Mire figyeljünk oda, ha webshopot indítunk -2. rész

2020-01-20

Ha webshopot szeretnénk felépíteni fontos, hogy az oldalunk könnyen kezelhető és felhasználóbarát legyen, mivel ezek a tényezők is hatással lehetnek a potenciális vásárlókra.

Termékleírás

A vásárlók egy webhopon keresztül történő vásárlás előtt a termékkel fizikailag nem tudnak érintkezni, ezáltal fontos, hogy a termékleírást a célközönségre, annak stílusára kell alakítani, illetve átfogó, részletes információt kell adni a termékről, ezáltal segítve a könnyebb vásárlói döntést.

Sebesség

A keresőoptimalizálás során fontos, hogy oldalunk sebességét növeljük, ezáltal a Google is előbbre helyez a rangsorban, illetve a vásárló számára is fontos, hogy egy-egy rendelés során ne kelljen hosszú ideig várakozni. Ha az oldalunk nem elég gyors, azzal azt kockáztatjuk, hogy a potenciális vásárló egy másik, gyorsabb oldalon rendeli meg a terméket.

A gyorsítást elősegítheti, ha például az interaktív elemeket az oldalunkon beágyazzuk vagy, ha csökkentjük a képek fájlméretét.

Gombok

Érdemes a webshopon belül a különböző gombokat jól láthatóan elkülöníteni más figyelemelterelő részektől, szövegektől, reklámtól, illetve lehetőleg az oldalon felül megjeleníteni, hiszen ezáltal a vásárló könnyebben tájékozódik.

Szállítás és fizetés

A szállítási és fizetési módoknál célszerű minél több választási lehetőséget feltüntetni, hiszen a különböző emberek különböző lehetőségeket preferálnak. A kitöltés során igyekezzünk egyértelművé tenni a szállítási költségeket, ezzel kiküszöbölhetjük az esetleges reklamációkat.

A szállítást, hogyha nem mi végezzük, akkor igyekezzünk megbízható céggel együtt dolgozni.

Problémakezelés

Amennyiben mégis panasz érkezik, fontos, hogy megfelelően kezeljük, minden levélre válaszoljunk, hiszen ezáltal bizalmasabb kapcsolat alakulhat ki vevőinkkel. Ha hibáztunk mindenféleképpen ismerjük el, illetve orvosoljuk azt.

Érdemes az e-mail címen kívül további elérhetőségeket is megadni oldalunkon.

 

Forrás:

https://www.k-design.hu/sikeres-jo-webaruhaz

https://egyedihonlapkeszites.hu/egy-webaruhaz-fontosabb-jellemzoi

Vissza

Szerelmes ügyfélélmény: Hogyan hódítsd meg a vásárlóid szívét?

2025. 02. 14.
A Valentin-nap nem csupán a szerelmesek ünnepe, hanem egy kiváló lehetőség a vállalkozások számára is, hogy érzelmi kapcsolatot építsenek ki vásárlóikkal. Az emberek ilyenkor különösen…
Bővebben

„Webshopunk nem csupán a sous vide termékek kínálatát nyújtja, hanem egy közösséget épít, ahol minden vásárlás új ízek és inspirációk felfedezését jelenti.”

2025. 02. 06.
A digitális tér folyamatosan fejlődik, és az online jelenlét egyre fontosabb szerepet kap a sikeres üzleti működésben. A 7digits ügynökség és a Sous Vide Hungary közötti sikeres együttm…
Bővebben

A jövő vásárlása: Hogyan alakítják a digitális megoldások a Rossmann vásárlói élményét?

2025. 02. 06.
A mai interjúban egy olyan innovatív digitális platformot ismerhetünk meg, amely az online FMCG piacon kiemelkedő szereplővé vált, és amely az applikációjával és weboldalával már számos…
Bővebben
További hírek