A Google 10 perc alatt több órát spórolhat neked!

2014-02-08

A Google világa egyre szerteágazóbb és átszövi az internet legtöbb rendszerét, melynek már így is része vagy ezért nem árt tudni kezelni és átlátni azt. A Googlen belül a közösségi körök az ismeretségi hálódat hivatott kezelni. Ez egy új közösségi megoldás, ami a világ más országaiban mára top 1 rendszer, de mi mégsem váltottunk át a Facebookról erre az új szintre, pedig az első lépést már évek óta megtette mindenki. Szinte az egész ország rendelkezik g-mail fiókkal a programot viszont itt lekorlátozza és nem nyit a többi lehetőség felé, ami nagy hiba, hiszen komplex „minden egy helyen” rendszerével nagyban megkönnyítené a mindennapoka

A google körök első része maga a profilunk, ami alapvetően nem csak a google felhasználók számára látható ezért állítsuk be a láthatóságot. Itt, mint később mindenhol be lehet és kell is állítani, hogy kiknek, mit mutatunk meg magunkból. Ez az a pont, ami nagy előrelépés a közösségi kommunikációban. Ezen túl pontosan meg tudjuk határozni, hogy mit és kiknek posztolunk ki az oldalunkra a jövőben. Különböző síkokon fognak folyni a beszélgetések és nem a teljes ismeretlen ismerősi réteg előtt kell élnünk a közösségi életünket. A Google körök tehát pontosabban megfogalmazva ismeretségi csoportok, melyekbe bekategorizálhatjuk az embereket pl: család, iskolai barátok, munkatársak, foci csapat stb. Ezt úgy kell elképzelni, hogy minden körnek külön üzenőfala, galériája, chat-je és minden mása alakul.

Szervezd mostantól te a közösségi életedet!

http://www.google.com/intl/hu/+/learnmore/circles/

Vissza

Interjú a Mr. Alkohol csapatával

2025. 12. 12.
A Mr. Alkohol mindössze öt éve jelent meg a piacon, mégis olyan lendülettel és szemlélettel építi jelenlétét, mintha évtizedes tapasztalat állna mögötte. A csapat nem csupán egy webshop…
Bővebben

Hogyan épít a honlapod közösséget?

2025. 12. 12.
A digitális jelenlét ma már nem csupán információ átadásról szól: a sikeres honlapok valódi közösségi terekké válnak. A felhasználók ma már nem csak látogatók, hanem aktív résztvevők, a…
Bővebben

Brand voice kialakítása – hogyan beszéljen a márkád?

2025. 12. 11.
A brand voice a márka saját hangja és kommunikációs stílusa, amely minden felületen következetesen jelenik meg. Megmutatja, hogyan szól a márka a fogyasztókhoz, milyen benyomást kelt, é…
Bővebben
További hírek