Egy hónap múlva mutatják be a Windows 9-et!

2014-08-28

Viszonylag keveset tudni az új főverzióról – már ha leszámítjuk a lassan már unalmassá váló, a Start menüvel kapcsolatos változtatásokat.

Az utóbbi időben egyre több pletyka röppent fel arról, hogy a Microsoft pontosan mikor is mutatja be a nagyközönségnek a következő operációs rendszerét, melyet egyelőre csak kódnevén (Threshold) ismerünk, és amelyet állítólag a jövő év első felében szánnak piacra dobni.

A bennfentesek izegnek- mozognak, és egyikük, a The Verge munkatársaként dolgozó Tom Warren belső forrásból állítólag úgy tudja, hogy a vállalat szeptember 30-án sajtótájékoztatón mutatja be a következő verziót, melyet a külsős szakértők – érthető módon – csak Windows 9-esként emlegetnek.

Ez a dátum valószínűleg helytálló, mivel a közismerten jó Microsoft-kapcsolatokkal rendelkező újságíró, Mary Jo Foley nemrég szintén megírta, hogy vagy szeptember végén, vagy október elején lehet számítani az új OS bemutatójára.

Az új rendszerről egyébként keveset tudni – ha leszámítjuk a Start menü körül még mindig zajló hisztériát és találgatásokat. Az biztos, hogy a bemutató elsősorban fejlesztői tájékoztatás lesz, vagyis a legfontosabb technológiai változásokra koncentrálnak, nem pedig a nagyközönség számára – esetenként szakmai szempontból kevésbé, ám kereskedelmileg lényeges – újításokra.

itcafe.hu

Vissza

Interjú dr. Szabó Judit Annával, az e-ingatlaügyvédek.hu vezető ügyvédével

2025. 12. 05.
Az e-ingatlanügyvédek.hu egy mindenki számára elérhető, közérthető jogi tudásplatformként működik, ahol gyakorló ügyvédek segítik a lakásvásárlókat eligazodni az ingatlanügyek világában…
Bővebben

Interjú a Trade magazin csapatával

2025. 12. 05.
A Trade magazin digitális megjelenésében két évtizedes szakmai hitelesség és digitális fejlődés realizálódik. Nemcsak híroldal, hanem komplex tudásplatformként is funkcionál, hiteles és…
Bővebben

Storyselling: Hogyan add el a terméked történettel?

2025. 12. 05.
A vásárlói döntések ma már egyre kevésbé a termékek puszta funkcióin vagy árán alapulnak. A vásárlók azokra a márkákra és vállalati elemekre figyelnek, amelyek mögött történet áll, amel…
Bővebben
További hírek