Lezárult a 2020-as ’Az Év Honlapja’ nevezési időszaka

2020-11-06

Véget ért a 2020-as 'Az Év Honlapja' pályázat nevezési időszaka. A versenyre rekordszámú nevezés érkezett. 289 látványos honlap, applikáció, kreatív és technológiai megoldás, valamint digitális marketing kampány méretteti meg magát összesen 26 kategóriában.

Kategóriáink közül továbbra is a Szolgáltatás (35), és az E-kereskedelem (37) a legnépszerűbbek. Emellett ’Az Év Applikációja’ (16), a B2B (14), az Oktatás (18), és a Turizmus (17) kategóriákban is szoros verseny várható. A szakmai zsűri tagjai még a héten megkezdik az idei remek pályázatok értékelését.

„A vállalati digitalizáció hazai beindulása mind a nevezőszámban mind a pályázatok minőségben is jelentős emelkedést hozott. A piac szereplői felismerték és láthatóan kezdik komolyan venni a ’Digitális Transzformáció’ vállalati kihívásait.” – mondta Varga István László, a pályázat alapítója.

 

A pályázat nevezési időszaka lezárult, a közönségszavazás azonban még tart. A pályázók 2020. november 26-ig mozgósíthatják közösségüket, akik szavazataikkal támogathatják kedvenceiket!

A héten bejelentett víruskorlátozások miatt ’Az Év Honlapja’ ünnepélyes Díjátadójára várhatóan 2021. január végén kerül sor, melyre minden nevezőt szeretettel várunk.

Pályázóinknak köszönjük a bizalmat és egyúttal sok sikert kívánunk! 

Az Év Honlapja Team

https://www.azevhonlapja.hu/

Vissza

Hiteles információ, digitális támogatás – így segít a Semmelweis HELP az egészségtudatosságban

2025. 04. 29.
A Semmelweis HELP nem csupán egy egészségügyi alkalmazás – hanem a hitelesség, a digitalizáció és a társadalmi hasznosság találkozása. Az „Az Év Honlapja” díj egyik ki…
Bővebben

A matek lehet élmény – mi ezt bebizonyítjuk!

2025. 04. 29.
Az iMatek.hu forradalmasítja a matematikaoktatást: játékos, digitális formában hozza közelebb a tanulókat a számok világához. A platform különösen a vizuális és logikus gondolkodás fejl…
Bővebben

Greenroom: Új hullám a B2B marketingben

2025. 04. 29.
A Greenroom marketingügynökség weboldala merész újítást hozott a B2B kommunikáció világába: szakít a megszokott sémákkal, és egyedi koncepcióval, a szörfösök „greenroom” pil…
Bővebben
További hírek