A legidegesítőbb okostelefonos szokások

...avagy mit nem illik csinálni...
2013-11-02

A Facebookon készített felmérést a Microsoft az emberek okostelefon-használati szokásairól.
Íme, a fő tanulságok.

A kutatás megállapította, hogy az alábbi dolgok idegesítik az embereket: 

A telefon folyton nézegetése
Hangos telefonálás
A telefon használata olyan esetekben is, amikor ez nem lenne illendő
A telefon használata négyszemközti beszélgetés közben
Az autóforgalom akadályozása mobilozás miatt

Az idegesítő mobilozási szokások között sorolja még a kutatási beszámoló, amikor az emberek véletlenül felhívnak valakit a „zsebükből”, vagy egyszerűen csak elhagyják a készüléküket, ezzel teremtve lehetőséget a digitális adatokkal való visszaélésre. A megkérdezettek 39 százaléka gondolja azt, hogy a nők és a férfiak hasonlóképpen gondoskodnak a mobiltelefonjuk biztonságáról. A valóság azonban nem ezt mutatja.

A Microsoft Computing Safety Index (MCSI) szerint a férfiak némileg jobbak ügyelnek a műszaki eszközök megfelelő használatára:
• 35 százalékuk esetén csak PIN kóddal vagy jelszóval lehet a mobilhoz hozzáférni. A nőknél ez az arány 33 százalék.
• 35 százalékuk biztonságos wifi hálózatot használ, miközben a nők 32 százaléka tesz így.
• 32 százalékuk folyamatosan frissíti a mobilját. Erre a nők mindössze 24 százaléka figyel.

(forrás: Kreatív Online)

Vissza

Interjú a Mr. Alkohol csapatával

2025. 12. 12.
A Mr. Alkohol mindössze öt éve jelent meg a piacon, mégis olyan lendülettel és szemlélettel építi jelenlétét, mintha évtizedes tapasztalat állna mögötte. A csapat nem csupán egy webshop…
Bővebben

Hogyan épít a honlapod közösséget?

2025. 12. 12.
A digitális jelenlét ma már nem csupán információ átadásról szól: a sikeres honlapok valódi közösségi terekké válnak. A felhasználók ma már nem csak látogatók, hanem aktív résztvevők, a…
Bővebben

Brand voice kialakítása – hogyan beszéljen a márkád?

2025. 12. 11.
A brand voice a márka saját hangja és kommunikációs stílusa, amely minden felületen következetesen jelenik meg. Megmutatja, hogyan szól a márka a fogyasztókhoz, milyen benyomást kelt, é…
Bővebben
További hírek