Jogi Nyilatkozat


A pályázat nevezői jelentkezésükkel elfogadják és magukra érvényesnek tekintik a versenyszabályzatban leírtakat. Tudomásul veszik továbbá, hogy jelentkezésükkel fizetési kötelezettséget is vállalnak, melynek megfizetésével véglegesítik pályázatukat. 'Az Év Honlapja' pályázat kijelenti, hogy a pályázók által a verseny honlapján elhelyezett, linkkel hivatkozott, harmadik személy által fenntartott, külső oldalak tartalmáért nem felel, azért felelősséget nem vállal.

A honlap eredeti szerkezete, külalakja, tartalma 'Az Év Honlapja' pályázat szellemi alkotása; jogi védelem alatt áll. A honlap audio és vizuális tartalma bárki által szabadon felhasználható, idézhető és többszörözhető – feltéve, hogy a további felhasználás nem üzleti, kereskedelmi célból történik, és a forrás feltüntetésre kerül. A honlapon elhelyezett közlések a nyilvánosság tájékoztatását szolgálják, a honlap szerkesztői mindent megtesznek azért, hogy az itt közölt információk pontosak, frissek és teljesek legyenek, de semmiféle felelősséget nem vállalnak bármely, ezen információk használatából adódó kár bekövetkeztéért. 'Az Év Honlapja' pályázat fenntartja a jogot, hogy a honlap tartalmát részben vagy egészben bármikor megváltoztassa.

A honlap anyagainak felhasználásával kapcsolatos további információért kérjük, forduljon az ügyfélszolgálatunk az info@evhonlapja.hu elérhetőségen. A megkeresésben a név, és elektronikus elérhetőség mellett a felhasználás kívánt módozatát is szükséges feltüntetni.

Modern közigazgatás online

2024. 09. 30.
A digitális átalakulás ma már az államigazgatás és a közigazgatás területeit is elérte. Az állampolgárok egyre inkább az online térben szeretnék intézni ügyeiket, és a kormányzati webol…
Bővebben

Kereskedelmi sikerek online

2024. 09. 23.
A hagyományos kereskedelem már évezredek óta az emberi társadalom szerves része, és napjainkban is alapvető szerepet játszik a gazdaságban. A boltok, piacok, áruházak világa olyan közös…
Bővebben

Tanuld meg te is a marketing hatástöbbszörözést!

2024. 09. 18.
A marketing hatástöbbszörözés, vagy multiplikáció egy olyan stratégia, amelynek célja, hogy egy adott marketingtevékenység hatását minél szélesebb körben terjesszük és maximalizáljuk. A…
Bővebben
További hírek