Versenyszabályzat


A pályázat célja:

Az internet rohamos fejlődése miatt a vállalatoknak újra kell gondolniuk üzleti és kommunikációs stratégiájukat. Már nem elég a tetszetős honlap, nem elég, ha a vállalat csupán kommunikációs eszközként éli meg az internet mindinkább fokozódó nyomását. Merőben új gondolkodásmóddal integrálnia kell üzletvitelébe az internet adta lehetőségeket.
Pályázatunk célja elsősorban a figyelemfelkeltés a korszerű marketinglehetőségek kiaknázására. A korszerű marketingtechnikák pályázat útján történő bemutatásával példát kívánunk állítani a cégek, vállalkozások számára, valamint ösztönzést, bátorítást adni a magasabb színvonalú szakmai tudás gyakorlati alkalmazására.

Célunk még a hazai online-kultúra erősítése, illetve a hiánypótló, értékteremtő, kiemelkedő minőségű honlapok díjazása. Utat kívánunk mutatni minden vállalkozás számára, akik komolyan veszik az új gazdaság működését, illetve annak kihívásait.

A pályázat tárgya:

A pályázó által vagy a pályázó megbízásából fejlesztett magyar nyelvű, vagy magyar fejlesztők által készített nem magyar nyelvű, a pályázat időtartama alatt működő honlap.

A pályázó személye:

A pályázatot benyújthatja vállalkozás vagy magánszemély, aki a honlapot fejlesztette vagy a honlap tulajdonosa, (amennyiben a honlap magyar nyelvterületen működik). A díjat a pályázó (pályázati díjat befizető) kapja, ill. veheti át.

Egy személy vagy szervezet egy honlappal, több kategóriában is jelölheti magát egy pályázaton belül, ekkor csak egyszer kell neveznie a versenyen.

A pályázó elfogadja, hogy honlapjának oldalait az Internet Marketing Tagozat prezentációinak során felhasználhatja.
A Magyar Marketing Szövetség ezen pályázat meghirdetésével – az információ és a kommunikáció évszázadának kezdetén a hazai ugrásszerű fejlődést is figyelembe véve – a marketing egy speciális területére az elektronikus marketingkommunikációra koncentrál.

Egy cég elektronikus marketingkommunikációjának sikerét nagy mértékben meghatározza a vállalkozás honlapja. Ezért biztosak vagyunk abban, hogy az "Az Év Honlapja" díj erősíti a vállalkozások üzleti jó hírét, alátámasztja marketing aktivitásukat.

Sok sikert kívánunk a nevezéshez!

Díjak

Az Év Honlapja Díj

Kategóriánként egyetlen honlap nyerheti el Az Év Honlapja Díjat. Ezt a címet a zsűri azon honlapoknak ítéli oda, amelyeket az adott általános kategóriában – az elbírálási szempontok alapján –, a legjobbnak tartott. A zsűri azonban fenntartja a jogot bármely kategória visszavonásához, vagy hogy egyes kategóriákban nem oszt első díjat, ha a honlapok minősége nem éri el a megfelelő színvonalat.

Közönségdíj

Az összes pályázó között egyetlen Közönségdíjat osztunk, kategóriánként nincs külön megmérettetés. A verseny ideje alatt ’Az Év Honlapja’ oldalán, Facebook azonosítással lehet szavazni a benevezett pályázatokra. A legtöbb pontot összegyűjtő weboldal közönségdíjban részesül. (A nyereményjáték során betartjuk a Facebook promóciós szabályzatát. - A Facebookot teljeskörűen mentesítjük. A promóció nem kapcsolódik a Facebookhoz.)

A közönség mozgósítás és a szavazatgyűjtés ideje alatt nem tiltjuk a szavazásra buzdító hirdetéseket, ugyanakkor elvárjuk, hogy a folyamatot tegyék egyértelművé látogatóik számára. A direkt, link alapján történő automatikus kényszerszavaztatás szigorúan tilos, és diszkvalifikációval jár.

Bármilyen szavazási felhívásra való kattintás nem járhat automatikus szavazással, csakis a www.azevhonlapja.hu oldalon történhet szavazatleadás, kizárólag a látogató döntésének eredményeképp. Kérjük, vegyék figyelembe a GDPR előírások szigorú betartását!

Különdíj

Különdíjjal jutalmazhatja a szakmai zsűri azokat a honlapokat, amelyek az adott kategóriában, holtversenyben végül alulmaradnak.

Minőségi Díj

A Minőségi Díj egy minőségi tanúsítvány, amely nem egyenrangú, illetve egyenértékű az általános kategóriákban kiosztott díjakkal. Ezt a tanúsítványt a zsűri azon honlapoknak ajánlja fel, amelyeket ugyan beneveztek a versenyre, azonban nem győztek kategóriájukban, mindazonáltal a zsűri szempontrendszere szerint az adott honlap minőségi szintje kiemelkedő, illetve érdemes a Minőségi Díj tanúsítványának viselésére.

A szervezők a jelentkezésektől függően összevonhatnak kategóriákat, valamint módosíthatnak a pályázati kiíráson. Amennyiben valamely kategórián belül nem érkezik be jelentkezés, vagy a benyújtott honlapok színvonala ezt indokolttá teszi, a zsűri fenntartja a jogot, hogy az adott kategóriában nem ad ki díjat. A zsűri fenntartja magának a lehetőséget különdíjak, tiszteletdíjak átadására is. A zsűri a benyújtott pályázatok pontozásáról nem szolgáltat információt, a végső döntést többfordulós elbírálás folyamán hozza meg, a részfordulók eredményéről nem ad ki információt.

Az Év Applikációja

Napjainkra a mobil alkalmazások fontos marketing eszközzé nőtték ki magukat, melyek rengeteg olyan előnnyel rendelkeznek, amivel mások nem. Egy ügyesen megvalósított mobil alkalmazással nemcsak a márkaépítés, de egyéb marketing célok is megvalósíthatóak. 2013-tól a Mobil marketing megoldások kategóriát átneveztük, és innentől az applikációk Az Év Applikációja díjat nyerhetik el.

Online kitöltött Jelentkezési lap + az oldal screenshot-ja

A pályázat benyújtásának határideje:

A pályázat beküldésének határideje: 2019. október 15.

A pályázat leadását követően elektronikus számla érkezik a megadott e-mail címre (kivéve az Ifjúsági kategóriában nevezőknek), melyet kérünk 8 napon belül rendezni. A pályázaton való részvétel feltétele a nevezési díj befizetése.

A Pályázat kiírója a nevezési határidőt meghosszabbíthatja.

Varga István

Elnök
Internet Marketing Tagozat

Hogyan lehet olcsón weboldalad?

2019. 08. 16.
Manapság már nem kell vagyonokat költeni, hogyha saját weboldalt szeretnénk! Egy minimalista, csupán pár lapos honlapot egész olcsón össze lehet hozni. Persze a hatékonysága kérdésessé…
Bővebben

Elindult a 2019-es Az Év Honlapja pályázat Early Bird kedvezménnyel!

2019. 08. 15.
Már Early Bird kedvezménnyel lehet jelentkezni Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázatára. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagoz…
Bővebben

A UX és a UI

2019. 08. 13.
Már évek óta velünk él a user experience design kifejezés, bár sokkal inkább a rövidítésével találkozunk, a UX designnal. Elmondjuk, miről is van szó, mi a UX és a UI jelentés…
Bővebben
További hírek