Megvannak ’Az Év Honlapja’ 2021 nyertesei!


20. alkalommal került megrendezésre az online marketingkommunikációs szakma legnagyobb hazai digitális versenye, ‘Az Év Honlapja’ pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyen rekordszámú, összesen 331 nevezés érkezett. A szakmai zsűri 88 díjat osztott ki. ‘Az Év Honlapja’ Abszolút díj győztese a HELLO Keszthely - Magyarország első interaktív városa applikáció lett. ’Az Év Honlapja’ Országos Díjátadó Roadshow keretében a verseny alapítója és a szervezők ellátogattak a nyertesekhez, hogy személyesen adják át a díjakat.

„Vezető nemzetközi és hazai digitális marketing szakemberek egyöntetű véleménye, hogy egy vállalat honlapja a három legfontosabb marketing eszköz egyike. A jubileumi évben a weboldalak mellett a digitális, fintech és technológiai fejlesztések kerültek a középpontba. Az idei pályázatot a Magyar Marketing Szövetség a Pénzügyminisztérium és az Innovációs és Technológiai Minisztérium támogatásával írta ki. Az Év Technológiai Megoldása kategória díjait Balogh László pénzügypolitikáért felelős helyettes államtitkár úr adta át. A kategória nyertese a MABISZ E-kárbejelentő applikációja lett, a Billingo applikáció és digitális ökoszisztéma pedig Minőségi Díjat nyert el.” – mondta Varga István László, a pályázat alapítója.

A pályázatra a legtöbb nevezés a Szolgáltatás (38), az Oktatás (30), az E-kereskedelem (29), valamint a B2B (25) kategóriába érkezett. Emellett számos kiváló megoldás született például a Turizmus, az Ipari weboldalak, a Márkasite és a Kormányzat kategóriában is.

‘Az Év Honlapja’ díjat nyerte el többek között a Magyar Bor, a DIEGO webshop, az AYCM - A  korlátlan mozgás szabadsága, Pécs város honlapja, a BalatonBIKE 365, a Mályvabetegút - Digitális Betegút Kísérő, a Mateking és a Zöldpont. Továbbá díjat kapott a MySpar és a Burger King applikációja, az Ütközéspont - MÁV Zrt., az eHÁZ blokklánc, az eMAG és a Biofilter oldala. Emellett szakmai elismerésben részesült a Pénzcentrum - közérthető pénzügyi, gazdasági híroldal, a Bank360.hu, a Cristo - Az autós appod, a Whisky Show, a TippmixPRO, a Legisly, a ZsetOn (Be)osztó zsebpénzkalkulátor, valamint a BioTechUSA Lifestyle Program.

‘Az Év Honlapja’ Abszolút díj győztese a HELLO Keszthely - Magyarország első interaktív városa applikáció lett. A Közönségdíjat 37 534 szavazattal az Lidl Plus - a Lidl vásárlói hűségprogramja applikáció nyerte el. Az Internetes Kultúra Fővárosa Vándordíjat pedig idén újra Pécs városa tudhatja magáénak! A díjazottak teljes listája ezen a linken érhető el.

A nyerteseknek továbbá a díj átvételekor lehetőségük volt videóüzenetben megfogalmazni jövőbeni terveiket, kifejezni hálájukat ügyfeleik felé. Ezek a videók megtekinthetőek a pályázat hivatalos Facebook oldalán. 

A szakmai zsűri, a Magyar Marketing Szövetség és a pályázat támogatói egyaránt gratulálnak a nyerteseknek.

2022-ben is várjuk a jelentkezőket, akik alkottak valami kiemelkedőt a digitális térben! 

Üdvözlettel,
'Az Év Honlapja' Team

info@evhonlapja.hu

Legyél Te 'Az Év Gyakornoka'!

2022. 05. 13.
‘Az Év Honlapja', Magyarország legrangosabb digitális marketingkommunikációs pályázata a 2022-es évre marketing gyakornokokat keres!
Bővebben

Mely pontok alapján értékel majd a zsűri 2022-ben?

2022. 03. 30.
Még egyszer sem neveztél Az Év Honlapja pályázatra, de fontolóra vetted a jelentkezést? Olvasd végig ezt a cikket, hisz nem csak kezdő pályázók, de rutinosabb weblapszerkesztők számára…
Bővebben

A sikeres weboldal 5 titka

2022. 03. 07.
Szeretnéd tudni, hogy milyen egy tökéletesen kialakított weboldal alapja? Sokakat foglalkoztat a kérdés, de csak kevesen tudják rá a választ. Ebben a posztban most kifejtjük neked, hogy…
Bővebben
További hírek