lehet, de ezek közül a leginnovatívabb, ha kreativitásunkkal merünk újat alkotni és aktivizálva a felhasználót bevonjuk a tevékenységünkbe. A zsűri ennél a szempontnál a legjobban a nevezők ötleteit és találékonyságát értékeli a weboldalakban.

Reszponzivitás

A felhasználó eszközéhez/eszközeihez alkalmazkodó rugalmas webdizájn ma már elengedhetetlen feltétele egy jó honlapnak, éppen ezért értékeléseink során alapvető követelményként tekintünk rá. Ezt a szempontot mostantól a pályázat robotok segítségével automatikusan értékeli, melynek részleteiről itt tájékozódhat: http://www.infoartnet.hu/reszponziv-webdesign 


Úgy érzed megfelelsz az összes szempontnak? Ne habozz!
Jelentkezz, hogy Tied legyen 'Az Év Honlapja' díjak egyike!


Tanulni is lehet az Y és Z generációktól

2017. 05. 24.
Legtöbbször együtt szokás emlegetni az Y és a Z generációkat, bár sokszor különbözik a munkamoráljuk, azonban mindkét generációra jellemző, hogy egyszerre több dologgal képesek párhuzam…
Bővebben

Bünteti a Facebook a rossz minőségű weboldalakat

2017. 05. 19.
A Facebook régóta küzd a rossz minőségű tartalommal. Azokkal a linkekkel, amik hangzatos címekkel beterelik különböző weboldalakra az embereket, akik aztán csalódnak.
Bővebben

B2B és B2C helyett jön a H2H

2017. 05. 11.
A cég renoméja fontosabb, mint valaha, a termék helyett egyre inkább az emberre kell koncentrálni - mondták a Cégvezetői Csúcs 2017 konferencia előadói. A negatív vélemények nemcsak a f…
Bővebben
További hírek