Kik nevezhetnek a Média kategóriába?

2021-10-15

A kommunikációban a média, vagy médium az információ rögzítésére és közvetítésére használt eszközöket jelenti.

Az emberek sokféle oknál fogva fogyasztanak médiát: néznek tévét, hallgatnak rádiót, mennek moziba, interneteznek, olvasnak újságot, stb. Környezetünkben gyakorlatilag minden lehet reklámhordozó eszköz, a márkajellel ellátott pólóktól kezdve a hagyományos médiumokig.

Az évszázados vagy több évtizedes hagyományokkal rendelkező, a reklámtevékenységben már jól bizonyított médiumokat nevezzük klasszikus médiumoknak: ezek a televízió, a rádió, a sajtó.
A sajtó: az időszaki lap, a rádiózásról és televíziózásról szóló törvény szerinti műsorszolgáltató és a hírügynökség. Jellemzői: időszerűség, időszakosság, nyilvánosság. A tömegtájékoztatási eszközöket alkalmazza.


A kategóriában nevezhetnek a nyomtatott és elektronikus média vállalkozások weboldalai, melyek elektronikus formában (is) elérhetőek. Olyan megoldásokat várunk, ahol az egyszerű információ-átadás mellett, fontos szerepet kap a kreativitás is, ezzel tűnik ki a népes média közegből. Az offline médiumokhoz hasonlóan fontos, hogy maradéktalanul ki tudják szolgálni a felhasználók igényeit, ugyanakkor képesek legyenek az online tér adta lehetőségekkel élve hozzáadott funkciókkal gazdagítani weboldalukat.

Nagyon sok szeretettel várunk minden nevezőt a Média kategóriába is.

Vissza

Hiteles információ, digitális támogatás – így segít a Semmelweis HELP az egészségtudatosságban

2025. 04. 29.
A Semmelweis HELP nem csupán egy egészségügyi alkalmazás – hanem a hitelesség, a digitalizáció és a társadalmi hasznosság találkozása. Az „Az Év Honlapja” díj egyik ki…
Bővebben

A matek lehet élmény – mi ezt bebizonyítjuk!

2025. 04. 29.
Az iMatek.hu forradalmasítja a matematikaoktatást: játékos, digitális formában hozza közelebb a tanulókat a számok világához. A platform különösen a vizuális és logikus gondolkodás fejl…
Bővebben

Greenroom: Új hullám a B2B marketingben

2025. 04. 29.
A Greenroom marketingügynökség weboldala merész újítást hozott a B2B kommunikáció világába: szakít a megszokott sémákkal, és egyedi koncepcióval, a szörfösök „greenroom” pil…
Bővebben
További hírek