Minden, ami az E-learning kategóriába tartozik

2021-10-27

Az e-learning olyan, számítógépes hálózaton elérhető képzési forma, amely a tanítási-tanulási folyamatot hatékony, optimális ismeretátadási, tanulási módszerek birtokában teszi lehetővé.

E-learningnek nevezhető minden olyan tanítási és tanulási forma, amiben a tananyag feldolgozásához, bemutatásához: a szemléltetéshez vagy akár a kommunikációhoz digitális médiumokat (például DVD, CD-ROM, Internet) használunk. Az e-learning szinonimájaként az online tanulás, távtanulás, számítógéppel támogatott tanulás (Computer Based Training), multimédia alapú tanulás stb. kifejezések is használatosak.

 

Sokszínűen használható a közoktatásban, felsőoktatásban, szakképzésben és bármely más oktatáshoz kapcsolódó területen.

 

Ebbe a kategóriába olyan pályázatokat várunk, melyek esetében az oktatás csak és kizárólag online módon történik, ezáltal teret engedve az internet adta lehetőségeknek. Mivel ez egy nemrégiben kialakult oktatási forma, ezért a korszerű megvalósítás még csak most kezd elterjedni. A modern és interaktív kivitelezés és a rendkívül magas színvonalú tartalom mind alappillérei a kategóriában induló honlapoknak.

 

Ebben a kategóriában kiemelten fontos a könnyű kezelhetőség és a felhasználóbarát felület. A mindennapos használatra való felkészülés érdekében ajánlott a megbízható informatikai háttér biztosítása.

 

Szeretettel várjuk ’Az Év Honlapja’ pályázatra az esztétikus és edukációs célú weboldalakat az E-learning kategóriába.

Vissza

Interjú dr. Szabó Judit Annával, az e-ingatlaügyvédek.hu vezető ügyvédével

2025. 12. 05.
Az e-ingatlanügyvédek.hu egy mindenki számára elérhető, közérthető jogi tudásplatformként működik, ahol gyakorló ügyvédek segítik a lakásvásárlókat eligazodni az ingatlanügyek világában…
Bővebben

Interjú a Trade magazin csapatával

2025. 12. 05.
A Trade magazin digitális megjelenésében két évtizedes szakmai hitelesség és digitális fejlődés realizálódik. Nemcsak híroldal, hanem komplex tudásplatformként is funkcionál, hiteles és…
Bővebben

Storyselling: Hogyan add el a terméked történettel?

2025. 12. 05.
A vásárlói döntések ma már egyre kevésbé a termékek puszta funkcióin vagy árán alapulnak. A vásárlók azokra a márkákra és vállalati elemekre figyelnek, amelyek mögött történet áll, amel…
Bővebben
További hírek