Jogi Nyilatkozat


A pályázat nevezői jelentkezésükkel elfogadják és magukra érvényesnek tekintik a versenyszabályzatban leírtakat. Tudomásul veszik továbbá, hogy jelentkezésükkel fizetési kötelezettséget is vállalnak, melynek megfizetésével véglegesítik pályázatukat. 'Az Év Honlapja' pályázat kijelenti, hogy a pályázók által a verseny honlapján elhelyezett, linkkel hivatkozott, harmadik személy által fenntartott, külső oldalak tartalmáért nem felel, azért felelősséget nem vállal.

A honlap eredeti szerkezete, külalakja, tartalma 'Az Év Honlapja' pályázat szellemi alkotása; jogi védelem alatt áll. A honlap audio és vizuális tartalma bárki által szabadon felhasználható, idézhető és többszörözhető – feltéve, hogy a további felhasználás nem üzleti, kereskedelmi célból történik, és a forrás feltüntetésre kerül. A honlapon elhelyezett közlések a nyilvánosság tájékoztatását szolgálják, a honlap szerkesztői mindent megtesznek azért, hogy az itt közölt információk pontosak, frissek és teljesek legyenek, de semmiféle felelősséget nem vállalnak bármely, ezen információk használatából adódó kár bekövetkeztéért. 'Az Év Honlapja' pályázat fenntartja a jogot, hogy a honlap tartalmát részben vagy egészben bármikor megváltoztassa.

A honlap anyagainak felhasználásával kapcsolatos további információért kérjük, forduljon az ügyfélszolgálatunk az info@evhonlapja.hu elérhetőségen. A megkeresésben a név, és elektronikus elérhetőség mellett a felhasználás kívánt módozatát is szükséges feltüntetni.

Az élmény mindent visz

2017. 02. 17.
A márkakommunikáció az élmény-alapú, személyes tapasztalatok létrehozására koncentrál. Az így létrejövő digitális tartalmak aztán több csatornán, ezek közül is hangsúlyosan a saját és a…
Bővebben

Tényleg halott a Facebook? És akkor mégis mit használnak a 15–29 éves magyar fiatalok?

2017. 02. 15.
A magyarországi fiatalok több mint háromnegyede tagja valamelyik online közösségi szolgáltatásnak. Hiába vélik néhányan, hogy a fiatalok körében már itthon is a Snapchat a legmenőbb, a…
Bővebben

A hagyományos digitális reklámok nem érintik meg a Z generációt

2017. 02. 09.
A Kantar Millward Brown tanulmánya szerint a fiatalok ugyan több digitális médiát fogyasztanak, de a hagyományos médiában megjelenő hirdetésekhez pozitívabban viszonyulnak, mint a stand…
Bővebben
További hírek