Versenyszabályzat


A pályázat célja:

Az internet rohamos fejlődése miatt a vállalatoknak újra kell gondolniuk üzleti és kommunikációs stratégiájukat. Már nem elég a tetszetős honlap, nem elég, ha a vállalat csupán kommunikációs eszközként éli meg az internet mindinkább fokozódó nyomását. Merőben új gondolkodásmóddal integrálnia kell üzletvitelébe az internet adta lehetőségeket.
Pályázatunk célja elsősorban a figyelemfelkeltés a korszerű marketinglehetőségek kiaknázására. A korszerű marketingtechnikák pályázat útján történő bemutatásával példát kívánunk állítani a cégek, vállalkozások számára, valamint ösztönzést, bátorítást adni a magasabb színvonalú szakmai tudás gyakorlati alkalmazására.

Célunk még a hazai online-kultúra erősítése, illetve a hiánypótló, értékteremtő, kiemelkedő minőségű honlapok díjazása. Utat kívánunk mutatni minden vállalkozás számára, akik komolyan veszik az új gazdaság működését, illetve annak kihívásait.

A pályázat tárgya:

A pályázó által vagy a pályázó megbízásából fejlesztett magyar nyelvű, a pályázat időtartama alatt működő honlap.

A pályázó személye:

A pályázatot benyújthatja vállalkozás vagy magánszemély, aki a honlapot fejlesztette vagy a honlap tulajdonosa, (amennyiben a honlap magyar nyelvterületen működik). A díjat a pályázó (pályázati díjat befizető) kapja, ill. veheti át.

Egy személy vagy szervezet egy honlappal, több kategóriában is jelölheti magát egy pályázaton belül, ekkor csak egyszer kell neveznie a versenyen.

A pályázó elfogadja, hogy honlapjának oldalait az Internet Marketing Tagozat prezentációinak során felhasználhatja.
A Magyar Marketing Szövetség ezen pályázat meghirdetésével - az információ és a kommunikáció évszázadának kezdetén a hazai ugrásszerű fejlődést is figyelembe véve - a marketing egy speciális területére az elektronikus marketingkommunikációra koncentrál.

Egy cég elektronikus marketingkommunikációjának sikerét nagy mértékben meghatározza a vállalkozás honlapja. Ezért biztosak vagyunk abban, hogy az "Az Év Honlapja" díj erősíti a vállalkozások üzleti jó hírét, alátámasztja marketing aktivitásukat.

Sok sikert kívánunk a nevezéshez!

Díjak

Az Év Honlapja Díj

Kategóriánként egyetlen honlap nyerheti el Az Év Honlapja Díjat. Ezt a címet a zsűri azon honlapoknak ítéli oda, amelyeket az adott általános kategóriában – az elbírálási szempontok alapján –, a legjobbnak tartott. A zsűri azonban fenntartja a jogot, hogy egyes kategóriákban nem oszt első díjat, ha a honlapok minősége nem éri el a megfelelő színvonalat.

Közönségdíj

A verseny ideje alatt ’Az Év Honlapja’ hivatalos Facebook oldalán lehet szavazni a benevezett pályázatokra. A legtöbb pontot összegyűjtő weboldal közönségdíjban részesül.

Különdíj

Különdíjjal jutalmazhatja a szakmai zsűri azokat a honlapokat, amelyek az adott kategóriában, holtversenyben végül alulmaradnak.

Minőségi Díj

A Minőségi Díj egy minőségi tanúsítvány, amely nem egyenrangú, illetve egyenértékű az általános kategóriákban kiosztott díjakkal. Ezt a tanúsítványt a zsűri azon honlapoknak ajánlja fel, amelyeket ugyan beneveztek a versenyre, azonban nem győztek kategóriájukban, mindazonáltal a zsűri szempontrendszere szerint az adott honlap minőségi szintje kiemelkedő, illetve érdemes a Minőségi Díj tanúsítványának viselésére.

A szervezők a jelentkezésektől függően összevonhatnak kategóriákat, valamint módosíthatnak a pályázati kiíráson. Amennyiben valamely kategórián belül nem érkezik be jelentkezés, vagy a benyújtott honlapok színvonala ezt indokolttá teszi, a zsűri fenntartja a jogot, hogy az adott kategóriában nem ad ki díjat. A zsűri fenntartja magának a lehetőséget különdíjak, tiszteletdíjak átadására is. A zsűri a benyújtott pályázatok pontozásáról nem szolgáltat információt, a végső döntést többfordulós elbírálás folyamán hozza meg, a részfordulók eredményéről nem ad ki információt.

Az Év Applikációja

Napjainkra a mobil alkalmazások fontos marketing eszközzé nőtték ki magukat, melyek rengeteg olyan előnnyel rendelkeznek, amivel mások nem. Egy ügyesen megvalósított mobil alkalmazással nemcsak a márkaépítés, de egyéb marketing célok is megvalósíthatóak. 2013-tól a Mobil marketing megoldások kategóriát átneveztük, és innentől az applikációk Az Év Applikációja díjat nyerhetik el.

Online kitöltött Jelentkezési lap + az oldal screenshot-ja

A pályázat benyújtásának határideje:

A pályázat beküldésének határideje: 2016. október 31.

A pályázat leadását követően elektronikus díjbekérő érkezik a megadott e-mail címre (kivéve az Ifjúsági kategóriában nevezőknek), melyet kérünk 8 napon belül rendezni. Az összeg beérkezése után a Magyar Marketing Szövetség küldi a számlát. A pályázaton való részvétel feltétele a nevezési díj befizetése.

Varga István

Elnök
Internet Marketing Tagozat

Az élmény mindent visz

2017. 02. 17.
A márkakommunikáció az élmény-alapú, személyes tapasztalatok létrehozására koncentrál. Az így létrejövő digitális tartalmak aztán több csatornán, ezek közül is hangsúlyosan a saját és a…
Bővebben

Tényleg halott a Facebook? És akkor mégis mit használnak a 15–29 éves magyar fiatalok?

2017. 02. 15.
A magyarországi fiatalok több mint háromnegyede tagja valamelyik online közösségi szolgáltatásnak. Hiába vélik néhányan, hogy a fiatalok körében már itthon is a Snapchat a legmenőbb, a…
Bővebben

A hagyományos digitális reklámok nem érintik meg a Z generációt

2017. 02. 09.
A Kantar Millward Brown tanulmánya szerint a fiatalok ugyan több digitális médiát fogyasztanak, de a hagyományos médiában megjelenő hirdetésekhez pozitívabban viszonyulnak, mint a stand…
Bővebben
További hírek