Közlemény

2018-11-08

Lezárult a 17. ’Az Év Honlapja’ pályázat, a szakmai zsűri már értékeli a 25 kategóriában beérkezett színvonalas pályaműveket.

Az utóbbi években több pályázónk is sikeresen bevonta követőtáborát a közösségi média segítségével, hogy kedvenc weboldalukat hozzásegítsék a Közönségdíj elnyeréséhez. Ezt kifejezetten üdvözöltük, hiszen ez a díj a közönség véleményéről, a közösség mozgósításáról, kedvenc weboldalának sikeressé tételéről szól. Idén azonban néhány nevezőnk nem etikus módon próbálta bevonni a közösséget a versenybe, ami számunkra elfogadhatatlan. A szervezők ezért úgy döntöttek, hogy a verseny tisztaságának megóvása érdekében 2018-ban ’Az Év Honlapja’ nem ítél oda Közönségdíjat.

Nagyon köszönjük a felkészülést, a részvételt és a drukkolást, és elnézést kérünk minden érintettől a nem várt kellemetlenség miatt.

November 14-én este a Marketing Summit Hungary-n kiderül kik kapják az idei ’Az Év Honlapja’ díjakat.

Az Év Honlapja Team

Vissza

A működőképes és hatásos márkanév jellemzői

2024. 05. 08.
Vásárlási döntéseinkre a márkák jelentős hatást tudnak gyakorolni. Él a fejünkben egy kép egy adott termékről vagy szolgáltatásról, ezáltal vélt vagy valós előnyöket társítunk bizonyos…
Bővebben

“A biztonságos és funkcionális termékek mellett fontos számunkra a felhasználói, vásárlói élmény és a weboldal esztétikai megjelenése is.”

2024. 05. 06.
A mai interjúnkban a MONTEEN csapatát kérdeztük, akik Ifjúsági kategóriában Az Év Honlapja díjat nyerték el. A MONTEEN egyedülálló küldetéssel indult útnak: megvédeni az ember…
Bővebben

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben
További hírek