Hirdethető szavazások az Instagram Stories-on.

2019-09-17

A Facebook végre engedélyezi, hogy hirdetéssel futó Instagram Stories tartalmainkon is elhelyezzünk szavazásokat.

Az Instagram Stories platformon elérhető matricák eddig is különösen fontosak voltak, hiszen a platformon napjainkban leginkább már ezekkel lehet a legjobban növelni az engagementet és kétirányú kommunikációt kialakítani a felhasználók és a brand között. 

A matricák adta lehetőséget jól ki is lehetett használni, ám eddig bármennyire is jól sikerült a tartalom, azt meghirdetni csak úgy lehetett, hogy a matrica már nem volt rajta működőképes. Vagyis sok értelme nem volt többé a kontentnek.

Mostantól viszont már indíthatunk olyan Instagram Stories hirdetéseket is, melyeken a matrica működőképes.

“Ez óriási lehetőséget jelent minden márka számára, mely jelen van az Instagramon. A szavazásokkal ellátott tartalmak így még nagyobb közönséghez juttathatók el, a kellően interaktív és kreatív kontentek pedig így könnyen eredményezhetnek új követőket.” – mondja Kanicsár Ádám András, a Be Social munkatársa.

A hirdetések az Ads Manager felületén indíthatók el. Elindításukhoz válasszuk ki egyedüli felületként az Instagram Stories-t és pipáljuk ki az „Add an interactive poll” opciót.

Az Instagram beszámolója szerint a béta verziók tesztelői igencsak jól jártak. Tíz kampányból kilencnél tapasztalták a 3 másodperces megtekintésű idő növekedését.

-forrás: https://marketingmorzsak.hu/hirdethetok-a-szavazasok-az-instagram-stories-on/

Vissza

8 tipp a felhasználói élmény növelésére a weboldaladon

2020. 10. 29.
A user experience (UX), vagy magyarul felhasználói élmény meghatározza a felhasználó általános tapasztalatait, amikor egy termékkel vagy szolgáltatással interakcióba lépnek. Általában w…
Bővebben

Meghosszabítottuk a nevezési határidőt!

2020. 10. 19.
Meghosszabbított nevezési határidővel 2020. november 5. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A legjobb ho…
Bővebben

Reszponzív Design

2020. 10. 16.
A különböző felületeken való optimális megjelenés biztosításához, a reszponzív design alkalmazkodik a böngészők képernyőjének méretéhez. Ez azt jelenti, hogy a weboldal mind telefonon,…
Bővebben
További hírek