A legidegesítőbb okostelefonos szokások

...avagy mit nem illik csinálni...
2013-11-02

A Facebookon készített felmérést a Microsoft az emberek okostelefon-használati szokásairól.
Íme, a fő tanulságok.

A kutatás megállapította, hogy az alábbi dolgok idegesítik az embereket: 

A telefon folyton nézegetése
Hangos telefonálás
A telefon használata olyan esetekben is, amikor ez nem lenne illendő
A telefon használata négyszemközti beszélgetés közben
Az autóforgalom akadályozása mobilozás miatt

Az idegesítő mobilozási szokások között sorolja még a kutatási beszámoló, amikor az emberek véletlenül felhívnak valakit a „zsebükből”, vagy egyszerűen csak elhagyják a készüléküket, ezzel teremtve lehetőséget a digitális adatokkal való visszaélésre. A megkérdezettek 39 százaléka gondolja azt, hogy a nők és a férfiak hasonlóképpen gondoskodnak a mobiltelefonjuk biztonságáról. A valóság azonban nem ezt mutatja.

A Microsoft Computing Safety Index (MCSI) szerint a férfiak némileg jobbak ügyelnek a műszaki eszközök megfelelő használatára:
• 35 százalékuk esetén csak PIN kóddal vagy jelszóval lehet a mobilhoz hozzáférni. A nőknél ez az arány 33 százalék.
• 35 százalékuk biztonságos wifi hálózatot használ, miközben a nők 32 százaléka tesz így.
• 32 százalékuk folyamatosan frissíti a mobilját. Erre a nők mindössze 24 százaléka figyel.

(forrás: Kreatív Online)

Vissza

Hogyan legyen felhasználó-központú a weboldalad?

2019. 04. 15.
A felhasználó-központú design egy olyan kifejezés, melyet a termékgyártók használnak az emberek számára történő tervezés folyamatának leírására. A felhasználó-központú design olyan mego…
Bővebben

Emojik használata, a jobb átkattintási arányért

2019. 04. 09.
Az emojik sokáig csak a fiatalabb generációk kommunikációjának részét képezték, mára azonban a mainstream online kommunikáció részévé váltak. Nem lehet úgy kiküldeni egy e-mailt vagy fe…
Bővebben

Hogyan érj el weboldalladdal jobb helyezést a Google keresőben?

2019. 04. 02.
Egy vállalkozás sikere nagy mértékben múlik azon, hogy mennyire hatékonyan tudnak új ügyfelet szerezni. Ennek az ügyfélszerzésnek a legolcsóbb és egyben az egyik leghatékonyabb formája…
Bővebben
További hírek