Nevezési díj


 

Nevezési díjak - 2020
Nevezési Kategória

Nevezési Díj

Minden további kategória az adott domainhez  
Pályázók számára

 35.000 Ft + ÁFA
/ domain

30.000 Ft + ÁFA / domain

 

MMSZ, MRSZ, MPRSZ,
MATISZ, MAKSZ, DIMSZ,
MISZ, MFSZ,
IVSZ tagok,
Non-profit szervezetek
 30.000 Ft + ÁFA
/ domain
25.000 Ft + ÁFA/ domain

 

Online ügynökségek  30.000 Ft + ÁFA
/ domain

25.000 Ft + ÁFA / domain

(Ügynökségek számára minden
5. domain nevezése ingyenes!)

 

Az Év Applikációja,
Az Év Technológiai megoldása,
Non-profit kategória

 25.000 Ft + ÁFA
  / domain/alkalmazás
-

 

Ifjúsági kategória Ingyenes -  

A teljes nevezési díj (35.000 Ft+Áfa) magában foglalja 1 fő részvételét a fogadáson (ez az Ifjúsági, Az év technológiai megoldása, Az Év Applikációja, Non-profit  kategóriában indulókra nem vonatkozik).

A díjátadó részvételi feltételei:

Amennyiben egy cégtől több nevezés érkezik, a befizetett díj összegének függvényében tud több személy részt venni a díjátadón.

Részvétel feltétele Ingyenes résztvevők száma
Teljes nevezési díj (35.000 Ft+Áfa)
kivéve: Ifjúsági, Az év technológiai megoldása, Év Applikációja, Non-profit kategória
1 fő
Befizetett nevezési díj: min. 70.000 Ft+Áfa + 1 fő
Befizetett nevezési díj: min. 105.000 Ft+Áfa + 2 fő
Befizetett nevezési díj: min. 140.000 Ft+Áfa +3 fő

A díjátadón való részvétel előzetes regisztrációhoz kötött!

Regisztráció: 2020 november 6-tól.

 

Marketing Summit 2020

2020. 09. 29.
2020. szeptember 17-én idén is megrendezésre került Magyarország legjelentősebb szakmai, marketing találkozója, a Marketing Summit Hungary konferencia az Akvárium Klubban…
Bővebben

Miért van szükséged egy landing oldalra?

2020. 09. 28.
A weboldalad felhasználóbarát kialakításán túl az is meghatározza a honlapod sikerességét, hogy mennyire tudod irányítani az oldaladra érkező figyelmét. A jövő trendjeit követő cégek má…
Bővebben

Honlapod social média felületein való megjelenése

2020. 09. 22.
A Facebook és az Instagram felületei az utóbbi években szerzett nagyszámú felhasználó miatt komoly tényezővé váltak a cégek marketing kommunikációjában. A közösségi média használatból a…
Bővebben
További hírek