A Tartalommarketing Fontossága

2014-09-10

A hasznos tartalom képezze a marketingstratégiád központját!

A fogyasztók kezdenek hátat fordítani a hagyományos marketing világának. A reklám alatt mennek el a TV elől, gyakran figyelmen kívül hagyják a magazinokban felelhető reklámokat és már annyira alkalmazkodtak az online böngészéshez, hogy képes információkat szerezni anélkül, hogy észre is vennék a bannerek jelenlétét, ezzel irrelevánssá téve őket.

A marketing szakemberek megértették, hogy a hagyományos módszerek egyre kevésbé hatékonyak és kell legyen egy jobb megoldás.

Vissza

Tipikus márkakommunikációs hibák a közösségi médiában – és a recept a kijavításukra

2025. 11. 21.
A közösségi média ma már messze nem a posztok és kedvelések platformja, a márkák számára stratégiai kommunikációs tér, ahol minden egyes bejegyzés, reakció vagy hiányos válasz formálja…
Bővebben

Interjú a Salonic vezetőivel

2025. 11. 21.
Interjúnkban a Salonic csapata mesél a honlapuk mögötti inspirációról, kiemelkedő megoldásokról és a jövőbeli terveikről. Megtudhatjuk, hogyan alakítják ki vizuális megjelenésüket, miké…
Bővebben

Pályázatunk ’Vendéglátás’ kategóriája idén is várja a nevezőket!

2025. 11. 20.
A vendéglátás területén ma már nem elég csupán a minőségi ételekkel és a kellemes atmoszférával versenyezni: a vendégek elvárják, hogy az online térben is ugyanolyan könnyedén és magabi…
Bővebben
További hírek