Új üzleti funkciók érkeznek a Messengerbe

2019-09-03

A Facebook bejelentette, hogy komoly fejlesztések várhatóak a Messengerben a cégek számára, akik brandjükkel jelen vannak a közösségi platformon. Ezeknek a megjelenése csupán a jövőben várható, de már most érdemes felkészülni rájuk.

Itt a négy legfontosabb változás:

I. Az automatizált válaszok fejlesztése

Ezentúl könnyebb lesz az automatikus Messenger-válaszokat beállítani, és azok sokkal okosabban fognak válaszolni a vásárlók kérdéseire. Az új botfejlesztés részletesebben lesz képes vizsgálni a cég adatbázisait, és például képes lesz megmondani, hogy egy adott termék mikor kerül piacra, vagy melyik üzletekben kapható.

II. Időpont foglalása Messengeren keresztül

Ez a rendszer integrálni fogja a cégek naptárát és elérhetőségeit a Messengerrel, ami azt jelenti, hogy a felhasználók az alkalmazáson belül könnyedén tudnak időpontot foglalni a végeknél.

III. A válaszidő gyorsítása

Eddig a Facebook megengedte, hogy ha a cégek 24 órán belül nem tudnak válaszolni az üzenetekre, egy extra üzenet segítségével kapcsolatba tudjanak lépni a felhasználókkal: ennek azonban vége, mivel mostantól csakis a kérdés érkezése utáni 24 óra fog a rendelkezésükre állni, hogy a problémával foglalkozzanak. Ezen kívül a kérdések kategorizálási opcióiból is kevesebb lesz, 17 helyett mindössze négy.

IV. A ‘Felfedezés’ funkció kiikatatása

Ezt a funkciót a Facebook még 2017-ben vezette be azért, hogy elhozza a felhasználóknak az üzleti funkciók egész ökoszisztémáját releváns oldalak és botok ajánlásával. Azonban nem övezte akkora érdeklődés ezt a lehetőséget, mint remélték – éppen ezért ki is iktatják.

https://marketingmorzsak.hu/uj-uzleti-funkciok-erkeznek-a-messengerbe/
Vissza

8 tipp a felhasználói élmény növelésére a weboldaladon

2020. 10. 29.
A user experience (UX), vagy magyarul felhasználói élmény meghatározza a felhasználó általános tapasztalatait, amikor egy termékkel vagy szolgáltatással interakcióba lépnek. Általában w…
Bővebben

Meghosszabítottuk a nevezési határidőt!

2020. 10. 19.
Meghosszabbított nevezési határidővel 2020. november 5. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A legjobb ho…
Bővebben

Reszponzív Design

2020. 10. 16.
A különböző felületeken való optimális megjelenés biztosításához, a reszponzív design alkalmazkodik a böngészők képernyőjének méretéhez. Ez azt jelenti, hogy a weboldal mind telefonon,…
Bővebben
További hírek