Egy másik remek nyertesünk is elmondta tapasztalatait

2021-04-29

Az idén ünnepeljük ’Az Év Honlapja’ pályázatunk 20. éves jubileumát, amely a legnagyobb hazai digitális megmérettetés, amely a pályázóink támogatásával és bizalmával valósulhat meg minden évben.

Ebből az alkalomból indítottunk egy egész éven át tartó videós interjú sorozatot az elmúlt évek nyertesivel, aminek következő szereplője a Mátra biker!

 

1.  Bemutatkozás, Kik vagytok, mivel foglalkoztok?
A Mátra Biker Sport Club az egészség, a kerékpársport és a természet szeretetét hirdeti. Fontos feladatunk a fiatalok utánpótlás-nevelése és oktatása, egészséges életre nevelése, a szenior korosztály számára a kerékpározás, mint egészségmegőrzés módjának a megismertetése. Aktív kerékpáros érdekérvényesítő, szemléletformáló, sportszervező tevékenységet folytatunk a Mátra térségében. Edukációs programokat szervezünk és közhasznú feladatokat látunk el. Kapcsot képzünk a térség gazdasági szereplői, az önkormányzatok, hatóságok között. Aktív résztvevői vagyunk a turisztikai fejlesztéseknek. Mára közel 150 kilométer hegyikerékpáros útvonal hálózatot alakítottunk ki. Fő céljaink: "Legyen biztonságosabb és még több kerékpárút! Legyen az életmódunk aktív! Legyen öröm a sport! Legyen egészség!"

2. Mennyire veszitek komolyan a digitális marketing kihívásait?
Kazsuba Judit az egyesület webmestere és sok-sok ügyes-bajos feladat elvégzésének mestere, az egyesület neki köszönheti a digitális új kabátját, sőt mi több, új rendezvényünkkel, a két napos Tour de Gyöngyös mátrai sportfesztivállal kapcsolatos feladatok intézését, és sok minden mást, ami az egyesületünk életében off- és online történik!

3. Anno miért döntöttetek úgy, hogy beneveztek Az Év Honlapja pályázatra?
A Mátra Biker SC egy helyi lelkes, amatőr bringás csapat. 2009 óta tekerünk a Mátrában és környékén. 2020 tavaszán ugrottunk egy nagy fejest az ismeretlenbe, a több területen történő megújulásba, ezen belül a digitális megmérettetésbe is.
 
4.  Milyen elismerésben részesültetek és melyik évben?
A 2020-as különdíjat vettük át életmód és sport kategóriában a matrabiker.hu honlappal. Nagyon köszönjük az elismerést!

5. Milyen előnyöd származott abból, hogy Az Év Honlapja díjazott lettél?
Nagy munka és kihívás volt pályázni, de jó játék is egyben. Új weboldalunk 3 nyelvű: magyar, angol és spanyol. Ismertebbek, motiváltabbak lettünk, új tagokat szereztünk, nőttünk. 2020 szeptemberében egyesületünk részvételével a gyöngyössolymosi általános iskolában a testnevelés óra keretén belül megkezdődött a kerékpáros oktatás, a program az új és díjnyertes weboldalunk bemutatásásával és egyesületünk bemutatkozásával kezdődött, amire nagyon büszkék vagyunk!

6. Mennyire ösztönzött, hogy a szakmai zsűri elismerte a munkátokat?
Boldogsággal tölt el és ösztönöz bennünket további célok elérésére!

7. Mit jelent számodra egy jó weboldal? Amikor a saját díjnyertes weboldalatokat fejlesztettétek, milyen szempontokat vettetek figyelembe?
"A webdesign inkább szubjektív dolog, ezért nagy hangsúlyt fektettem az objektív tulajdonságokra. A brand és arculat maradt, de digitálisan jóval áttekinthetőbbek, nagyobbak és szebbek lettünk. Számunkra egy jó weboldal kiváló felhasználói élményt nyújtó (UX/UI) reszponzív (mobilbarát) honlapot jelent, ami megfelel a GDPR követelményeknek, és egy jól működő, biztonságos üzenetküldő űrlapot tartalmaz, amin keresztül könnyen és bármikor elérhetőek vagyunk a honlapot látogatók számára. Klubtagjaink a tagsági díjat 2021-től már online is tudják rendezni közvetlenül a honlapunkról. A Tour de Gyöngyös mátrai kerékpárversenyre nevezők pedig a nevezési díjat a világ legmodernebb, legnagyobb, legkényelmesebb és legbiztonságosabb bankkártyás fizetési rendszerén keresztül tudják befizetni mindössze csak az email címük megadásával, természetesen a banki adatokon felül." - Kazsuba Judit

8. Számodra mit jelent a digitalizáció, milyen céges vagy személyes kihívások előtt állsz?
"2021 elején sikerült megvalósítani, hogy weboldalunkon a tagdíjbefizetés és a versenyünkkel kapcsolatos mindennemű ügyintézés "papírmentes, okos és boldog" ("paperless, smart and happy") legyen. Egy kiváló weboldal megfelel a nemzetközi akadálymentességi (Website Accessibility) elvárásoknak, de ezen a területen még fejlődnünk kell." - Kazsuba Judit



9. Mit gondolsz, mit hoz a digitális jövő a szakmádban? Merre érdemes tartani?
"A jövő a nagyon biztonságos weboldalaké, egyszerű, áttekinthető, letisztult, felhasználóbarát dizájnnal és minden esetben akadálymentesen. A jövő digitális és okos ("digital & smart"), mely kiváló ügyfélélményt és minőségi ügyfélkapcsolat-kezelést ("customer support") biztosít. Egy jó honlap a felnövekvő nemzedék digitális jóllétének ("digital well-being") részét képezi! Weboldalunkkal szeretnénk a versenyképes európai weboldalak között megmaradni, a társadalmi felelősségvállalás és a fenntartható fejlődés követelményeinek megfelelni kreatív és ügyfélbarát módon." - Kazsuba Judit

10. Kiknek ajánlanád, hogy vegyenek részt Magyarország legnagyobb digitális versenyén?  
"Szívből ajánlom mindenkinek, de főleg a különböző ügyintézéssel, sporteseményekkel és egyéb számlabefizetéssel foglalkozó cégeknek." - Kazsuba Judit

11. Mit kívánsz Pályázatunknak 20. éves szülinapja alkalmából?
Kívánunk nagyon sok pályázót, akik őszintén és nagy motivációval állnak elébe annak, hogy honlapjukat megújítsák és fejlesszék egy minőségibb és boldogabb digitális nemzedékért és jövőért. Nagyon boldog születésnapot kívánunk Az Év Honlapja csapatának! 

12. Hogyan látod, merre fejlődik a digitális jövő?
"Nagyon sok veszélyt hordoz magában a digitális jelen és még többet a jövő. Egy dolog örök: a "Lifelong Learning" lehetősége." - Kazsuba Judit

 

Dr. Záray László, elnök  

Mátra Biker Sport Club 

Gyöngyös, Mátra

#matrabiker

Vissza

“A mottónk: Digitális jelenléted, amire mi is büszkék lehetünk.”

2024. 04. 24.
A mai interjúnkban a YCO Digital Agency csapatát kérdeztük, akik Márkasite kategóriában Minőségi díjat szereztek. A YCO Digital Agency csapata azt tanácsolja azoknak, akik most kez…
Bővebben

"Az online Árfigyelő hiteles és megbízható információkat szolgáltat a fogyasztók számára."

2024. 04. 21.
Mai interjúnkban a Gazdasági Versenyhivatalt kérdeztük, Horváth Bálint kommunikációs vezető válaszolt kérdéseinkre. "Az Év Honlapja" pályázaton Kormányzat kategóriában Minőség…
Bővebben

Hogyan kommunikálj a közönségeddel?

2024. 04. 19.
Gondolatainkat és önmagunkat akkor tudjuk a legjobban kifejezni, ha kommunikálunk. A kommunikációs folyamat során mindig információkat adunk át és cserélünk az online- és az offline tér…
Bővebben
További hírek