Minden, ami az E-learning kategóriába tartozik

2021-10-27

Az e-learning olyan, számítógépes hálózaton elérhető képzési forma, amely a tanítási-tanulási folyamatot hatékony, optimális ismeretátadási, tanulási módszerek birtokában teszi lehetővé.

E-learningnek nevezhető minden olyan tanítási és tanulási forma, amiben a tananyag feldolgozásához, bemutatásához: a szemléltetéshez vagy akár a kommunikációhoz digitális médiumokat (például DVD, CD-ROM, Internet) használunk. Az e-learning szinonimájaként az online tanulás, távtanulás, számítógéppel támogatott tanulás (Computer Based Training), multimédia alapú tanulás stb. kifejezések is használatosak.

 

Sokszínűen használható a közoktatásban, felsőoktatásban, szakképzésben és bármely más oktatáshoz kapcsolódó területen.

 

Ebbe a kategóriába olyan pályázatokat várunk, melyek esetében az oktatás csak és kizárólag online módon történik, ezáltal teret engedve az internet adta lehetőségeknek. Mivel ez egy nemrégiben kialakult oktatási forma, ezért a korszerű megvalósítás még csak most kezd elterjedni. A modern és interaktív kivitelezés és a rendkívül magas színvonalú tartalom mind alappillérei a kategóriában induló honlapoknak.

 

Ebben a kategóriában kiemelten fontos a könnyű kezelhetőség és a felhasználóbarát felület. A mindennapos használatra való felkészülés érdekében ajánlott a megbízható informatikai háttér biztosítása.

 

Szeretettel várjuk ’Az Év Honlapja’ pályázatra az esztétikus és edukációs célú weboldalakat az E-learning kategóriába.

Vissza

Interjú a Mr. Alkohol csapatával

2025. 12. 12.
A Mr. Alkohol mindössze öt éve jelent meg a piacon, mégis olyan lendülettel és szemlélettel építi jelenlétét, mintha évtizedes tapasztalat állna mögötte. A csapat nem csupán egy webshop…
Bővebben

Hogyan épít a honlapod közösséget?

2025. 12. 12.
A digitális jelenlét ma már nem csupán információ átadásról szól: a sikeres honlapok valódi közösségi terekké válnak. A felhasználók ma már nem csak látogatók, hanem aktív résztvevők, a…
Bővebben

Brand voice kialakítása – hogyan beszéljen a márkád?

2025. 12. 11.
A brand voice a márka saját hangja és kommunikációs stílusa, amely minden felületen következetesen jelenik meg. Megmutatja, hogyan szól a márka a fogyasztókhoz, milyen benyomást kelt, é…
Bővebben
További hírek