A legidegesítőbb okostelefonos szokások

...avagy mit nem illik csinálni...
2013-11-02

A Facebookon készített felmérést a Microsoft az emberek okostelefon-használati szokásairól.
Íme, a fő tanulságok.

A kutatás megállapította, hogy az alábbi dolgok idegesítik az embereket: 

A telefon folyton nézegetése
Hangos telefonálás
A telefon használata olyan esetekben is, amikor ez nem lenne illendő
A telefon használata négyszemközti beszélgetés közben
Az autóforgalom akadályozása mobilozás miatt

Az idegesítő mobilozási szokások között sorolja még a kutatási beszámoló, amikor az emberek véletlenül felhívnak valakit a „zsebükből”, vagy egyszerűen csak elhagyják a készüléküket, ezzel teremtve lehetőséget a digitális adatokkal való visszaélésre. A megkérdezettek 39 százaléka gondolja azt, hogy a nők és a férfiak hasonlóképpen gondoskodnak a mobiltelefonjuk biztonságáról. A valóság azonban nem ezt mutatja.

A Microsoft Computing Safety Index (MCSI) szerint a férfiak némileg jobbak ügyelnek a műszaki eszközök megfelelő használatára:
• 35 százalékuk esetén csak PIN kóddal vagy jelszóval lehet a mobilhoz hozzáférni. A nőknél ez az arány 33 százalék.
• 35 százalékuk biztonságos wifi hálózatot használ, miközben a nők 32 százaléka tesz így.
• 32 százalékuk folyamatosan frissíti a mobilját. Erre a nők mindössze 24 százaléka figyel.

(forrás: Kreatív Online)

Vissza

Pályázatunk ’Kereskedelem’ kategóriája idén is várja a nevezőket!

2025. 11. 03.
A kereskedelmi piac itthon rendkívül telítetté vált. A versenybe szálló cégek közül azoknak van esélye kitűnni, akik hatékonyan megszólítják fogyasztóikat és sikeresen leegyszerűsítik a…
Bővebben

MEGHOSSZABBÍTVA! Még van lehetőséged nevezni ’Az Év Honlapja 2025’ pályázatra!

2025. 10. 31.
Lemaradtál a nevezési határidőről? Semmi gond – kaptál egy új esélyt! Tudjuk, mennyire pörgős az év vége – de ha van egy weboldalad, applikációd vagy digitális kampányod, a…
Bővebben

Pályázatunk ’Ipari weboldalak’ kategóriája idén is várja a nevezőket!

2025. 10. 20.
Az ipari szektor online kommunikációja gyakran elmarad a többi ágazatétól. Kategóriánk igyekszik támogatni azokat, akik ennek ellenére felépítették már digitális megjelenésüket, új…
Bővebben
További hírek