Hirdethető szavazások az Instagram Stories-on.

2019-09-17

A Facebook végre engedélyezi, hogy hirdetéssel futó Instagram Stories tartalmainkon is elhelyezzünk szavazásokat.

Az Instagram Stories platformon elérhető matricák eddig is különösen fontosak voltak, hiszen a platformon napjainkban leginkább már ezekkel lehet a legjobban növelni az engagementet és kétirányú kommunikációt kialakítani a felhasználók és a brand között. 

A matricák adta lehetőséget jól ki is lehetett használni, ám eddig bármennyire is jól sikerült a tartalom, azt meghirdetni csak úgy lehetett, hogy a matrica már nem volt rajta működőképes. Vagyis sok értelme nem volt többé a kontentnek.

Mostantól viszont már indíthatunk olyan Instagram Stories hirdetéseket is, melyeken a matrica működőképes.

“Ez óriási lehetőséget jelent minden márka számára, mely jelen van az Instagramon. A szavazásokkal ellátott tartalmak így még nagyobb közönséghez juttathatók el, a kellően interaktív és kreatív kontentek pedig így könnyen eredményezhetnek új követőket.” – mondja Kanicsár Ádám András, a Be Social munkatársa.

A hirdetések az Ads Manager felületén indíthatók el. Elindításukhoz válasszuk ki egyedüli felületként az Instagram Stories-t és pipáljuk ki az „Add an interactive poll” opciót.

Az Instagram beszámolója szerint a béta verziók tesztelői igencsak jól jártak. Tíz kampányból kilencnél tapasztalták a 3 másodperces megtekintésű idő növekedését.

-forrás: https://marketingmorzsak.hu/hirdethetok-a-szavazasok-az-instagram-stories-on/

Vissza

A márka arca - hogyan mesél egy weboldal?

2024. 10. 21.
A digitális korban egy márka online jelenléte kulcsfontosságúvá vált, hiszen nem csak a fogyasztók elérését biztosítja, hanem lehetőséget nyújt arra is, hogy kreatívan és érzelmekre hat…
Bővebben

Mutasd meg a kultúra erejét!

2024. 10. 14.
A kultúra az emberi társadalom egyik legfontosabb alappillére, amely összeköti a múltat a jelennel, és irányt mutat a jövő számára. Gazdag és sokszínű formáival – legyen az művész…
Bővebben

Hogyan hódítsd meg a digitális teret?

2024. 10. 07.
Az online térben a közösségek szerepe egyre meghatározóbb. A felhasználók már nem csupán passzív tartalomfogyasztók, hanem aktív szereplői az eseményeknek – részt vesznek a közöss…
Bővebben
További hírek