Hogyan szerezzünk több megrendelést honlapunkra? 2.rész

2019-10-14

Egy marketinges számára minden út a konverziókhoz vezet. Egy weboldal önmagában még nem biztosíték a sikerre, de még az sem, ha hirdetések futtatsz a Google-ben vagy a Facebookon. A weboldal hatékonyságának, a konverziók számának, a konverziós aránynak a növelésével azonban te is egy pénztermelő gépezethez juthatsz.

5. Használj felhívásokat

A felhívások, vagyis CTA-k a digitális marketing legfontosabb elemei közé tartoznak. 

Egy landing oldal minden eleme a CTA-ra kell, hogy vezesse a látogatók figyelmét. A felhívás maga lehet egy gomb, egy link, vagy akár egy animáció is, ami egyértelműen kifejezi, hogy mi legyen a látogató következő lépése. Természetesen a CTA-kat is fontos A/B tesztelni, hogy kiderítsd, mely ösztönző szavak, színek, és egyéb tulajdonságok hatnak leginkább célközönségedre.

6. Építs közösségeket

Ha hosszútávon szeretnél konverziókat szerezni, akkor ki kell érdemelned közönséged bizalmát. Ebben sokat segíthetnek a különféle közösségek, amelyek tagjaként leendő ügyfeleid egy sokkal közvetlenebb kapcsolatot alakíthatnak ki márkáddal.

7. Használd a közösségi médiát

Nehéz manapság olyan életképes online marketingstratégiát találni, aminek ne lenne szerves része legalább egy közösségi platform. Egy megfelelő stratégia kivitelezésével a különböző közösségi platformok is fontos konverzióforrásokká válhatnak.

8. Hass az emberek érzéseire

A marketingesek már időtlen idők óta igyekeznek kihasználni az emberek lemaradástól való félelmét. A különböző limitált szériás termékek, vagy időkorlátos ajánlatok azt az érzést keltik az emberekben, hogy ha most azonnal nem élnek a lehetőséggel, akkor azzal hatalmas hibát követnek el.

9. Használj tartalmakat a forgalom bevonzására

A tartalommarketing már jó ideje bizonyítottan az egyik leghatékonyabb digitális marketingmódszer, amely segít minőségi érdeklődőket bevonzani.

10. Légy mobil-első

2019-ben egyetlen webhely sem lehet versenyképes, ami nem működik tökéletesen mobileszközökön is. Ma már több ember éri el az internetet okostelefonjáról, mint hagyományos számítógépekről, és ha webhelyed nem felel meg az ilyen eszközök szabványainak, akkor óriási forgalomról maradsz majd le. Biztosítsd tehát, hogy webhelyed minden funkciója (különös tekintettel az űrlapokra) akadálymentesen használható minden eszköztípuson.

forrás: https://www.matebalazs.hu/hogyan-lesz-tobb-ajanlatkeresem.html
Vissza

Sellvio: Az e-kereskedelem jövője egyetlen platformban

2025. 04. 25.
A Sellvio honlapja nem csupán egy webes felület – hanem az innováció, az automatizáció és a felhasználóközpontúság esszenciája. Az „Az Év Honlapja” díj egyik kiemelked…
Bővebben

"Május 1-i Ünnepi Varázs: Hogyan Kapcsolódnak Össze a Márkák és Közönségük?"

2025. 04. 24.
Május elseje a munka és a pihenés ünnepe nemcsak szünetet jelent, hanem egy varázslatos lehetőséget is a vállalatok és közönségük közti kapcsolat újraértékelésére. De vajon hogyan válto…
Bővebben

Több mint weboldal: a MORGENS digitális identitása és sikertörténete

2025. 04. 23.
A MORGENS honlapja nem csupán egy digitális platform – hanem egy szemléletmód leképezése. A ’Az Év Honlapja’ pályázat egyik nyertese mögött nemcsak technológiai p…
Bővebben
További hírek