GYIK


 

Miért jelentkezzek „Az Év Honlapja” pályázatra?

„Az Év Honlapja” országunk legrangosabb online marketingkommunikációs pályázata, mely idén ismét 25 kategóriával várja a jelentkezőket, köztük egy új debütálóval, az Év Applikációja kategóriával. Több mint egy évtizede kutatjuk, hazai és nemzetközi viszonylatban is elismert szakmai zsűrinkkel, illetve díjazzuk a legkiválóbb honlapokat, melyek példaként szolgálhatnak mindenki előtt hogyan kell komolyan venni az online jelenlétet, kiszolgálva ezzel ügyfeleik minden igényét. Mivel  tudjuk korunk alap igazságát, a honlapod a holnapod!

Hogyan tudok pályázni?

A pályázatra való jelentkezés regisztrációhoz kötött! Második lépésként aktiválni kell a regisztrációt a kapott e-mail-ben szereplő linkre kattintva. Végezetül az érkező díjbekérőt ki kell egyenlíteni!

„Nem tudom aktiválni a regisztrációmat!”

Kérjük fokozottan figyeljen arra, hogy az aktiváció során kapott jelszót és aktivációs linket pontosan másolja be, és ügyeljen arra, nehogy szóköz kerüljön bele! Egyéb probléma fennállása esetén  kérjük jelezzen az  info@evhonlapja.hu e-mail címünkön, vagy keressen minket Skype elérhetőségünkön: azevhonlapja

Hogyan tudok részt venni a díjátadó gálán, milyen költségekkel jár ez?

A teljes nevezési díj (30.000 Ft+Áfa) magában foglalja 1 fő részvételét a fogadáson (ez az Ifjúsági és a Személyes oldal kategóriában, illetve az Év Applikációja indulókra nem vonatkozik).

A további információkat a Nevezés/Nevezési díj menüpont alatt részletesen megtalálhatja!

„Ismerek pár remek weboldalt!”

Oldal ajánlása: Ha egy weboldalt esélyesnek talál az Év Honlapja Díjra és nem látja a nevezők között, ajánlja neki, hogy nevezzen!

Kap-e pénzbeli jutalmat Az Év Honlapja címet elnyerő?

Nem. ’Az Év Honlapja díj’ szakmai elismerés melyet a díjazott azért kapott, mert munkáját a szakmai zsűri elismeri és nagyra értékeli, példaként állítja a közönség elé.

Hogyan tudok részt venni a közönségszavazáson?

A felmerülő visszaélések miatt idén csakis a Facebook regisztrált felhasználói tudnak részt venni a közönségszavazáson!

Hogyan tudom leadni a szavazatomat?

Körülbelül 4 kattintás az egész!

A Facebook oldalunkon található Közönségszavazás menüpontra kattintva tudja kiválasztani a kategóriát, amelyben szavazni szeretne az adott honlapra. Miután kiválasztotta a honlapot láthatja, hogy hány szavazatot kapott eddig valamint Ön is leadhatja rá a szavazatát.

Szeretnék olyan linket megadni az ismerőseimnek, amin tudnának szavazni!

Sajnos nem lehet megoldani, mivel a Facebook applikációnak külön linkje van, és ha bármerre haladunk benne az ugyanaz a hivatkozás.

Az lenne a kérésünk/kérdésünk, hogy nem lehetne-e a nevezési díjról szóló számlát előzetesen elküldeni?

Nem, mivel a pályázat leadása után kiküldött díjbekérő számlaként is funkcionál!

"Attól félek, hogy lemaradok a pályázat befizetéséről!"

A pályázat leadási határidejének utolsó napján is pályázhat, mert  a díjbekérő letöltésétől számított 8 munkanapon belül kell megérkeznie a pályázati díjnak.

"Regisztráció után nem kaptam visszaigazoló e-mailt!"

Ellenőrizze spam mappáját, mivel megtörténhet hogy véletlenül oda kerül az üzenetünk. Amennyiben nem kapja meg regisztráció után pár percen belül a visszaigazoló e-mailt, időtúllépés történhetett. Ilyen esetben próbáljon meg újra regisztrálni. Ha foglalt e-mail címet jelez az oldalunk, a regisztrációja sikeres volt és kérjük forduljon hozzánk az info@evhonlapja.hu címen.

„Túl kicsi, elmosódott, nem jelenik meg a teljes screenshot a pályázatom mellett, mi lehet az oka?!”

A feltöltéskor rendszerünk automatikusan méretezi a képeket, mi nem módosítunk rajta semmit a pályázó kérése nélkül.
Amennyiben szeretné elkerülni a minőségromlást, illetve szeretné hogy a képe jó minőségben, teljes méretben megjelenjen, screenshotját 882x547-es méretben készítse el pályázatához.

Így vásárol többet egyetlen vevő

2017. 03. 22.
A kosárérték növelésével foglalkozni webkereskedőként vidám dolog, hisz ez azt jelenti, hogy megy a bolt, vannak vevőink, és arra koncentrálhatunk, hogy aki vásárol, vásároljon többet.…
Bővebben

Decentralizált és agilis marketing, chatbotok, blockchain, atomizált fogyasztók, és ami marad a PR-ből

2017. 03. 20.
Az idén sem a legfelkapottabb, sokkal inkább a legszemléletformálóbb témákkal foglalkozom. A 2016-ra jelzett marketing- és PR-trendek természetesen továbbra is élnek, és 2017-…
Bővebben

Honlapokra is igaz: a kevesebb több

2017. 03. 10.
Sok cég a mai napig nem fordít elég figyelmet a megfelelő, letisztult designra, és sajnos nem ritka, hogy olyan termékhonlapokba vagy online szolgáltatásokba fut bele az ember, amik biz…
Bővebben
További hírek