Nevezési díj


 

Nevezési díjak - 2016
Nevezési Kategória

Nevezési Díj

Minden további kategória az adott domainhez
Pályázók számára

30.000 Ft + ÁFA / domain

24.000 Ft + ÁFA / domain
MMSZ, MRSZ, MPRSZ, MATISZ, MAKSZ, DIMSZ, MISZ, MFSZ, IKSZ tagok, Non-profit szervezetek 25.000 Ft + ÁFA / domain 18.000 Ft + ÁFA/ domain
Online ügynökségek 25.000 Ft + ÁFA / domain

18.000 Ft + ÁFA / domain

(Ügynökségek számára minden 5. domain nevezése ingyenes!)

Az Év Applikációja

19.000 Ft + ÁFA / alkalmazás -
Az Év Technológiai Megoldása, Hobbi oldal 19.000 Ft + ÁFA / domain -
Ifjúsági kategória Ingyenes -

 

A díjátadó részvételi feltételei:

A teljes nevezési díj (30.000 Ft+Áfa) magában foglalja 1 fő részvételét a fogadáson (ez az Ifjúsági, Az év technológiai megoldása, a Hobbi oldal, valamint az Év Applikációja kategóriában indulókra nem vonatkozik).

Amennyiben egy cégtől több nevezés érkezik, a befizetett díj összegének függvényében tud több személy részt venni a gálavacsorán.

Részvétel feltétele Ingyenes résztvevők száma
Teljes nevezési díj (30.000 Ft+Áfa)
kivéve: Ifjúsági, Az év technológiai megoldása, Hobbi oldal, Év Applikációja kategória
1 fő
Befizetett nevezési díj: min. 60.000 Ft+Áfa + 1 fő
Befizetett nevezési díj: min. 90.000 Ft+Áfa + 2 fő
Befizetett nevezési díj: min. 120.000 Ft+Áfa +3 fő

 

További részvétel esetén a gálavacsora díja: 14.000 Ft+Áfa

A gálavacsorán való részvétel előzetes regisztrációhoz kötött!
Regisztráció: marketing@marketing.hu

 

Az élmény mindent visz

2017. 02. 17.
A márkakommunikáció az élmény-alapú, személyes tapasztalatok létrehozására koncentrál. Az így létrejövő digitális tartalmak aztán több csatornán, ezek közül is hangsúlyosan a saját és a…
Bővebben

Tényleg halott a Facebook? És akkor mégis mit használnak a 15–29 éves magyar fiatalok?

2017. 02. 15.
A magyarországi fiatalok több mint háromnegyede tagja valamelyik online közösségi szolgáltatásnak. Hiába vélik néhányan, hogy a fiatalok körében már itthon is a Snapchat a legmenőbb, a…
Bővebben

A hagyományos digitális reklámok nem érintik meg a Z generációt

2017. 02. 09.
A Kantar Millward Brown tanulmánya szerint a fiatalok ugyan több digitális médiát fogyasztanak, de a hagyományos médiában megjelenő hirdetésekhez pozitívabban viszonyulnak, mint a stand…
Bővebben
További hírek