A Tartalommarketing Fontossága

2014-09-10

A hasznos tartalom képezze a marketingstratégiád központját!

A fogyasztók kezdenek hátat fordítani a hagyományos marketing világának. A reklám alatt mennek el a TV elől, gyakran figyelmen kívül hagyják a magazinokban felelhető reklámokat és már annyira alkalmazkodtak az online böngészéshez, hogy képes információkat szerezni anélkül, hogy észre is vennék a bannerek jelenlétét, ezzel irrelevánssá téve őket.

A marketing szakemberek megértették, hogy a hagyományos módszerek egyre kevésbé hatékonyak és kell legyen egy jobb megoldás.

Vissza

Interjú a Hunbasket vezetőivel

2025. 11. 24.
A Hunbasket fiatalos, megújult arculattal és modern funkciókkal hozza közelebb a kosárlabda szeretetét a szurkolókhoz. A felületen videók, fotók és részletes adatok segítségével minden…
Bővebben

Interjú a repi.hu csapatával

2025. 11. 24.
A repi.hu csapata egy olyan digitális megoldást hozott létre, amely alapjaiban formálja át a hazai reklámajándék-piacot. Új platformjuk azonnali tervezést, gyors rendelést és hazai gyár…
Bővebben

Tipikus márkakommunikációs hibák a közösségi médiában – és a recept a kijavításukra

2025. 11. 21.
A közösségi média ma már messze nem a posztok és kedvelések platformja, a márkák számára stratégiai kommunikációs tér, ahol minden egyes bejegyzés, reakció vagy hiányos válasz formálja…
Bővebben
További hírek