Az előző évek egyik nyertese a BILLINGO

2018-09-17

A Billingo csapata már kétszer indult  ’Az Év Honlapja’ megmérettetésen.

2016-ban a B2B és a Szolgáltatások kategóriában is elnyerték ’Az Év Honlapja’ díjat. 2017-ben Szolgáltatások kategóriában Minőségi díj nyertesek lettek, B2B  kategóriában pedig ismét sikerült megszerezniük ’Az Év Honlapja’ elismerést.

A nevezésnél leginkább a kíváncsiság motiválta őket, visszajelzéseket szerettek volna kapni. Arra gondoltak, mennyire motiváló lenne a csapat számára, ha nemcsak egymás közt pislognak össze, milyen ütős honlapot készítettek, de egy nívós szakmai zsűri is elismeri a munkájukat.

Ezek mellett természetesen egy rangos versenyen való eredményes részvétellel járó marketing érték sem volt elhanyagolható számukra, és ezt azóta is igyekeznek kihasználni minden helyen, ahová csak passzol, például Facebook-on, hírlevélben, blogon büszkén osztják meg követőikkel.

Ha egy jó honlap fő ismérveit kell megnevezni, a Billingo csapata nem funkciókban gondolkodik, hanem a (potenciális) célközönségét szeretné kiszolgálni . Természetesen a feature-ök sem hiányozhatnak, de nem ez a tervezés alapja. A honlapot folyamatosan alakítják, bővítik. Nagyon büszkék a szegmentált kommunikációjukra, célzottan kommunikálnak a felhasználóikkal, nem sulykolják mindenkinek ugyanazt az üzenetet.

 

A Billingo életében a saját honlap nagyon fontos szerepet játszik, hisz ott gyűjtik a felhasználókat, leginkább a blogon való kommunikáció segítségével, ahol folyamatosan írnak fejlesztésekről, tippekről, trükkökről, és fontos tudnivalókról, jogszabály-változásokról.

 

Gratulálunk többszörös nyertesünknek, a Billingo csapatának! Ismerve maximalizmusukat, szakmai tudásukat, ügyfélorientált hozzáállásukat, várjuk őket idei pályázatunkon is!

A pályázatokat 2018. október 15-ig lehet honlapunkon leadni. A közönségszavazás csupán egy kattintás, így a nevezők rajongóik, közösségük bevonásával és mozgósításával egyszerűen gyűjthetnek szavazatokat.

Az ünnepélyes díjátadó 2018. november 14-én a ’Marketing Summit Hungary’ konferencián lesz.

Vissza

Interjú a Mr. Alkohol csapatával

2025. 12. 12.
A Mr. Alkohol mindössze öt éve jelent meg a piacon, mégis olyan lendülettel és szemlélettel építi jelenlétét, mintha évtizedes tapasztalat állna mögötte. A csapat nem csupán egy webshop…
Bővebben

Hogyan épít a honlapod közösséget?

2025. 12. 12.
A digitális jelenlét ma már nem csupán információ átadásról szól: a sikeres honlapok valódi közösségi terekké válnak. A felhasználók ma már nem csak látogatók, hanem aktív résztvevők, a…
Bővebben

Brand voice kialakítása – hogyan beszéljen a márkád?

2025. 12. 11.
A brand voice a márka saját hangja és kommunikációs stílusa, amely minden felületen következetesen jelenik meg. Megmutatja, hogyan szól a márka a fogyasztókhoz, milyen benyomást kelt, é…
Bővebben
További hírek