Kik nevezhetnek az Oktatás kategóriába?

2021-10-19

Oktatásnak hétköznapi értelmezés szerint leggyakrabban valamely információ, általában nagyobb mennyiségben történő, rendszeres, esetleg intézményesített átadását nevezzük. 

Az oktatással foglalkozó társadalomtudomány, a pedagógia szerint az oktatás a tudás intézményesített átadását jelenti. Egyes szerzők e folyamatból a tanár–tanuló viszonyt (interakciót) emelik ki, mint a tudományos feldolgozás számára legfontosabb és megfogható jellemzőt, mások a folyamat tantervekben és konkrét cselekvésekben megnyilvánuló eredményét, megint mások az oktatást társadalmi alrendszernek tekintik, felhívva a figyelmet arra, hogy az oktatási folyamat a társadalomban jelenlévő tudás egyes (általában maradandóbb) részeinek, illetve egyes társadalmi funkcióknak az újratermelését jelenti.
Valójában azonban a tudás nem adható át. Minden embernek újra kell teremteni saját élményeiből azt a tudást, amit alkalmazni tud.


Ebben a kategóriában olyan honlapok nevezéseit várjuk, akik a hagyományos oktatás eszközeit ötvözik az online megoldások használatával. Fontos, hogy a tradicionális módok mellett megtalálják a modern megoldásokat is, hiszen folyamatosan megújuló világunkban az oktatás területén sem elhanyagolható a fejlődés, sőt a célcsoport miatt ez mára már elkerülhetetlen. A vizuális elemeket tekintve elengedhetetlen a konkrét célnak megfelelő vizuális megjelenés, a jól áttekinthető struktúra, illetve a korszerű felhasználóbarát felületek alkalmazása.

Oktatás kategóriánkba is szeretettel várjuk leendő nevezőinket.

Vissza

Interjú a Hunbasket vezetőivel

2025. 11. 24.
A Hunbasket fiatalos, megújult arculattal és modern funkciókkal hozza közelebb a kosárlabda szeretetét a szurkolókhoz. A felületen videók, fotók és részletes adatok segítségével minden…
Bővebben

Interjú a repi.hu csapatával

2025. 11. 24.
A repi.hu csapata egy olyan digitális megoldást hozott létre, amely alapjaiban formálja át a hazai reklámajándék-piacot. Új platformjuk azonnali tervezést, gyors rendelést és hazai gyár…
Bővebben

Tipikus márkakommunikációs hibák a közösségi médiában – és a recept a kijavításukra

2025. 11. 21.
A közösségi média ma már messze nem a posztok és kedvelések platformja, a márkák számára stratégiai kommunikációs tér, ahol minden egyes bejegyzés, reakció vagy hiányos válasz formálja…
Bővebben
További hírek