Közösségi oldal és marketing megoldások kategóriába tartozik a weboldalad?

2021-10-28

A közösségi oldalak, vagy közösségi hálók egyik fő célja, hogy a felhasználó szabadon kommunikálhasson ismerőseivel, vagy akár egy idegennel is egy adott témában.

Az online közösségi portálok nélkül ma már elképzelhetetlen az emberek élete. Az internetfelhasználók ezeken a felületeken tesznek szert új ismeretségekre, itt tartják a kapcsolatot a barátaikkal, találkozókat szerveznek stb.


Ezek a platformok arra is lehetőséget teremtenek, hogy megosszák a fényképeiket, videóikat, hangulataikat a barátaikkal és többi ismerőseikkel.

Azok a kommunikációs lehetőségek, amiket ezek a weboldalak kínálnak, vonzók lehetnek minden korosztály számára. Különböző eszközöket nyújtanak a felhasználóknak, melyek segítségével könnyedén kifejezhetik saját egyéniségüket, érzelmi állapotukat, hangulataikat és véleményüket. A másokkal való kapcsolattartás és interakció, az információ áralmása az oldalra látogatók között kulcsszerepet játszik. 

A tematikus közösségi platformokra általában azok látogatnak, akiknek valamilyen információra van szükségük egy termékről, szolgáltatásról. Az itt folyó chatek segítségével, az egymás számára ismeretlen felhasználók egy közösséget alkotnak és segítik egymást tapasztalataikkal.


Ebbe a kategóriába olyan weboldalak nevezéseit várjuk, melyek közös érdeklődéssel rendelkező felhasználók csoportjait jelenítik meg. Mivel az állandó többirányú kommunikáció alapvető része ennek a szekciónak, így a fogyasztó is beleszólhat, szerkesztheti, sőt irányíthatja is a tartalmat. Fontos, hogy mindez kiegészüljön egy teljes mértékben felhasználóbarát és könnyen navigálható felülettel, amely így tökéletesen előtérbe tudja helyezni a célcsoport preferenciáit.

Szeretettel várjuk ’Az Év Honlapja’ pályázaton a közösségkovácsoló weboldalakat.

Vissza

Megvannak „Az Év Honlapja” 2024 díjazottjai!

2025. 03. 06.
Rekordszámú nevezés, innováció, technológiai bravúrok és kreativitás jellemezte a 2024-es „Az Év Honlapja” pályázatot, amely immár 23. alkalommal emelte piedesztálra a…
Bővebben

FOMO a marketingben: Hogyan ösztönzi a vásárlásokat a kimaradástól való félelem?

2025. 02. 28.
A FOMO (Fear of Missing Out), vagyis a kimaradástól való félelem, egy olyan pszichológiai jelenség, amely azt az érzést kelti az emberekben, hogy valami fontos dolog történik, és ők kim…
Bővebben

A hulladék nem végállomás, hanem egy új kezdet alapja a körforgásos gazdaságban

2025. 02. 28.
A mai interjúban betekintést nyerhettünk a MOHU.hu megújításának folyamatába, kihívásaiba és jövőbeli terveibe. Megtudtuk, hogy a platform nemcsak a körforgásos (fenntartható) gazdaság…
Bővebben
További hírek