Mi tartozik a Művészek, közszereplők honlapjai kategóriába?

2021-10-18

Közszereplő az a személy, aki közhatalmat gyakorol, gyakorolt vagy közhatalom gyakorlásával járó tisztségre jelölték, illetve aki a politikai közvéleményt feladatszerűen alakítja vagy alakította.

A közszereplést vállaló személyeknek vállalni kell azt is, hogy mind a sajtó, mind pedig a szélesebb közvélemény figyelemmel kíséri minden szavukat és cselekedetüket, így nagyobb türelmet kell tanúsítaniuk a kritikai megnyilvánulásokkal szemben.

Olyan személyek (pl. sportolók, csapatok, politikusok, celebek, zenekarok) weboldalainak nevezéseit várjuk ebbe a kategóriába, akik hivatásszerűen tevékenykednek a közéletben. Mivel számukra a mindennapi élet részét képezi a figyelem, ezért fontos az információgazdag tartalom. Azonban legalább ennyire fontos a kreatív, látványos, ugyanakkor figyelemfelkeltő és a céljaikat, egyéniségüket kitűnően tükröző honlap kialakítása is, mely versenyelőnyt jelenthet más, hasonló személyekkel és honlapokkal szemben. A zsűrizésnél kiemelkedő szerepet kap az interaktivitás is, hiszen az állandó visszajelzés, a kétoldalú kommunikáció elengedhetetlen ebben a szakmában.

Kreatív és esztétikus megoldásokat keresünk ebbe a kategóriába is ’Az Év Honlapja’ pályázatra. Várjuk sok szeretettel a nevezőinket.

Vissza

A ‘Közösségi oldal és marketing megoldások’ kategória idén is várja a pályázókat!

2025. 11. 06.
A ‘Közösségi Oldal és Marketing Megoldások’ kategória azoknak a weboldalaknak ad teret, amelyek közös érdeklődésű felhasználókat hoznak össze, miközben lehetőséget teremtene…
Bővebben

Pályázatunk ’Kormányzat’ kategóriája idén is várja a nevezőket!

2025. 11. 05.
Ha intézményed weboldala naprakész, átlátható és hatékonyan szolgálja az állampolgárok tájékoztatását, akkor itt az idő, hogy nevezd Magyarország legrangosabb weboldal-értékelő pályázat…
Bővebben

Hogyan tedd MENŐ-vé a céged az AI segítségével — interjú Balogh Dáviddal!

2025. 11. 05.
Varga István László - executive coach, jövőkutató, Az Év Honlapja pályázat alapítója beszélgetett a BOOM Marketing szakértőjével az AI-val turbózott marketingről.
Bővebben
További hírek