Z Generáció – Mihez alkalmazkodj?

2016-10-28

Az Év Honlapja szervezői Z Generációs szekunder kutatással bizonyították, hogy milyen kihívásoknak kell megfelelnie a vállalkozásoknak. A cikkünkben leírt 4 ponttal iránymutatást kívánunk adni a Z generáció marketing célzásához és hangsúlyozni magyar cégek digitális fejlődését, melyre minden jelentkezőnk kitűnő példa, lépj be ötleteiddel Te is közéjük és indulj a díjakért! 

A logika felértékelődik – Győzd meg ésszel, ne erővel – Tájékoztasd lényegre törően
A Z generáció tájékozott, nem sajnálja az időt, hogy körülnézzen és felmérje a lehetőségeit. Legyél TE, aki megadja neki a szükséges információkat és jobb ajánlattal áll elő a többieknél. Ehhez az kell, hogy foglalkozz a tartalmaddal és rendszeresen kövesd nyomon a konkurenciát. Tanulj a hasonló iparágak képviselőitől is. Szánj erre időt, fejlődj és tűnj ki!

Szegmentálj – még mindig a vevő a király – érezze, hogy ő a célközönséged
Ne próbálj meg nagy szeletet harapni a tortából, nem éri meg és el is veszel a tömegben. A vásárlód azt akarja érezni, hogy a termékedet, szolgáltatásodat csak neki, az ő ízlésének, életvitelének és stílusának ajánlod, csak az övének és az ő köreinek. A punk és a hipster nem akarja ugyanazt a márkájú kabátot hordani és ugyanazt a facebook oldalt követni.

Legyél gyors és gondolkodj is úgy – Légy jelen, könnyű elérés és vásárlás
Szervezetként alakíts ki gyors reakciót, ezt leghatékonyabban automatizációval érheted el, mely a digitális átállásod része. Ezen kívül posztolj, videózz, chatelj, éljen a céged a követőid szemében és legyen egyénisége. Nem véletlenül tör előre a UX (Felhasználói élmény), legyél átlátható, stílusos és könnyen kezelhető, ne keljen keresni, visszaigazolásra várni, minden eszközén törekedj a reszponzivitásra.

ALKALMAZKODJ!!
Egy hasonlattal élve, ha az Y generáció eddig úgy váltogatta a használt felületeit, mint a telefonját, akkor a Z generáció gyorsasága a cipője lecseréléséhez hasonlít. Nem abba nőttek bele, hogy valaminek a megoldására van egy jól bevált eszközük, hanem, hogy mindig jön egy új, ami máshonnan közelít, jobban használható stb. Ezért te se ragadj meg egy felületnél, ha szorulsz ki a látótérből és más felfedezi a rést az a te üzletednek nem lesz hasznára.

Ha részletesebben érdekel a téma látogass el a Magyar Marketing Szövetség Éves Marketing Konferenciájának Digital Hack szekciójára és hallgasd meg a szakma legjobbjait: http://marketingkonferencia.hu/

/Englert Erika/

Vissza

Milyen a felhasználóbarát weboldal 2019-ben?

2019. 03. 21.
A felhasználóbarát weboldalaknak azt kell nyújtaniuk, amire a fogyasztóknak szükségük van. A felhasználói élmény minősége a weboldal készítés alapvető része, éppen ezért a&nbs…
Bővebben

Reszponzív design

2019. 03. 19.
A reszponzív design a weboldalnak egy olyan kialakítása, amelyik rugalmasan alkalmazkodik a különböző böngészők képernyőjének méretéhez mindenféle eszközön (asztali gép, laptop, ta…
Bővebben

Egyedi weboldal készítése

2019. 03. 13.
Amikor weboldal készítésén gondolkodunk az egyik legfontosabb szempont az, hogy valami egyedit hozzunk létre. Ezáltal könnyebb minket megkülönböztetni és persze könnyebb megjegyezni is.…
Bővebben
További hírek