A Tartalommarketing Fontossága

2014-09-10

A hasznos tartalom képezze a marketingstratégiád központját!

A fogyasztók kezdenek hátat fordítani a hagyományos marketing világának. A reklám alatt mennek el a TV elől, gyakran figyelmen kívül hagyják a magazinokban felelhető reklámokat és már annyira alkalmazkodtak az online böngészéshez, hogy képes információkat szerezni anélkül, hogy észre is vennék a bannerek jelenlétét, ezzel irrelevánssá téve őket.

A marketing szakemberek megértették, hogy a hagyományos módszerek egyre kevésbé hatékonyak és kell legyen egy jobb megoldás.

Vissza

Rövid videók új aranykora: hogyan alakítja át a TikTok és a Reels a márkaépítést?

2025. 11. 27.
A közösségi média világában ma már nincs erősebb trend a rövid, pörgős videóknál. A TikTok, majd a nyomában loholó Instagram Reels teljesen új korszakot hozott a márkaépítésbe. Gyorsabb…
Bővebben

Interjú a PRBK Kommunikáció ügyvezetőjével, R. Nagy Andrással

2025. 11. 27.
Interjúnkban R. Nagy András beszél a weboldaluk filozófiájáról, fogyasztók iránti elkötelezettségükről és tartalmi értékeikről. Munkájuk során számos szempontot figyelembe vesznek. Átha…
Bővebben

Interjú a Billingo csapatával

2025. 11. 27.
A Billingo nem csupán egy modernizált felülettel nevezett be ‘Az Év Honlapja’ versenyre – hanem egy teljesen átgondolt szemlélettel. A rebranding mögött tudatos straté…
Bővebben
További hírek