Új megoldások vállalkozásoknak a Facebooktól elsősorban mobilra

2017-04-26

A Facebook elsősorban kisvállalkozásoknak szánta legutóbbi frissítéseit. Még ha nem is feltétlenül a hazai értelemben gondolnak a kkv-kra, érdemes megnézni, mik az újdonságok!

1. Megújult Hirdetéskezelő mobilon

Frissítették a Hirdetéskezelő appot mobilon, ami nem csak ráncfelvarrást jelent, hanem olyan új funkciókat is, amik valóban hasznosak.
Ilyen például az, hogy könnyebben tudunk különböző oldalak és hirdetési fiókok között váltani, könnyebben tudjuk összehasonlítani a hirdetéseket, sőt még tippeket is adnak. Első látásra nagyon szimpatikus, nézzétek meg Ti is, nálatok is frissült-e már!

2. Kreatív tippek mobilos tartalomgyártáshoz

Egy új weboldalt készített a Facebook Mobil Studio néven. Ez abban segít, hogyan gyártsunk egyszerűen tartalmat akár a mobilunk segítségével. Néhány egyszerű, de hatékony ötlet, app ajánlókkal. Érdemes őket átfutni.

3. Új kurzusok

A Blueprint új képzésekkel bővült, van szó bennük a Facebook alapjairól, A/B tesztről, jó gyakorlatokról. Érdemes ezt is átnézni.

4. Egyesített inbox

Már régen bejelentette a Facebook az egyesített inboxt a Facebook oldalakhoz, először mobilra, majd asztali gépre is. Nálunk asztali környezetben már régóta itt van, mobilon még nem kaptuk meg. Összességében praktikus, hiszen egy helyen tudjuk kezelni a Messenger üzeneteket, az Instagramhoz, és a posztokhoz kapcsolódó értesítéseket.
Ugyanakkor számíthatunk új képességekre is amik a nemzetközi célközönség keresésben és célzásban segíthetnek.

Forrás: Lévai Richárd - kozossegikalandozasok.hu

Vissza

Hogyan legyen felhasználó-központú a weboldalad?

2019. 04. 15.
A felhasználó-központú design egy olyan kifejezés, melyet a termékgyártók használnak az emberek számára történő tervezés folyamatának leírására. A felhasználó-központú design olyan mego…
Bővebben

Emojik használata, a jobb átkattintási arányért

2019. 04. 09.
Az emojik sokáig csak a fiatalabb generációk kommunikációjának részét képezték, mára azonban a mainstream online kommunikáció részévé váltak. Nem lehet úgy kiküldeni egy e-mailt vagy fe…
Bővebben

Hogyan érj el weboldalladdal jobb helyezést a Google keresőben?

2019. 04. 02.
Egy vállalkozás sikere nagy mértékben múlik azon, hogy mennyire hatékonyan tudnak új ügyfelet szerezni. Ennek az ügyfélszerzésnek a legolcsóbb és egyben az egyik leghatékonyabb formája…
Bővebben
További hírek