Idén 23. alkalommal rendezték meg a Marketing Konferenciát

Minden, amit tudni kell a megváltozott fogyasztóról...
2013-11-01

Tudjuk, hogy az elmúlt években a fogyasztói szokások jelentős változásokon mentek keresztül. A tudatosan vásárlók között két csoport figyelhető meg. Az egyik, akik divatból vagy egyéb más okból lettek azok, a másik csoport pedig kényszerből. Míg az előbbi mindenhol látható, addig az utóbbi csoport inkább rejtőzködik. Hogy kik ők, hogyan és milyen üzenetekkel érheti el őket a marketing? Milyen csatornákon, milyen eszközökkel juttatható biztosan, hatékonyan célba az üzenet? Ezek voltak a fő kérdései az idei Országos Marketing Konferenciának, melyet június 12-én rendezett meg az MMSZ.

A konferencia négy fő blokkba tömörítve foglalkozott a különböző témakörökkel. Az első blokkban a Gfk Hungária Kft., NRC, TNS Hoffmann piackutató szakemberei nyújtottak információkat a megváltozott fogyasztói szokásokról. A második blokkban kreatív-, reklám- és PR ügynökségek - Avantgarde PR, Republic of Art, Rewart Kft. – arról beszéltek, hogyan is kell ezeknek a fogyasztóknak hatékonyan üzenni. A harmadikban médiumok mutatták be az általuk biztosnak tartott elérési utakat, feltárva az új lehetőségeket, egy-egy csatorna előnyeit. Zárásként pedig az eladó és a vevő közösségi térben való kapcsolatát vizsgálták. Ennek kapcsán bemutatkozott a nemrég indult TESCO online értékesítési rendszere is.

A gazdag szakmai tartalom mellé szinte nyaralásélményű hangulatot csempésztek a vidám konferencia táskák, az üde limonádék, a jó kávék, teák, a finom falatok és a könnyed kapcsolatépítő beszélgetések. A budaörsi Holiday Inn Hotel mediterrán környezete ehhez adott kitűnő teret, kellemes érzetet. A szervezők és a kiállítók elegánsan tették a dolgukat, szolgáltattak. Sokan mondták, hogy olyan volt, mintha egy ötcsillagos – ez esetben szakmai - tartalommal megtöltött aktív pihenésre érkeztek volna. A konferenciáról a gyakorlatban is hasznosítható tudással, számos ötlettel gazdagabban, elégedetten távoztak a résztvevők.

Ősszel, még az „indián nyárutó” fényében - az offline eszközök után, az online térben alkalmazott újdonságok, marketingstratégiák, kommunikációs fortélyok kerülnek górcső alá.

Vissza

Hogyan lett egy ötletből „Az Év Honlapja”? – A FutureManagement útja

2025. 06. 02.
Egy weboldal, amiben nemcsak funkciók és pixelek, hanem munka, csapat és hit is van. "Az Év Honlapja 2024" elismerés számunkra nem csak egy díj, hanem visszaigazolása ann…
Bővebben

Digitalizáció: A jövő, ami már itt van

2025. 05. 28.
A digitalizáció mélyreható átalakulást hozott az ingatlanközvetítői piacon, amelyre a sikeres vállalatoknak gyorsan és rugalmasan kell reagálniuk. A Duna House esetében ez a válasz az i…
Bővebben

„Reményt is adunk, nem csak tudást” – Az SNI SULI forradalmasítja az érzékenyítést az online térben

2025. 05. 23.
Az alábbi interjúban az SNI SULI csapatával beszélgettünk, akik Magyarország első olyan online streaming platformját hozták létre, amely kifejezetten az ADHD-s, autista, diszlexiás és m…
Bővebben
További hírek