Jogi Nyilatkozat


A pályázat nevezői jelentkezésükkel elfogadják és magukra érvényesnek tekintik a versenyszabályzatban leírtakat. Tudomásul veszik továbbá, hogy jelentkezésükkel fizetési kötelezettséget is vállalnak, melynek megfizetésével véglegesítik pályázatukat. 'Az Év Honlapja' pályázat kijelenti, hogy a pályázók által a verseny honlapján elhelyezett, linkkel hivatkozott, harmadik személy által fenntartott, külső oldalak tartalmáért nem felel, azért felelősséget nem vállal.

A honlap eredeti szerkezete, külalakja, tartalma 'Az Év Honlapja' pályázat szellemi alkotása; jogi védelem alatt áll. A honlap audio és vizuális tartalma bárki által szabadon felhasználható, idézhető és többszörözhető – feltéve, hogy a további felhasználás nem üzleti, kereskedelmi célból történik, és a forrás feltüntetésre kerül. A honlapon elhelyezett közlések a nyilvánosság tájékoztatását szolgálják, a honlap szerkesztői mindent megtesznek azért, hogy az itt közölt információk pontosak, frissek és teljesek legyenek, de semmiféle felelősséget nem vállalnak bármely, ezen információk használatából adódó kár bekövetkeztéért. 'Az Év Honlapja' pályázat fenntartja a jogot, hogy a honlap tartalmát részben vagy egészben bármikor megváltoztassa.

A honlap anyagainak felhasználásával kapcsolatos további információért kérjük, forduljon az ügyfélszolgálatunk az info@evhonlapja.hu elérhetőségen. A megkeresésben a név, és elektronikus elérhetőség mellett a felhasználás kívánt módozatát is szükséges feltüntetni.

Interjú a Mr. Alkohol csapatával

2025. 12. 12.
A Mr. Alkohol mindössze öt éve jelent meg a piacon, mégis olyan lendülettel és szemlélettel építi jelenlétét, mintha évtizedes tapasztalat állna mögötte. A csapat nem csupán egy webshop…
Bővebben

Hogyan épít a honlapod közösséget?

2025. 12. 12.
A digitális jelenlét ma már nem csupán információ átadásról szól: a sikeres honlapok valódi közösségi terekké válnak. A felhasználók ma már nem csak látogatók, hanem aktív résztvevők, a…
Bővebben

Brand voice kialakítása – hogyan beszéljen a márkád?

2025. 12. 11.
A brand voice a márka saját hangja és kommunikációs stílusa, amely minden felületen következetesen jelenik meg. Megmutatja, hogyan szól a márka a fogyasztókhoz, milyen benyomást kelt, é…
Bővebben
További hírek