PaUZa - otthon, csak természetesen

2021-08-26

’Az Év Honlapja’, a Magyar Marketing Szövetség pályázata idén ünnepli a 20. éves jubileumát, amely a legnagyobb hazai digitális megmérettetés, amely a pályázók támogatásával és bizalmával valósulhat meg minden évben.
Pályázatunk együtt fejlődik a hazai digitalizációval. Büszkék vagyunk az elmúlt 20 év pályázóira és általuk elért eredményekre. Ebből az alkalomból egész éven át tartó interjú sorozatot készítenek az elmúlt évek nyertesivel!
Aminek következő szereplője a PaUZa honlapja!
 

1. Bemutatkozás, Kik vagytok, mivel foglalkoztok?

Mi vagyunk a Pauza. Háztartási és otthonbolt vagyunk, azon belül is olyan tárgyakat kínálunk, amik természetes anyagból készülnek, tradicionális eljárással készülnek és kinézetükben időtlenek.

2. Mennyire veszitek komolyan a digitális marketing kihívásait?

Bár van egy fizikai üzletünk, de már indulásnál 3 éve is a webshop elkészülte volt az elsődleges prioritás számunkra. Előbb lett kész, mint maga az üzlet a Vitkovics utcában. Ez a fajta elsőbbség azóta is tartja magát. Bár az üzlet kezdi kinőni a maga 30nm-ét, de mi mégis azon gondolkozunk csak, hogy a webshopot hogyan léptessük egy következő szintre...úgyhogy ha innen nézem, elég fontos nekünk. Sőt, a csatornák között a legfontosabb.

3. Anno miért döntöttetek úgy, hogy beneveztek Az Év Honlapja pályázatra?  

Kellenek a megmérettetések és független visszajelzések, hogy tudjuk hányadán állunk. Az Év honlapja pályázat pont egy ilyet adott nekünk, amire szükségünk volt.

4. Milyen elismerésben részesültetek és melyik évben?

2018-ban nyertük el a Minőségi Díjat E-kereskedelem kategóriában.

5. Milyen előnyöd származott abból, hogy Az Év Honlapja díjazott lettél?

Induló webshop voltunk akkor, így mint bizalomnövelő faktor nagyon működött. Mikor kikommunikáltuk, napokig dupla mennyiségű eladást realizáltunk.

6. Mennyire ösztönzött, hogy a szakmai zsűri elismerte a munkátokat?

Igazán hasznos és jó visszajelzés volt akkor, hogy jó úton indultunk el. Most arra vagyunk kíváncsiak, hogy jó úton haladunk-e azóta is. Ezért neveztünk.

7. Mit jelent számodra egy jó weboldal? Amikor a saját díjnyertes weboldalatokat fejlesztettétek, milyen szempontokat vettetek figyelembe?

Testreszabható, egyszerű, nyújt valami pluszt ügyfélélményben, követi a trendeket és nem utolsó sorban mindezt telefonon keresztül böngészve is tudja.

8. Számodra mit jelent a digitalizáció, milyen céges vagy személyes kihívások előtt állsz?

Ami most minket a digitalizáción belül foglalkoztat, az a Google-ben való megtalálhatóságunk (Google cégem és SEO), valamint a mobilon keresztüli böngészés ügyfélélménye. Az elmúlt évben kezdtük észrevenni azt, hogy többen és többen nem csak böngészik, hanem vásárlásra is használják a telefont. Ezen felül a videós tartalom...ebben a kettőben okítjuk most magunkat. Első lépésként gyűjtjük a best practice-eket és a saját ötleteinket a kapcsán, hogy ezekben hogyan tudnánk még jobbak lenni.

9. Mit gondolsz, mit hoz a digitális jövő a szakmádban? Merre érdemes tartani?

Amiről most sokat hallani, az a Facebook/Instagram bolt. A social média a kezdetektől az egyik legfontosabb eszközünk volt a márka ismertségének növelésére. Különösen az elején, amikor a webshopunk még frissen indult, termékünk is sokkal kevesebb volt, a SEO nem működött még jól. El sem tudtuk képzelni, hogy ne használjunk ki egy olyan lehetőséget, ami ott hevert előttünk. Az emberek többsége több időt tölt Instagramon és Facebookon mint a honlapok átböngészésével. Annyi felhasználó és annyi felületen eltöltött időt jelent, hogy a Facebook bolt integrálása az online marketing stratégiába biztos, hogy nagy eséllyel járul hozzá a vásárlói körünk megszólításához és eléréséhez.

Ezen felül a mobilon keresztüli honlap böngészés és reszponzivitás, illetve utoljára de semmiképpen nem utolsó sorban, a videó. El tudom képzelni, hogy évek múlva a statikus termékképeinket felváltják majd a termékvideók.

10. Kiknek ajánlanád, hogy vegyenek részt Magyarország legnagyobb digitális versenyén?  

Mindenkinek, aki fejlődni szeretne és szüksége van egy szakmai visszajelzésre.

11. Mit kívánsz Pályázatunknak 20. éves szülinapja alkalmából?

Sok pályázót és ennek hatására még több igényes, jó ügyfélélményt nyújtó webshopot az ott vásárlóknak.

12. Mi volt a legérdekesebb történeted, ami a digitalizációhoz kapcsolódik?

A koronavírus alatt bár a mi kategóriánkban ipari átlagban stagnáltak, vagy csökkentek az eladások, de nekünk sikerült megtartanunk a növekedési pályánkat. Körülöttünk minden üzlet bezárt, de köszönhetően a webshopunknak, mi túléltük. Nem az „érdekes” a legjobb szó rá, de mégis ez jutott most eszembe.

13. A partnereid hány százaléka érkezik a weboldaladról vagy a közösségi média felületeidről?

20% érkezik valamilyen Social Média felületről, 45% organikus (SEO), a többi esetben pedig direktben írják be azt a keresőbe, hogy www.pauza.hu. Hiszem, hogy ennek is nagy egy része egyébként a Social médiában talál ránk.

14. Min lepődtél meg a weboldaladdal kapcsolatban?

Talán azon, hogy a SEO mennyire működik és mennyire, de mennyire fontos terület, amiben még az eddigieknél is több energiát kell fektetnünk. A Social Mediánál is fontosabb talán.

15. Milyen fejlesztéseket terveztek a weblapon?

Videós tartalom beillesztés, a mobilos élmény fejlesztése és SEO és Google és SEO és Google.

Vissza

Az AR térhódítása

2024. 04. 26.
A kiterjesztett valóság más néven augmentált valóság (angolul augmented reality, AR) a valóság egyfajta virtuális kibővítése valós időben, valós környezetben. Megvalósulhat egy mobiltel…
Bővebben

Az AR térhódítása

2024. 04. 26.
A kiterjesztett valóság más néven augmentált valóság (angolul augmented reality, AR) a valóság egyfajta virtuális kibővítése valós időben, valós környezetben. Megvalósulhat egy mobiltel…
Bővebben

“A mottónk: Digitális jelenléted, amire mi is büszkék lehetünk.”

2024. 04. 24.
A mai interjúnkban a YCO Digital Agency csapatát kérdeztük, akik Márkasite kategóriában Minőségi díjat szereztek. A YCO Digital Agency csapata azt tanácsolja azoknak, akik most kez…
Bővebben
További hírek