Bemutatkozik a Loginet, a különdíjjal jutalmazott Auchan mobil app fejlesztője

2021-07-26

'Az Év Honlapja' pályázat idén ünnepli 20. jubileumi születésnapját. Ez alkalomból egy interjúsorozatot indítottunk korábbi nyerteseinkkel, hogy elmondják milyen élmény volt számukra nevezni és nyerni a pályázaton.


Interjúsorozatunk legújabb szereplője a LogiNet Systems Kft!


A LogiNet Systems Kft. fejlesztési projektjei ötször is a legjobbnak bizonyultak web- és mobil applikáció fejlesztés terén az online marketing-kommunikációs szakma legrangosabb hazai eseményén, "Az Év Honlapja" pályázatán.
 

1. Ki a LogiNet?

A LogiNet Systems Kft. magyar tulajdonban lévő webes kereskedelmi szoftvereket fejlesztő vállalat. Legfontosabb tevékenysége a digitális értékesítési csatornák hatékony kihasználását célzó web- és mobil alkalmazások fejlesztése.

Tevékenységeink közé tartozik az e-commerce vállalati megoldások kialakítása és integrálása (integrált portál, mobil, tablet, eCRM, ügyfélszolgálati felületek, logisztikai háttérrendszerek; egyedi szoftverfejlesztés, tervezés, integráció; saját termékfejlesztés (mobil app, logishop webshop); IT-outsourcing megoldások.

2. Hogyan támogatjuk ügyfeleink növekedését? Hogyan dolgozunk?

Tudj meg rólunk többet a videónkból!

3. Hogyan illeszkedett az Év Honlapja pályázat a LogiNet stratégiájába?

Egy pályázaton való részvétel, különösen ha a hazai online marketing-kommunikációs szakma legrangosabb hazai eseményéről van szó, mindig kitűnő alkalom arra, hogy bemutassuk munkáinkat.

Az elmúlt évek során öt alkalommal sikerült a legjobbaknak járó díjat elhoznunk, négy különböző kategóriában, ami azt jelezte számunkra, hogy jó úton halad a LogiNet, olyan munkát végeztünk, amelyet a szakmai zsűri is elismert.

2010-ben az IBS Nemzetközi Üzleti Főiskolának készített weboldal lett az Az Év Honlapja oktatás kategóriában, 2011-ben a Tripont fotótechnikai szaküzlet webáruháza kapott minőségi díjat e-kereskedelem kategóriában.

2016-ban az Eötvös Loránd Tudományegyetem számára fejlesztett új honlap az oktatás kategóriában kapott különdíjat, 2018-ban a LogiNet által fejlesztett, Mcomapp termékünkön alapuló Auchan shop applikáció Az Év Applikációja kategóriában nyert különdíjat, 2019-ben pedig az Országos Bírósági Hivatalnak készített weboldalunk kapott különdíjat kormányzati kategóriában.

Az Év Honlapja pályázat kiemelt jelentőségű a LogiNet számára, ezért minden évben több projektünkkel is résztveszünk rajta különböző kategóriákban, és az idén is tervezünk nevezni.

4. Milyen elismerésben részesültetek és melyik évben?

2010-ben az IBS Nemzetközi Üzleti Főiskolának készített weboldal lett az Az Év Honlapja oktatás kategóriában.

2011-ben a Tripont fotótechnikai szaküzlet webáruháza kapott minőségi díjat e-kereskedelem kategóriában.

2016-ban az Eötvös Loránd Tudományegyetem számára fejlesztett új honlap az oktatás kategóriában kapott különdíjat.

2018-ban a LogiNet által fejlesztett, Mcomapp termékünkön alapuló Auchan shop applikáció Az Év Applikációja kategóriában nyert különdíjat.

Továbbá 2019- ben pedig az Országos Bírósági Hivatalnak készített weboldalunk kapott különdíjat kormányzati kategóriában.

5. Milyen útravalót jelentett a LogiNet számára az Év Honlapja nyertesének lenni?

Egy díj mindig komoly presztízst jelent a LogiNet számára. Az egyedi fejlesztésben létrehozott weboldalak mellett ráadásul egy saját termékünket, a Mcomapp mobilshop applikációt is különdíjjal honorálta a szakma, amelyen a hazai kiskereskedelmi ágazat egyik legnagyobb szereplőjének, az Auchannak a mobil applikációja alapul.

A Mcomapp volt az első olyan LogiNet "dobozosított" termék, amelyet egyszerűen és hatékonyan integrálhat a működésébe az appshop nyitásában gondolkodó vállalat. Az Év Honlapja különdíj is arra ösztönzött minket, hogy ezt a mobil applikációt tovább fejlesszük, finomítsuk, jobban a felhasználók igényeire szabjuk. A Mcomapp termék az e-commerce ökoszisztémánk egyik eleme lett, amit a Logishop webshop B2B és B2B megoldásaival bővítettünk, és további, az online és offline értékesítést támogató termék, digitális megoldás fejlesztése van tervbe véve.

6. Hogyan látja a digitalizáció jövőjét a LogiNet?

2020-ban rekordmértékben, 45%-kal nőtt a hazai online kiskereskedelmi forgalom (bruttó 909 milliárd forint), ami a korábbi évek folyamatos (16-18% közötti) bővülését alapul véve azt jelenti, hogy legalább 3 évet ugrott előre a fejlődésben. A koronavírus felgyorsította a digitalizációt, fejlesztésre ösztönözte a kereskedőket és átformálta a vásárlói szokásokat.

Úgy látjuk, az e-commerce növekedésében rejlő lehetőségek kiaknázásához a webshop és appshop megléte önmagában nem elegendő, fontos, hogy a vállalat az online és offline csatornáit összekapcsolhassa (ezzel omnichannel élményt teremtve), illetve ebbe az ökoszisztémába a bolton belüli digitális megoldásokat (pl. POS), a bolti folyamat digitalizációját is bekapcsolhassa.

A LogiNet a termék-ökoszisztémában hisz, abban, hogy a jelenlegi piaci környezetben az egyes termékek, megoldások között elengedhetetlen az integráció, legyen szó egy mobil appról, vagy egy B2C webshopról. Fontosnak tartjuk, hogy ezek teljes integrációja biztosított legyen, és olyan termékeket hozzunk létre, amelyeket egyszerűen és hatékonyan illeszthet a működésébe a vállalat.

Vissza

Az AR térhódítása

2024. 04. 26.
A kiterjesztett valóság más néven augmentált valóság (angolul augmented reality, AR) a valóság egyfajta virtuális kibővítése valós időben, valós környezetben. Megvalósulhat egy mobiltel…
Bővebben

Az AR térhódítása

2024. 04. 26.
A kiterjesztett valóság más néven augmentált valóság (angolul augmented reality, AR) a valóság egyfajta virtuális kibővítése valós időben, valós környezetben. Megvalósulhat egy mobiltel…
Bővebben

“A mottónk: Digitális jelenléted, amire mi is büszkék lehetünk.”

2024. 04. 24.
A mai interjúnkban a YCO Digital Agency csapatát kérdeztük, akik Márkasite kategóriában Minőségi díjat szereztek. A YCO Digital Agency csapata azt tanácsolja azoknak, akik most kez…
Bővebben
További hírek