5 ingyenes weboldalvizsgáló eszköz

2019-09-06

A Business2Community 5 ingyenes weboldalvizsgáló eszközt gyűjtött össze, amelyek hasznára lehetnek bármely digitális marketinggel foglalkozó ügynökségnek különösen, ha SEO-ban és webdizájn szolgáltatásokban is utaznak.

1. MySiteAuditor

A MySiteAuditor több okból is az első helyre került. Leginkább azért, mert beágyazható weboldalakon és sokkal több „lead”-et generál, mint egy egyszerű kapcsolati adatlap. Emellett jól összhangban van a Google rangsorolási algoritmusával is.

Az eszköz továbbá megvizsgál specifikus weboldalakat és landing oldalakat is bármely targetált kulcskifejezésre. Sok SEO ellenőrző eszköz elköveti a hibát, hogy csak teljes oldalakat tud analizálni, miközben a Google weblapokat rangsorol, nem oldalakat.

2. Screaming Frog

A Screaming Frog fantasztikus, ha egyszerre van szükséged a leginformatívabb adatokra egy teljes oldalról. Az igazat megvallva, nem is az az igazi auditálási eszköz, de a lényeg, hogy „belemászik” az oldaladba és SEO-perspektívából közelíti meg az adatokat. Így rengeteg értékes elemzést biztosít arról, ha bármilyen SEO probléma lépne fel.

Ellentétben más eszközökkel, ezt le is töltheted a számítógépedre. Ez órási pluszt jelent, hiszen ezáltal sokkal gyorsabban tud dolgozni, mint egy böngészőben.

3. SEO Report Card

A SEO Report Card az UpCity-től akkor válik be igazán, ha gyors analízisre van szükséged az oldaladon. Kifejezetten vizuális és sebes. A nagyszerű dolog benne, hogy az UpCity egy elismert cég, amely minden tőle telhetőt megtesz a kisvállalkozásokért. Ha a tiéd is az, próbáld ki mindenképp!

4. WooRank

A WooRank egy remekbe szabott auditálási eszköz a weboldad számára. Az ingyenes verzió tonnányi adattal lát el, amit arra használhatsz, hogy javíts a felület optimalizálásán. Ugyanakkor, bár ügynökségek is értékes eszköznek találják majd, ez inkább a weboldal-tulajdonosokat és a házon belüli SEO csapatokat célozza meg. Ha kisvállalkozásod van, ami audit eszközt keresd, ez neked való!

5. Marketing Grader

A Marketing Grader már jó ideje létezik és egy ismert cég, a Hubspot, Inc. a tulajdonosa. Korábban az eszköz „Website Grader” néven futott, de világossá vált, hogy sokkal több adatot képes kezelni, mint amennyi egy weboldalon található. Ránéz a blogodra, a közösségi média csatornáidra, a SEO-dra, a „lead” generálási képességeidre és a mobil oldaladra is. Bizonyos nézőpontból továbbra is weboldal teljesítménéyről beszélünk ezek kapcsán is, de az is érthető, miért választottak egy új, általánosabb elnevezést.

forrás: https://marketingmorzsak.hu/5-ingyenes-weboldalvizsgalo-eszkoz/

 

Vissza

Hogyan lett egy ötletből „Az Év Honlapja”? – A FutureManagement útja

2025. 06. 02.
Egy weboldal, amiben nemcsak funkciók és pixelek, hanem munka, csapat és hit is van. "Az Év Honlapja 2024" elismerés számunkra nem csak egy díj, hanem visszaigazolása ann…
Bővebben

Digitalizáció: A jövő, ami már itt van

2025. 05. 28.
A digitalizáció mélyreható átalakulást hozott az ingatlanközvetítői piacon, amelyre a sikeres vállalatoknak gyorsan és rugalmasan kell reagálniuk. A Duna House esetében ez a válasz az i…
Bővebben

„Reményt is adunk, nem csak tudást” – Az SNI SULI forradalmasítja az érzékenyítést az online térben

2025. 05. 23.
Az alábbi interjúban az SNI SULI csapatával beszélgettünk, akik Magyarország első olyan online streaming platformját hozták létre, amely kifejezetten az ADHD-s, autista, diszlexiás és m…
Bővebben
További hírek