Milyen weboldalak tartoznak az Ifjúsági kategóriába?

2021-10-20

14 – 18 éves magánszemélyek, akik általában még javában középiskolai tanulók. Ez esetünkben a Z generáció.

Z generáció tagjai jellemzően 2000 és 2010 között születtek. Tagjai tipikusan különböznek az előző generációk - főleg a közvetlenül megelőző Y generáció tagjaitól. Egy új típusú nemzedék, amelynek kialakulásában a technika száguldó fejlődése játszott rendkívül fontos szerepet. Az 1990-es évek végén születettek és az annál fiatalabbak belecsöppentek a digitális technológiák világába, amelyben már elképzelhetetlen élni a mobiltelefonok, illetve más digitális és kommunikációs eszközök használata nélkül. A Z generációra használt másik fogalom a Marc Prensky által alkotott „digitális bennszülöttek” kifejezés.

A kommunikációs eszközök fejlődésével és gyorsaságával egyre több információhoz jutnak, és ezeket máshogy dolgozzák fel, ami miatt másképp is gondolkodnak, mint az X vagy az Y generáció tagjai.

Az előzőekből adódóan kreatívak, más szemmel nézik a világot, állandóan meglepetéseket okoznak. Önállóbbak, bátrabbak, vállalkozó szelleműek, ezért nem ritka, hogy ma már fiatalok is alapítanak vállalkozásokat, esetleg fejlesztenek honlapokat.


Az ifjúsági kategóriába tehát a fiatalok által fejlesztett, nem kereskedelmi céllal létrehozott személyes weblapok szerkesztői/tulajdonosai jelentkezhetnek. Ennek ’Az Év Honlapja’ pályázatban semmiféle tartalmi megkötése nincs, tehát témától függetlenül nevezhetnek a fiatalok. Különleges, kreatív és látványos megoldásokat felvonultató honlapokat várunk.

Vissza

Hiteles információ, digitális támogatás – így segít a Semmelweis HELP az egészségtudatosságban

2025. 04. 29.
A Semmelweis HELP nem csupán egy egészségügyi alkalmazás – hanem a hitelesség, a digitalizáció és a társadalmi hasznosság találkozása. Az „Az Év Honlapja” díj egyik ki…
Bővebben

A matek lehet élmény – mi ezt bebizonyítjuk!

2025. 04. 29.
Az iMatek.hu forradalmasítja a matematikaoktatást: játékos, digitális formában hozza közelebb a tanulókat a számok világához. A platform különösen a vizuális és logikus gondolkodás fejl…
Bővebben

Greenroom: Új hullám a B2B marketingben

2025. 04. 29.
A Greenroom marketingügynökség weboldala merész újítást hozott a B2B kommunikáció világába: szakít a megszokott sémákkal, és egyedi koncepcióval, a szörfösök „greenroom” pil…
Bővebben
További hírek