Az Év Honlapja 2013 - új díj, új arculat!

2013-10-01

Az eddigi évekhez hasonlóan idén is meghirdették a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által rendezett „Az Év Honlapja” pályázatot. Rengeteg újítás, új arcok, új megoldások, új kihívások, 2013 a változások éve lesz!

„Az online marketing felnőtt az utóbbi években, az online eladások a világon mindenütt csúcsokat döntenek és az emberek kezében lévő mobileszközökön a másodperc töredéke alatt terjed az információ. Egy teljesen új világ épült fel az elmúlt évtizedben. Missziónk, hogy egyre többen tudják követni ezt az egyre gyorsuló világot”- nyilatkozta Varga István, Az Év Honlapja pályázat alapítója, aki azt is elmondta, hogy maga a pályázat weboldalának teljes rekonstrukciója is annak érdekében történt, hogy ez az új (online)világ még nagyobb körben elfogadott legyen. Az Erős Balázs többszörös Az Év Honlapja nyertes által készített tervek alapján kialakított honlap a Ferling Webline segítségével jött létre és fő célja, hogy mind grafikailag, mind technikailag kiszolgálja a pályázókat és a közönséget is, például új funkcióival (weboldal- és cikkajánló).

Természetesen nem csak ez az egyetlen változás a pályázat körül. A szakmai zsűribe új online marketing szakemberek kerültek - Béres Szilárd/MediaSales, Erős Balázs/Webdesigner, Ferling Dávid/Ferling Webline, Szabó Dudás Péter/Ad4sale Kft -), akiknek hozzáértő munkájával egyszerűsödik az értékelési folyamat. Szintén ezt hivatott elősegíteni egy a Seosiker.hu és a pályázat közötti együttműködés, melynek keretében pedig egy egyedülálló honlap elemző rendszert is bevetnek a szervezők. 

A szakma legjelentősebb versenyére egyébként 2013. szeptember 1. és október 31. között lehet nevezni a magyar nyelvű honlapokat. „Tudjuk, hogy a gazdasági helyzet idén sem engedi hosszú pórázra a marketingeseket, ezért a honlapokat a megszokott feltételekkel, a megszokott díj ellenében lehet nevezni a pályázatra. Idén egy új díj is bevezetésre kerül, mostantól minden évben kiosztásra kerül majd ’Az Év Applikációja’ díj is, melynek apropóján idén az alkalmazásokat sokkal olcsóbban lehet nevezni a pályázatra.” – nyilatkozta Türr Nikolett, a pályázat vezetője.

Az Ifjúsági kategóriát idén is a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Karának Kereskedelem és marketing szakos hallgatói értékelik majd. A közönségszavazás a pályázat indulásától él, a pályázat Facebook oldalán bárki szimpátiáját fejezheti ki egy-egy honlap iránt a verseny ideje alatt. Az ünnepélyes díjátadóra 2013. december 4-én este kerül sor Budapesten. A díjátadó előtt pedig idén is megrendezésre kerül egy online marketing workshop, ahol igazi szakemberektől lehet majd ellesni pár online trükköt!

A szervezők és a zsűri - ahogy eddig is - idén is rendkívül színvonalas mezőnyre számítanak, melyről Varga István a következőket mondta: „Az őszi időszak általában minden vállalat számára fontos értékesítési szempontból, ilyenkor rekordok dőlnek meg, új termékek kerülnek a piacra és a vevők, akik eldöntik, mit fognak megvenni, szeretnének biztos pontokat, fogódzkodókat ebben a marketing dömpingben. Az Év Honlapja online-marketingkommunikációs pályázat egyik fő célja, hogy világítótorony legyen a vásárlók számára. Meg szeretnénk mutatni, hogy a díjazottak valóban komolyan veszik a vevőiket. Nekik készítik vevőbarát honlapjaikat, interaktív megoldásokkal, fejlesztésekkel kedveznek nekik. Nagy izgalommal várom a nevezőket, de a legfontosabb számomra, hogy a pályázók milyen minőségű honlapokkal készültek idén.”

Vissza

Hogyan legyen felhasználó-központú a weboldalad?

2019. 04. 15.
A felhasználó-központú design egy olyan kifejezés, melyet a termékgyártók használnak az emberek számára történő tervezés folyamatának leírására. A felhasználó-központú design olyan mego…
Bővebben

Emojik használata, a jobb átkattintási arányért

2019. 04. 09.
Az emojik sokáig csak a fiatalabb generációk kommunikációjának részét képezték, mára azonban a mainstream online kommunikáció részévé váltak. Nem lehet úgy kiküldeni egy e-mailt vagy fe…
Bővebben

Hogyan érj el weboldalladdal jobb helyezést a Google keresőben?

2019. 04. 02.
Egy vállalkozás sikere nagy mértékben múlik azon, hogy mennyire hatékonyan tudnak új ügyfelet szerezni. Ennek az ügyfélszerzésnek a legolcsóbb és egyben az egyik leghatékonyabb formája…
Bővebben
További hírek