Új üzleti funkciók érkeznek a Messengerbe

2019-09-03

A Facebook bejelentette, hogy komoly fejlesztések várhatóak a Messengerben a cégek számára, akik brandjükkel jelen vannak a közösségi platformon. Ezeknek a megjelenése csupán a jövőben várható, de már most érdemes felkészülni rájuk.

Itt a négy legfontosabb változás:

I. Az automatizált válaszok fejlesztése

Ezentúl könnyebb lesz az automatikus Messenger-válaszokat beállítani, és azok sokkal okosabban fognak válaszolni a vásárlók kérdéseire. Az új botfejlesztés részletesebben lesz képes vizsgálni a cég adatbázisait, és például képes lesz megmondani, hogy egy adott termék mikor kerül piacra, vagy melyik üzletekben kapható.

II. Időpont foglalása Messengeren keresztül

Ez a rendszer integrálni fogja a cégek naptárát és elérhetőségeit a Messengerrel, ami azt jelenti, hogy a felhasználók az alkalmazáson belül könnyedén tudnak időpontot foglalni a végeknél.

III. A válaszidő gyorsítása

Eddig a Facebook megengedte, hogy ha a cégek 24 órán belül nem tudnak válaszolni az üzenetekre, egy extra üzenet segítségével kapcsolatba tudjanak lépni a felhasználókkal: ennek azonban vége, mivel mostantól csakis a kérdés érkezése utáni 24 óra fog a rendelkezésükre állni, hogy a problémával foglalkozzanak. Ezen kívül a kérdések kategorizálási opcióiból is kevesebb lesz, 17 helyett mindössze négy.

IV. A ‘Felfedezés’ funkció kiikatatása

Ezt a funkciót a Facebook még 2017-ben vezette be azért, hogy elhozza a felhasználóknak az üzleti funkciók egész ökoszisztémáját releváns oldalak és botok ajánlásával. Azonban nem övezte akkora érdeklődés ezt a lehetőséget, mint remélték – éppen ezért ki is iktatják.

https://marketingmorzsak.hu/uj-uzleti-funkciok-erkeznek-a-messengerbe/
Vissza

AI alapú marketing megoldások

2024. 04. 15.
Az elmúlt években a mesterséges intelligencia (AI) megjelenése forradalmasította a marketing világát. Az AI nem csupán egy új technológiai trend, hanem egy olyan eszköz, amely lehe…
Bővebben

“Az oldal elindítását nem lezárásának, hanem sokkal inkább valami új kezdetének tekintjük.”

2024. 04. 13.
Mai interjúnkban a Szerencsejáték Zrt. csapatát kérdeztük, akik E-kereskedelem kategóriában Minőségi, Márkasite kategóriában pedig Az Év Honlapja díjat nyerték el.  Nagy figyelmet…
Bővebben

“Nem csak prédikálni akarunk a digitális fenntarthatóságról, hanem tenni is érte.”

2024. 04. 11.
Mai interjúnkban a NeoInteractive csapatát kérdeztük, akik két pályázatukkal is elismerést nyertek el. A 'Zöld honlap, Zöld holnap' weboldalukkal B2B weboldalak kategóriába…
Bővebben
További hírek