Az előző évek egyik nyertese a BILLINGO

2018-09-17

A Billingo csapata már kétszer indult  ’Az Év Honlapja’ megmérettetésen.

2016-ban a B2B és a Szolgáltatások kategóriában is elnyerték ’Az Év Honlapja’ díjat. 2017-ben Szolgáltatások kategóriában Minőségi díj nyertesek lettek, B2B  kategóriában pedig ismét sikerült megszerezniük ’Az Év Honlapja’ elismerést.

A nevezésnél leginkább a kíváncsiság motiválta őket, visszajelzéseket szerettek volna kapni. Arra gondoltak, mennyire motiváló lenne a csapat számára, ha nemcsak egymás közt pislognak össze, milyen ütős honlapot készítettek, de egy nívós szakmai zsűri is elismeri a munkájukat.

Ezek mellett természetesen egy rangos versenyen való eredményes részvétellel járó marketing érték sem volt elhanyagolható számukra, és ezt azóta is igyekeznek kihasználni minden helyen, ahová csak passzol, például Facebook-on, hírlevélben, blogon büszkén osztják meg követőikkel.

Ha egy jó honlap fő ismérveit kell megnevezni, a Billingo csapata nem funkciókban gondolkodik, hanem a (potenciális) célközönségét szeretné kiszolgálni . Természetesen a feature-ök sem hiányozhatnak, de nem ez a tervezés alapja. A honlapot folyamatosan alakítják, bővítik. Nagyon büszkék a szegmentált kommunikációjukra, célzottan kommunikálnak a felhasználóikkal, nem sulykolják mindenkinek ugyanazt az üzenetet.

 

A Billingo életében a saját honlap nagyon fontos szerepet játszik, hisz ott gyűjtik a felhasználókat, leginkább a blogon való kommunikáció segítségével, ahol folyamatosan írnak fejlesztésekről, tippekről, trükkökről, és fontos tudnivalókról, jogszabály-változásokról.

 

Gratulálunk többszörös nyertesünknek, a Billingo csapatának! Ismerve maximalizmusukat, szakmai tudásukat, ügyfélorientált hozzáállásukat, várjuk őket idei pályázatunkon is!

A pályázatokat 2018. október 15-ig lehet honlapunkon leadni. A közönségszavazás csupán egy kattintás, így a nevezők rajongóik, közösségük bevonásával és mozgósításával egyszerűen gyűjthetnek szavazatokat.

Az ünnepélyes díjátadó 2018. november 14-én a ’Marketing Summit Hungary’ konferencián lesz.

Vissza

Hogyan legyen felhasználó-központú a weboldalad?

2019. 04. 15.
A felhasználó-központú design egy olyan kifejezés, melyet a termékgyártók használnak az emberek számára történő tervezés folyamatának leírására. A felhasználó-központú design olyan mego…
Bővebben

Emojik használata, a jobb átkattintási arányért

2019. 04. 09.
Az emojik sokáig csak a fiatalabb generációk kommunikációjának részét képezték, mára azonban a mainstream online kommunikáció részévé váltak. Nem lehet úgy kiküldeni egy e-mailt vagy fe…
Bővebben

Hogyan érj el weboldalladdal jobb helyezést a Google keresőben?

2019. 04. 02.
Egy vállalkozás sikere nagy mértékben múlik azon, hogy mennyire hatékonyan tudnak új ügyfelet szerezni. Ennek az ügyfélszerzésnek a legolcsóbb és egyben az egyik leghatékonyabb formája…
Bővebben
További hírek