A legidegesítőbb okostelefonos szokások

...avagy mit nem illik csinálni...
2013-11-02

A Facebookon készített felmérést a Microsoft az emberek okostelefon-használati szokásairól.
Íme, a fő tanulságok.

A kutatás megállapította, hogy az alábbi dolgok idegesítik az embereket: 

A telefon folyton nézegetése
Hangos telefonálás
A telefon használata olyan esetekben is, amikor ez nem lenne illendő
A telefon használata négyszemközti beszélgetés közben
Az autóforgalom akadályozása mobilozás miatt

Az idegesítő mobilozási szokások között sorolja még a kutatási beszámoló, amikor az emberek véletlenül felhívnak valakit a „zsebükből”, vagy egyszerűen csak elhagyják a készüléküket, ezzel teremtve lehetőséget a digitális adatokkal való visszaélésre. A megkérdezettek 39 százaléka gondolja azt, hogy a nők és a férfiak hasonlóképpen gondoskodnak a mobiltelefonjuk biztonságáról. A valóság azonban nem ezt mutatja.

A Microsoft Computing Safety Index (MCSI) szerint a férfiak némileg jobbak ügyelnek a műszaki eszközök megfelelő használatára:
• 35 százalékuk esetén csak PIN kóddal vagy jelszóval lehet a mobilhoz hozzáférni. A nőknél ez az arány 33 százalék.
• 35 százalékuk biztonságos wifi hálózatot használ, miközben a nők 32 százaléka tesz így.
• 32 százalékuk folyamatosan frissíti a mobilját. Erre a nők mindössze 24 százaléka figyel.

(forrás: Kreatív Online)

Vissza

Hajlamtól a realitásig, avagy hogyan induljunk el internetes megjelenésünk kialakításában

2025. 09. 16.
Egy cég sikerességét nagy mértékben meghatározza marketingkommunikációja, vagyis annak meghatározása és tervezése, hogy célcsoportunkat milyen módon szeretnénk megszólítani. Fontos lépé…
Bővebben

Pályázatunk ’AI alapú marketing megoldások’ kategóriája idén is várja a jelentkezőket!

2025. 09. 12.
Az AI technológia az utóbbi években a soha meg nem álló digitális fejlődés egyik legfőbb képviselőjévé vált. Sok szakirányban használata erősen ajánlott annak érdekében, hogy a vállalko…
Bővebben

Digitális élménytervezés a jövő honlapjain – a felhasználói élmény, mint a weboldalak új mércéje

2025. 09. 11.
A mai weboldalak már jóval túlmutatnak az információközlés és a termékbemutatás hagyományos szerepén. Az új generációs honlapok elsődleges célja, hogy élményt nyújtsanak a látogató…
Bővebben
További hírek