Digital Tomorrow

workshop
2013-11-15

Mint már megszokhattuk, idén is meghirdetésre került a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat közös online marketingkommunikációs versenye. Az ’Év Honlapja’ pályázat idén is sikeresen lezajlott, összesen 333 darab nevezés érkezett.

A verseny megkoronázásaként 2013. december 4.-én egy elegáns díjátadó gála keretein belül találnak gazdára az idei díjak a budapesti Thermal Hotel Helia-ban.

A díjátadó gálát megelőzően „Digital Tomorrow” néven megrendezésre kerül online szakmai workshopunk is, ahol sok érdekes információt szerezhetnek az érdeklődők a digitális világ témaköreiben.

A program:

14:00-14:20 Regisztráció

14:20-14:30 Megnyitó

14:30-15:00 Varga István (’Az Év Honlapja’ pályázat alapítója) - Digitális felhőszakadás

15:00-15:20 Éles László (www.seosiker.hu) - Weboldalak optimalizálási potenciálja

15:20-15:40 Ferling Dávid (Ferling Webline Kft.) - Hírek szünet nélkül

15:40-16:00 Kávészünet

16:00-16:20 Petrányi-Széll András (PS:Provocative Kft.) – SEO vagy PR?
16:20-16:40 Szabó-Dudás Péter (Ad4sale Kft.) - Applikációk szívvel- lélekkel.
16:40-17:00 Erős Balázs – HIPSZTER

 

A workshopra az http://www.azevhonlapja.hu/workshop címen, 2013. december 3.-ig lehet jelentkezni, mindössze 12 000 Ft + Áfa áron (a Magyar Marketing Szövetség tagjainak 10 000 Ft + Áfa).

Vissza

Hogyan legyen felhasználó-központú a weboldalad?

2019. 04. 15.
A felhasználó-központú design egy olyan kifejezés, melyet a termékgyártók használnak az emberek számára történő tervezés folyamatának leírására. A felhasználó-központú design olyan mego…
Bővebben

Emojik használata, a jobb átkattintási arányért

2019. 04. 09.
Az emojik sokáig csak a fiatalabb generációk kommunikációjának részét képezték, mára azonban a mainstream online kommunikáció részévé váltak. Nem lehet úgy kiküldeni egy e-mailt vagy fe…
Bővebben

Hogyan érj el weboldalladdal jobb helyezést a Google keresőben?

2019. 04. 02.
Egy vállalkozás sikere nagy mértékben múlik azon, hogy mennyire hatékonyan tudnak új ügyfelet szerezni. Ennek az ügyfélszerzésnek a legolcsóbb és egyben az egyik leghatékonyabb formája…
Bővebben
További hírek