Kik nevezhetnek a Média kategóriába?

2021-10-15

A kommunikációban a média, vagy médium az információ rögzítésére és közvetítésére használt eszközöket jelenti.

Az emberek sokféle oknál fogva fogyasztanak médiát: néznek tévét, hallgatnak rádiót, mennek moziba, interneteznek, olvasnak újságot, stb. Környezetünkben gyakorlatilag minden lehet reklámhordozó eszköz, a márkajellel ellátott pólóktól kezdve a hagyományos médiumokig.

Az évszázados vagy több évtizedes hagyományokkal rendelkező, a reklámtevékenységben már jól bizonyított médiumokat nevezzük klasszikus médiumoknak: ezek a televízió, a rádió, a sajtó.
A sajtó: az időszaki lap, a rádiózásról és televíziózásról szóló törvény szerinti műsorszolgáltató és a hírügynökség. Jellemzői: időszerűség, időszakosság, nyilvánosság. A tömegtájékoztatási eszközöket alkalmazza.


A kategóriában nevezhetnek a nyomtatott és elektronikus média vállalkozások weboldalai, melyek elektronikus formában (is) elérhetőek. Olyan megoldásokat várunk, ahol az egyszerű információ-átadás mellett, fontos szerepet kap a kreativitás is, ezzel tűnik ki a népes média közegből. Az offline médiumokhoz hasonlóan fontos, hogy maradéktalanul ki tudják szolgálni a felhasználók igényeit, ugyanakkor képesek legyenek az online tér adta lehetőségekkel élve hozzáadott funkciókkal gazdagítani weboldalukat.

Nagyon sok szeretettel várunk minden nevezőt a Média kategóriába is.

Vissza

Interjú a United Consult Csapatával

2025. 12. 22.
A United Consult digitális megújulása egy hosszabb távú gondolkodás eredménye, amelyben a honlap nem csupán információs felületként, hanem a márka egyik legfontosabb találkozási pontjak…
Bővebben

Interjú a mateking csapatával

2025. 12. 22.
Kevés hazai digitális oktatási projekt mondhatja el magáról azt, amit a mateking: nemcsak túlélte az elmúlt másfél évtized technológiai és oktatási változásait, hanem folyamatosan az él…
Bővebben

Interjú Paszterkó Józseffel

2025. 12. 22.
A digitális jelenlét ma már nem pusztán technikai kérdés, hanem szemléletmód is. Arról árulkodik, hogyan gondolkodik egy vállalkozás a saját szerepéről és a felhasználóiról. Paszterkó J…
Bővebben
További hírek