Lezárult a 2020-as ’Az Év Honlapja’ nevezési időszaka

2020-11-06

Véget ért a 2020-as 'Az Év Honlapja' pályázat nevezési időszaka. A versenyre rekordszámú nevezés érkezett. 289 látványos honlap, applikáció, kreatív és technológiai megoldás, valamint digitális marketing kampány méretteti meg magát összesen 26 kategóriában.

Kategóriáink közül továbbra is a Szolgáltatás (35), és az E-kereskedelem (37) a legnépszerűbbek. Emellett ’Az Év Applikációja’ (16), a B2B (14), az Oktatás (18), és a Turizmus (17) kategóriákban is szoros verseny várható. A szakmai zsűri tagjai még a héten megkezdik az idei remek pályázatok értékelését.

„A vállalati digitalizáció hazai beindulása mind a nevezőszámban mind a pályázatok minőségben is jelentős emelkedést hozott. A piac szereplői felismerték és láthatóan kezdik komolyan venni a ’Digitális Transzformáció’ vállalati kihívásait.” – mondta Varga István László, a pályázat alapítója.

 

A pályázat nevezési időszaka lezárult, a közönségszavazás azonban még tart. A pályázók 2020. november 26-ig mozgósíthatják közösségüket, akik szavazataikkal támogathatják kedvenceiket!

A héten bejelentett víruskorlátozások miatt ’Az Év Honlapja’ ünnepélyes Díjátadójára várhatóan 2021. január végén kerül sor, melyre minden nevezőt szeretettel várunk.

Pályázóinknak köszönjük a bizalmat és egyúttal sok sikert kívánunk! 

Az Év Honlapja Team

https://www.azevhonlapja.hu/

Vissza

Interjú dr. Szabó Judit Annával, az e-ingatlaügyvédek.hu vezető ügyvédével

2025. 12. 05.
Az e-ingatlanügyvédek.hu egy mindenki számára elérhető, közérthető jogi tudásplatformként működik, ahol gyakorló ügyvédek segítik a lakásvásárlókat eligazodni az ingatlanügyek világában…
Bővebben

Interjú a Trade magazin csapatával

2025. 12. 05.
A Trade magazin digitális megjelenésében két évtizedes szakmai hitelesség és digitális fejlődés realizálódik. Nemcsak híroldal, hanem komplex tudásplatformként is funkcionál, hiteles és…
Bővebben

Storyselling: Hogyan add el a terméked történettel?

2025. 12. 05.
A vásárlói döntések ma már egyre kevésbé a termékek puszta funkcióin vagy árán alapulnak. A vásárlók azokra a márkákra és vállalati elemekre figyelnek, amelyek mögött történet áll, amel…
Bővebben
További hírek