Digital Tomorrow

workshop
2013-11-15

Mint már megszokhattuk, idén is meghirdetésre került a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat közös online marketingkommunikációs versenye. Az ’Év Honlapja’ pályázat idén is sikeresen lezajlott, összesen 333 darab nevezés érkezett.

A verseny megkoronázásaként 2013. december 4.-én egy elegáns díjátadó gála keretein belül találnak gazdára az idei díjak a budapesti Thermal Hotel Helia-ban.

A díjátadó gálát megelőzően „Digital Tomorrow” néven megrendezésre kerül online szakmai workshopunk is, ahol sok érdekes információt szerezhetnek az érdeklődők a digitális világ témaköreiben.

A program:

14:00-14:20 Regisztráció

14:20-14:30 Megnyitó

14:30-15:00 Varga István (’Az Év Honlapja’ pályázat alapítója) - Digitális felhőszakadás

15:00-15:20 Éles László (www.seosiker.hu) - Weboldalak optimalizálási potenciálja

15:20-15:40 Ferling Dávid (Ferling Webline Kft.) - Hírek szünet nélkül

15:40-16:00 Kávészünet

16:00-16:20 Petrányi-Széll András (PS:Provocative Kft.) – SEO vagy PR?
16:20-16:40 Szabó-Dudás Péter (Ad4sale Kft.) - Applikációk szívvel- lélekkel.
16:40-17:00 Erős Balázs – HIPSZTER

 

A workshopra az http://www.azevhonlapja.hu/workshop címen, 2013. december 3.-ig lehet jelentkezni, mindössze 12 000 Ft + Áfa áron (a Magyar Marketing Szövetség tagjainak 10 000 Ft + Áfa).

Vissza

Interjú a Mr. Alkohol csapatával

2025. 12. 12.
A Mr. Alkohol mindössze öt éve jelent meg a piacon, mégis olyan lendülettel és szemlélettel építi jelenlétét, mintha évtizedes tapasztalat állna mögötte. A csapat nem csupán egy webshop…
Bővebben

Hogyan épít a honlapod közösséget?

2025. 12. 12.
A digitális jelenlét ma már nem csupán információ átadásról szól: a sikeres honlapok valódi közösségi terekké válnak. A felhasználók ma már nem csak látogatók, hanem aktív résztvevők, a…
Bővebben

Brand voice kialakítása – hogyan beszéljen a márkád?

2025. 12. 11.
A brand voice a márka saját hangja és kommunikációs stílusa, amely minden felületen következetesen jelenik meg. Megmutatja, hogyan szól a márka a fogyasztókhoz, milyen benyomást kelt, é…
Bővebben
További hírek