Hogyan szerezzünk több megrendelést honlapunkra? 1.rész

2019-10-11

Egy marketinges számára minden út a konverziókhoz vezet. Egy weboldal önmagában még nem biztosíték a sikerre, de még az sem, ha hirdetések futtatsz a Google-ben vagy a Facebookon. A weboldal hatékonyságának, a konverziók számának, a konverziós aránynak a növelésével azonban te is egy profit termelő gépezethez juthatsz.

0. Tervezz és ellenőrizz!

Tervezés nélkül nem tudod, hova akarsz eljutni, így azt sem tudod majd, mi kell ahhoz, hogy odajuss. Határozd meg és dokumentáld, milyen eszközöket, kellenek ahhoz, hogy a célodat elérd.

1. Mindig mindent tesztelj

Vedd számba kampányod minden elemét, és azok különböző verzióit. Ezeket az elemeket kell A/B, vagy akár A/B/C teszteknek alávetned, hogy rátalálj a leghatékonyabb alternatívákra.

2. Használj hőtérképeket

A hőtérképek egy rendkívül hasznos, és meglehetősen érdekes képet mutatnak arról, hogy hogyan is viselkednek webhelyed látogatói. Ezek általában az egérmutató mozgását jelzik ki, ami alapján kikövetkeztetheted, hogy mely elemekre kattintanak rá az oldalon, mely szövegeket olvassák el, és hogy az oldal mely részei maradnak a figyelmükön kívül.

3. Tedd rendbe űrlapjaidat

Minden valamirevaló konverziós stratégia rendelkezik egy jól összerakott leadgeneráló kampánnyal, aminek középpontját általában valamilyen űrlap képezi.

Ne felejts el néhány automatikus szűrőt is élesíteni, hogy minél kevesebb rosszul kvalifikált leadet szerezz. A minőség fontosabb, mint a mennyiség!

4. Tedd könnyedén elérhetővé magad

Az azonnali megoldások korában a kulcsszó nem más, mint a kényelem. Ha azt szeretnéd, hogy az emberek felvegyék a kapcsolatot márkáddal, akkor egyszerűvé kell tenned azt számukra. Mindenki máshogy szeret kommunikálni. 

A leadfogó űrlap csupán egyetlen módja annak, hogy a felhasználók megadhassák neked adataikat. Ha valaki máshogy szeretné felvenni márkáddal a kapcsolatot, akkor biztosíts könnyedén elérhető alternatívákat számára: jelenítsd meg minden oldalon alapvető elérhetőségeidet, és dedikált webhelyeden egy külön oldalt minden fontos kapcsolati információdnak!

Forrás: https://www.matebalazs.hu/hogyan-lesz-tobb-ajanlatkeresem.html
Vissza

Megvannak „Az Év Honlapja” 2024 díjazottjai!

2025. 03. 06.
Rekordszámú nevezés, innováció, technológiai bravúrok és kreativitás jellemezte a 2024-es „Az Év Honlapja” pályázatot, amely immár 23. alkalommal emelte piedesztálra a…
Bővebben

FOMO a marketingben: Hogyan ösztönzi a vásárlásokat a kimaradástól való félelem?

2025. 02. 28.
A FOMO (Fear of Missing Out), vagyis a kimaradástól való félelem, egy olyan pszichológiai jelenség, amely azt az érzést kelti az emberekben, hogy valami fontos dolog történik, és ők kim…
Bővebben

A hulladék nem végállomás, hanem egy új kezdet alapja a körforgásos gazdaságban

2025. 02. 28.
A mai interjúban betekintést nyerhettünk a MOHU.hu megújításának folyamatába, kihívásaiba és jövőbeli terveibe. Megtudtuk, hogy a platform nemcsak a körforgásos (fenntartható) gazdaság…
Bővebben
További hírek