Új üzleti funkciók érkeznek a Messengerbe

2019-09-03

A Facebook bejelentette, hogy komoly fejlesztések várhatóak a Messengerben a cégek számára, akik brandjükkel jelen vannak a közösségi platformon. Ezeknek a megjelenése csupán a jövőben várható, de már most érdemes felkészülni rájuk.

Itt a négy legfontosabb változás:

I. Az automatizált válaszok fejlesztése

Ezentúl könnyebb lesz az automatikus Messenger-válaszokat beállítani, és azok sokkal okosabban fognak válaszolni a vásárlók kérdéseire. Az új botfejlesztés részletesebben lesz képes vizsgálni a cég adatbázisait, és például képes lesz megmondani, hogy egy adott termék mikor kerül piacra, vagy melyik üzletekben kapható.

II. Időpont foglalása Messengeren keresztül

Ez a rendszer integrálni fogja a cégek naptárát és elérhetőségeit a Messengerrel, ami azt jelenti, hogy a felhasználók az alkalmazáson belül könnyedén tudnak időpontot foglalni a végeknél.

III. A válaszidő gyorsítása

Eddig a Facebook megengedte, hogy ha a cégek 24 órán belül nem tudnak válaszolni az üzenetekre, egy extra üzenet segítségével kapcsolatba tudjanak lépni a felhasználókkal: ennek azonban vége, mivel mostantól csakis a kérdés érkezése utáni 24 óra fog a rendelkezésükre állni, hogy a problémával foglalkozzanak. Ezen kívül a kérdések kategorizálási opcióiból is kevesebb lesz, 17 helyett mindössze négy.

IV. A ‘Felfedezés’ funkció kiikatatása

Ezt a funkciót a Facebook még 2017-ben vezette be azért, hogy elhozza a felhasználóknak az üzleti funkciók egész ökoszisztémáját releváns oldalak és botok ajánlásával. Azonban nem övezte akkora érdeklődés ezt a lehetőséget, mint remélték – éppen ezért ki is iktatják.

https://marketingmorzsak.hu/uj-uzleti-funkciok-erkeznek-a-messengerbe/
Vissza

Hogyan lett egy ötletből „Az Év Honlapja”? – A FutureManagement útja

2025. 06. 02.
Egy weboldal, amiben nemcsak funkciók és pixelek, hanem munka, csapat és hit is van. "Az Év Honlapja 2024" elismerés számunkra nem csak egy díj, hanem visszaigazolása ann…
Bővebben

Digitalizáció: A jövő, ami már itt van

2025. 05. 28.
A digitalizáció mélyreható átalakulást hozott az ingatlanközvetítői piacon, amelyre a sikeres vállalatoknak gyorsan és rugalmasan kell reagálniuk. A Duna House esetében ez a válasz az i…
Bővebben

„Reményt is adunk, nem csak tudást” – Az SNI SULI forradalmasítja az érzékenyítést az online térben

2025. 05. 23.
Az alábbi interjúban az SNI SULI csapatával beszélgettünk, akik Magyarország első olyan online streaming platformját hozták létre, amely kifejezetten az ADHD-s, autista, diszlexiás és m…
Bővebben
További hírek