A digitalizáció előretörése látható az Agrár kategóriában

2020-11-03

Külön köszöntjük 9 pályázónkat az agrár kategóriában!

Különleges örömmel fogadtuk a magyar mezőgazdaság szereplőinek nevezéseit!

https://www.azevhonlapja.hu/nevezes/benyujtott-palyamuvek/61/agrar

Ezelőtt 4 évvel nyitottuk meg a kategóriát az élelmiszertermelés szempontjából legfontosabb szektor, az agrárium egyre fejlődő vállalkozásainak. Ezúton is köszönjük az áldozatos munkát, amit a társadalom élelmezéséért végeztek és végeznek a jövőben is! Az agrárdigitalizáció és a precíziós gazdálkodás elterjedése, az agrártechnológia fejlődése és a folyamatos innovációk mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a magyar gazdák eredményesebben, hatékonyabban termelhessenek, legyen szó állattenyésztésről vagy növénytermesztésről. Így van ez a weboldalakkal is, amihez gratulálunk!

Az elmúlt évek Év Honlapja pályázatain tisztán látszott, hogy egyre nagyobb szerepet töltenek be a mezőgazdaság, az agribusiness szereplői az internetes kommunikáció, marketing, és kereskedelem terén is.  Megnézve az előző évek pályázóinak munkáját, biztosak vagyunk benne, hogy az agrár kategória infotechnológiai fejlődése egyre magasabb színvonalú weboldalakkal járul hozzá ahhoz, hogy a magyar mezőgazdaság szereplői minél többen versenyezhessenek Az Év Honlapja pályázaton!

Pályázat benyújtása

Fontos, hogy november 5-ig még lehet jelentkezni az agrár kategóriába is a legjobb weboldalakkal!

Sikeres pályázást kívánunk, mi már nagyon várjuk a zsűrizést és az eredményeket!

Vissza

Interjú a Mr. Alkohol csapatával

2025. 12. 12.
A Mr. Alkohol mindössze öt éve jelent meg a piacon, mégis olyan lendülettel és szemlélettel építi jelenlétét, mintha évtizedes tapasztalat állna mögötte. A csapat nem csupán egy webshop…
Bővebben

Hogyan épít a honlapod közösséget?

2025. 12. 12.
A digitális jelenlét ma már nem csupán információ átadásról szól: a sikeres honlapok valódi közösségi terekké válnak. A felhasználók ma már nem csak látogatók, hanem aktív résztvevők, a…
Bővebben

Brand voice kialakítása – hogyan beszéljen a márkád?

2025. 12. 11.
A brand voice a márka saját hangja és kommunikációs stílusa, amely minden felületen következetesen jelenik meg. Megmutatja, hogyan szól a márka a fogyasztókhoz, milyen benyomást kelt, é…
Bővebben
További hírek