A Siskin minőséget épít, minden téren

2021-08-09

Folytatódik ’Az Év Honlapja’ pályázat 20. születésnapi jubileumi interjúsorozata. Ezúttal a Siskin nyilatkozott és mesélte el, milyen élmény volt 'Az Év Honlapja' díjat nyerni a Budai Walzer weboldalával.

1. Bemutatkozás, Kik vagytok, mivel foglalkoztok?

A SISKIN 100% magyar tulajdonban lévő, 25 év tapasztalattal (11 befejezett projekt, 3 000 sikeresen átadott lakás) rendelkező ingatlanberuházó és fejlesztő Cégcsoport.

Tevékenységünket a Dél-Budai régióra centralizáljuk, mely az ingatlanberuházástól kezdve ‒ a kivitelezésen át ‒ a saját ingatlanok forgalmazásáig és karbantartásáig terjed. Portfóliónk az évek során olyan szolgáltatásokkal egészült ki, mint az Ügyfelek által befektetési céllal vásárolt ingatlanok lakberendezésében és bérbeadásában nyújtott segítség.

Mottónk:

Munkásságunkat nem a közreműködésünkkel létrejött projektek nagysága, az általunk értékesített lakások száma vagy az árbevétel határozza meg és minősíti, hanem azoknak az embereknek a visszajelzése, akikkel az évek során kapcsolatba kerültünk. Legyen szó lakástulajdonosokról vagy bérlőkről, építőipari szakemberekről vagy befektetőkről. Az ügyfelek bizalmát és elégedettségét csak az tudja kivívni, aki hosszú távra tervez, kellően rugalmas ahhoz, hogy a felmerülő igényeket maximálisan kielégítse és ragaszkodik a minőséghez a tervezési fázistól kezdve a kivitelezés befejezéséig.

Jelenlegi 11. kerületi projektünk a 2019. óta épülő Budai Walzer Lakópark, mely egy minden eddiginél látványosabb formatervvel, természetközeli koncepcióval büszkélkedhet. Rendhagyóan szellős beépítettségével, hatalmas zöldfelületeivel és a gépjárműforgalom teljes kizárásával új szintre emeli a nyugalom és a biztonság fogalmát. Az épületeket övező, hangulatos parkban közösségi- és játszóterek kialakításával gondoskodunk róla, hogy a Beköltözők ne csak egy minden igényt kielégítő, nívós otthonra, hanem egy összetartó közösségre is rátaláljanak.

 

2. Mennyire veszitek komolyan a digitális marketing kihívásait?

A versenyképes piaci jelenlét elengedhetetlen függvénye a naprakész digitális eszközök, lehetőségek ismerete, használata. Erre törekszik Cégcsoportunk is.

 

3. Anno miért döntöttetek úgy, hogy beneveztek Az Év Honlapja pályázatra?  

A nevezéssel és az ezzel együtt járó megjelenéssel weboldalunk népszerűsítése volt az elsődleges célunk, továbbá a szakmai zsűri véleményének ismerete az általunk készített és azóta is folyamatosan fejlődő honlapunkkal kapcsolatban.

 

4. Milyen elismerésben részesültetek és melyik évben?

2019-ben pályáztunk. Különdíjat nyertünk Kereskedelem kategóriában.

 

5. Mennyire ösztönzött, hogy a szakmai zsűri elismerte a munkátokat?  

A szakmai megítélés egy pozitív visszacsatolás volt számunkra a törekvéseinket illetően. A zsűri elismerése tovább ösztönzött minket a weboldalunk fejlesztésében, valamint megerősített, hogy ezen a területen is jó úton járunk.

 

6. Mit jelent számodra egy jó weboldal? Amikor a saját díjnyertes weboldalatokat fejlesztettétek, milyen szempontokat vettetek figyelembe?

Mindig komoly kihívás egy olyan termék piaci bevezetése, melyről a kezdeti fázisban nagyon kevés konkrét információ áll rendelkezésre, viszont az ingatlanfejlesztői szektor sajátosságai miatt már az első „kapavágás előtt” meg kell kezdeni az értékesítést. Éppen ezért a Budai Walzer Lakópark honlapja gyakorlatilag együtt építkezik a projekttel.

 

7. Számodra mit jelent a digitalizáció, milyen céges vagy személyes kihívások előtt állsz?

A SISKIN vállalati digitalizációja a projekt honlaphoz hasonlóan együtt építkezik a szervezeti igényekkel. Saját fejlesztésű CRM rendszereket hoztunk és hozunk létre folyamatosan a Cégcsoportunk professzionális működése érdekében. Célunk a felhasználói szinten könnyen kezelhető - esetenként ügyfélbarát (pl. garanciális rendszer) -, komplex, minden munkafolyamatot átfogó digitalizálás. Az értékesítéshez kapcsolódó fejlesztéseink együtt működnek az elismerést nyert www.budaiwalzer.hu weboldalunkkal.

 

8. Kiknek ajánlanád, hogy vegyenek részt Magyarország legnagyobb digitális versenyén?  

Azon programozó cégeknek, melyek személyre szabott fejlesztéssel támogatják a vállalati digitalizációt.

 

9. Mit kívánsz Pályázatunknak 20. éves szülinapja alkalmából?

Nagyon boldog születésnapot kívánunk és nagyon gratulálunk!

 

10. Mi volt a legérdekesebb történeted, ami a digitalizációhoz kapcsolódik?

Maga a folyamat érdekes a kezdeti tervezésen át a gyakorlati kivitelezésig (brainstorming, tesztelés, élesítés), melynek során rengeteg élménnyel és tapasztalattal gazdagodtunk a priorizálás igénye nélkül.

 

11. A partnereid hány százaléka érkezik a weboldaladról vagy a közösségi média felületeidről?

Ügyfeleink túlnyomó többsége a saját weboldalainkról (www.budaiwalzer.hu, www.siskin.hu, www.budaibolero.hu, www.kondorosi.hu), és közösségi felületeinkről érkezik, valamint számos korábbi elégedett Vásárlónk dönt ismét a SISKIN beruházásai mellett.

 

12. Min lepődtél meg a weboldaladdal kapcsolatban?

Hogy mennyire zseniális lett!

 

13. Milyen fejlesztéseket terveztek a weblapon?

Folyamatosan innováljuk és monitorozzuk a weboldalunkat. Minden fejlesztésünk célja az ügyfélélmény növelése. Az információk naprakészen tartása mellett - különösen összpontosítva az esztétikai megjelenésre – a tartalmakat praktikusan változtatjuk.

 

14. Hogyan látod, merre fejlődik a digitális jövő?

Napról napra új kihívásokkal kell szembe néznünk az élet minden területén, melyekre hatékony megoldásokat kínál a digitális jövő, ezért elengedhetetlen az ezekkel való folyamatos lépéstartás.

Vissza

Milyen honlapok nevezhetnek a Portfólió kategóriába?

2021. 10. 22.
A portfólió honlapok legfőbb célja, hogy egy adott területen dolgozó személy munkájának eredményeit reprezentálja.
Bővebben

A Te honlapod az Életmód és Sport kategóriába tartozik?

2021. 10. 21.
Napjaink felgyorsult világában egyre hangsúlyosabb szerepet kapnak az egészséges életmódhoz hozzájáruló szokások. Ennek része a megfelelő táplálkozás és testedzés összhangja.  
Bővebben

Milyen weboldalak tartoznak az Ifjúsági kategóriába?

2021. 10. 20.
14 – 18 éves magánszemélyek, akik általában még javában középiskolai tanulók. Ez esetünkben a Z generáció.
Bővebben
További hírek