Idén 23. alkalommal rendezték meg a Marketing Konferenciát

Minden, amit tudni kell a megváltozott fogyasztóról...
2013-11-01

Tudjuk, hogy az elmúlt években a fogyasztói szokások jelentős változásokon mentek keresztül. A tudatosan vásárlók között két csoport figyelhető meg. Az egyik, akik divatból vagy egyéb más okból lettek azok, a másik csoport pedig kényszerből. Míg az előbbi mindenhol látható, addig az utóbbi csoport inkább rejtőzködik. Hogy kik ők, hogyan és milyen üzenetekkel érheti el őket a marketing? Milyen csatornákon, milyen eszközökkel juttatható biztosan, hatékonyan célba az üzenet? Ezek voltak a fő kérdései az idei Országos Marketing Konferenciának, melyet június 12-én rendezett meg az MMSZ.

A konferencia négy fő blokkba tömörítve foglalkozott a különböző témakörökkel. Az első blokkban a Gfk Hungária Kft., NRC, TNS Hoffmann piackutató szakemberei nyújtottak információkat a megváltozott fogyasztói szokásokról. A második blokkban kreatív-, reklám- és PR ügynökségek - Avantgarde PR, Republic of Art, Rewart Kft. – arról beszéltek, hogyan is kell ezeknek a fogyasztóknak hatékonyan üzenni. A harmadikban médiumok mutatták be az általuk biztosnak tartott elérési utakat, feltárva az új lehetőségeket, egy-egy csatorna előnyeit. Zárásként pedig az eladó és a vevő közösségi térben való kapcsolatát vizsgálták. Ennek kapcsán bemutatkozott a nemrég indult TESCO online értékesítési rendszere is.

A gazdag szakmai tartalom mellé szinte nyaralásélményű hangulatot csempésztek a vidám konferencia táskák, az üde limonádék, a jó kávék, teák, a finom falatok és a könnyed kapcsolatépítő beszélgetések. A budaörsi Holiday Inn Hotel mediterrán környezete ehhez adott kitűnő teret, kellemes érzetet. A szervezők és a kiállítók elegánsan tették a dolgukat, szolgáltattak. Sokan mondták, hogy olyan volt, mintha egy ötcsillagos – ez esetben szakmai - tartalommal megtöltött aktív pihenésre érkeztek volna. A konferenciáról a gyakorlatban is hasznosítható tudással, számos ötlettel gazdagabban, elégedetten távoztak a résztvevők.

Ősszel, még az „indián nyárutó” fényében - az offline eszközök után, az online térben alkalmazott újdonságok, marketingstratégiák, kommunikációs fortélyok kerülnek górcső alá.

Vissza

Megvannak „Az Év Honlapja” 2024 díjazottjai!

2025. 03. 06.
Rekordszámú nevezés, innováció, technológiai bravúrok és kreativitás jellemezte a 2024-es „Az Év Honlapja” pályázatot, amely immár 23. alkalommal emelte piedesztálra a…
Bővebben

FOMO a marketingben: Hogyan ösztönzi a vásárlásokat a kimaradástól való félelem?

2025. 02. 28.
A FOMO (Fear of Missing Out), vagyis a kimaradástól való félelem, egy olyan pszichológiai jelenség, amely azt az érzést kelti az emberekben, hogy valami fontos dolog történik, és ők kim…
Bővebben

A hulladék nem végállomás, hanem egy új kezdet alapja a körforgásos gazdaságban

2025. 02. 28.
A mai interjúban betekintést nyerhettünk a MOHU.hu megújításának folyamatába, kihívásaiba és jövőbeli terveibe. Megtudtuk, hogy a platform nemcsak a körforgásos (fenntartható) gazdaság…
Bővebben
További hírek