Milyen weboldalak tartoznak az Ifjúsági kategóriába?

2021-10-20

14 – 18 éves magánszemélyek, akik általában még javában középiskolai tanulók. Ez esetünkben a Z generáció.

Z generáció tagjai jellemzően 2000 és 2010 között születtek. Tagjai tipikusan különböznek az előző generációk - főleg a közvetlenül megelőző Y generáció tagjaitól. Egy új típusú nemzedék, amelynek kialakulásában a technika száguldó fejlődése játszott rendkívül fontos szerepet. Az 1990-es évek végén születettek és az annál fiatalabbak belecsöppentek a digitális technológiák világába, amelyben már elképzelhetetlen élni a mobiltelefonok, illetve más digitális és kommunikációs eszközök használata nélkül. A Z generációra használt másik fogalom a Marc Prensky által alkotott „digitális bennszülöttek” kifejezés.

A kommunikációs eszközök fejlődésével és gyorsaságával egyre több információhoz jutnak, és ezeket máshogy dolgozzák fel, ami miatt másképp is gondolkodnak, mint az X vagy az Y generáció tagjai.

Az előzőekből adódóan kreatívak, más szemmel nézik a világot, állandóan meglepetéseket okoznak. Önállóbbak, bátrabbak, vállalkozó szelleműek, ezért nem ritka, hogy ma már fiatalok is alapítanak vállalkozásokat, esetleg fejlesztenek honlapokat.


Az ifjúsági kategóriába tehát a fiatalok által fejlesztett, nem kereskedelmi céllal létrehozott személyes weblapok szerkesztői/tulajdonosai jelentkezhetnek. Ennek ’Az Év Honlapja’ pályázatban semmiféle tartalmi megkötése nincs, tehát témától függetlenül nevezhetnek a fiatalok. Különleges, kreatív és látványos megoldásokat felvonultató honlapokat várunk.

Vissza

Interjú dr. Szabó Judit Annával, az e-ingatlaügyvédek.hu vezető ügyvédével

2025. 12. 05.
Az e-ingatlanügyvédek.hu egy mindenki számára elérhető, közérthető jogi tudásplatformként működik, ahol gyakorló ügyvédek segítik a lakásvásárlókat eligazodni az ingatlanügyek világában…
Bővebben

Interjú a Trade magazin csapatával

2025. 12. 05.
A Trade magazin digitális megjelenésében két évtizedes szakmai hitelesség és digitális fejlődés realizálódik. Nemcsak híroldal, hanem komplex tudásplatformként is funkcionál, hiteles és…
Bővebben

Storyselling: Hogyan add el a terméked történettel?

2025. 12. 05.
A vásárlói döntések ma már egyre kevésbé a termékek puszta funkcióin vagy árán alapulnak. A vásárlók azokra a márkákra és vállalati elemekre figyelnek, amelyek mögött történet áll, amel…
Bővebben
További hírek