Minden, ami az E-learning kategóriába tartozik

2021-10-27

Az e-learning olyan, számítógépes hálózaton elérhető képzési forma, amely a tanítási-tanulási folyamatot hatékony, optimális ismeretátadási, tanulási módszerek birtokában teszi lehetővé.

E-learningnek nevezhető minden olyan tanítási és tanulási forma, amiben a tananyag feldolgozásához, bemutatásához: a szemléltetéshez vagy akár a kommunikációhoz digitális médiumokat (például DVD, CD-ROM, Internet) használunk. Az e-learning szinonimájaként az online tanulás, távtanulás, számítógéppel támogatott tanulás (Computer Based Training), multimédia alapú tanulás stb. kifejezések is használatosak.

 

Sokszínűen használható a közoktatásban, felsőoktatásban, szakképzésben és bármely más oktatáshoz kapcsolódó területen.

 

Ebbe a kategóriába olyan pályázatokat várunk, melyek esetében az oktatás csak és kizárólag online módon történik, ezáltal teret engedve az internet adta lehetőségeknek. Mivel ez egy nemrégiben kialakult oktatási forma, ezért a korszerű megvalósítás még csak most kezd elterjedni. A modern és interaktív kivitelezés és a rendkívül magas színvonalú tartalom mind alappillérei a kategóriában induló honlapoknak.

 

Ebben a kategóriában kiemelten fontos a könnyű kezelhetőség és a felhasználóbarát felület. A mindennapos használatra való felkészülés érdekében ajánlott a megbízható informatikai háttér biztosítása.

 

Szeretettel várjuk ’Az Év Honlapja’ pályázatra az esztétikus és edukációs célú weboldalakat az E-learning kategóriába.

Vissza

Legyen a Tiéd ’Az Év Technológiai és Digitális Megoldása’!

2024. 07. 26.
Idén is 30 kategóriában keressük az innovatív technológiai és digitális megoldásokat alkalmazó kreatív honlapokat és applikációkat.
Bővebben

Forma-1 Magyar Nagydíj Marketingstratégiája

2024. 07. 24.
A Forma-1 Magyar Nagydíj nem csupán egy jelentős sportesemény Magyarország számára, hanem egy komplex marketinggépezet, amely évente több százezer rajongót vonz és jelentős gazdasági ha…
Bővebben

Legyen a Tiéd Az Év Kreatív Megoldása!

2024. 07. 22.
Sokan úgy vélik, hogy még egy telített piacon is elég csupán egy kreatív ötlettel előállni (például egy új termék, szolgáltatás, vagy a digitális közegben létrehozott tartalom) a sikerh…
Bővebben
További hírek