A Tartalommarketing Fontossága

2014-09-10

A hasznos tartalom képezze a marketingstratégiád központját!

A fogyasztók kezdenek hátat fordítani a hagyományos marketing világának. A reklám alatt mennek el a TV elől, gyakran figyelmen kívül hagyják a magazinokban felelhető reklámokat és már annyira alkalmazkodtak az online böngészéshez, hogy képes információkat szerezni anélkül, hogy észre is vennék a bannerek jelenlétét, ezzel irrelevánssá téve őket.

A marketing szakemberek megértették, hogy a hagyományos módszerek egyre kevésbé hatékonyak és kell legyen egy jobb megoldás.

Vissza

Hiteles információ, digitális támogatás – így segít a Semmelweis HELP az egészségtudatosságban

2025. 04. 29.
A Semmelweis HELP nem csupán egy egészségügyi alkalmazás – hanem a hitelesség, a digitalizáció és a társadalmi hasznosság találkozása. Az „Az Év Honlapja” díj egyik ki…
Bővebben

A matek lehet élmény – mi ezt bebizonyítjuk!

2025. 04. 29.
Az iMatek.hu forradalmasítja a matematikaoktatást: játékos, digitális formában hozza közelebb a tanulókat a számok világához. A platform különösen a vizuális és logikus gondolkodás fejl…
Bővebben

Greenroom: Új hullám a B2B marketingben

2025. 04. 29.
A Greenroom marketingügynökség weboldala merész újítást hozott a B2B kommunikáció világába: szakít a megszokott sémákkal, és egyedi koncepcióval, a szörfösök „greenroom” pil…
Bővebben
További hírek