Kiosztották ’Az Év Honlapja’ jubileumi díjait

2016-12-07

15. alkalommal került megrendezésre az online marketingkommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, 'Az Év Honlapja' pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett verseny jubileumi évében összesen 240 nevezés érkezett.

A díjátadónak december 7-én a Hélia Hotel adott otthont. Varga Edit (MTVA) és Varga István, a pályázat alapítója, valamint Dr. Eszes István (zsűrielnök) ünnepélyes keretek között hirdették ki az idei nyerteseket.

 

 „Mindig nagy öröm látni a rengeteg kimagasló pályázatot. Még nagyobb öröm, hogy évről-évre egyre profibb honlapokkal, megoldásokkal neveznek a különböző kategóriákba. Digitális marketing szakemberként bizton állíthatom, hogy minden vállalkozás példát vehet róluk, hiszen azok, akik nincsenek jelen az online világban, már lemaradtak tőlük. A jövő egyértelműen az egyedi, kreatív technológiai és marketingkommunikációs megoldásokban van. A közösség ereje online is nagy dolgokra képes! Érdemes ezt kihasználva dolgozniuk a marketingeseknek!" - mondta Varga István, a pályázat alapítója.

A pályázatra egyébként a legtöbb nevezés a szolgáltatás (29), e-kereskedelem (26), illetve kereskedelem (19) kategóriába érkezett. De sok jó megoldás született például vendéglátás kategóriában is.

 

Az estről díjjal térhetett haza többek között az Invitel, a McDonalds, a Budapest Park és a Dürer kert weboldala, a MOM Park, az iGONavigation, de elismerést kapott Monor városának honlapja, valamint a Bátor Tábor Alapítvány is.

A Közönség díjat több mint 6000 szavazattal a Nutriklub weboldal nyerte. Az Internet Kultúra Fővárosa díjat pedig ismét, immáron harmadik alkalommal Debrecen városa tudhatja magáénak.

 

A díjazottak teljes listája az alábbi linken érhető el:

https://www.azevhonlapja.hu/sajtohir/dijat-nyert-weboldalak-2016 

Gratulálunk a nyerteseknek!

Vissza

Az élmény mindent visz

2017. 02. 17.
A márkakommunikáció az élmény-alapú, személyes tapasztalatok létrehozására koncentrál. Az így létrejövő digitális tartalmak aztán több csatornán, ezek közül is hangsúlyosan a saját és a…
Bővebben

Tényleg halott a Facebook? És akkor mégis mit használnak a 15–29 éves magyar fiatalok?

2017. 02. 15.
A magyarországi fiatalok több mint háromnegyede tagja valamelyik online közösségi szolgáltatásnak. Hiába vélik néhányan, hogy a fiatalok körében már itthon is a Snapchat a legmenőbb, a…
Bővebben

A hagyományos digitális reklámok nem érintik meg a Z generációt

2017. 02. 09.
A Kantar Millward Brown tanulmánya szerint a fiatalok ugyan több digitális médiát fogyasztanak, de a hagyományos médiában megjelenő hirdetésekhez pozitívabban viszonyulnak, mint a stand…
Bővebben
További hírek