Vajon a Te munkád ’Az Év kreatív megoldása’?

2021-11-04

Az idén 20 éves ’Az Év Honlapja’ pályázat még 4 napig, november 8-ig várja a pályázatokat Magyarország legrangosabb marketingkommunikációs megmérettetésére.

Az üzleti életben a kreativitásnak jelentős szerepe van. Sokan úgy vélik, hogy elég csupán egy kreatív ötlettel előállni - ami lehet egy új termék, szolgáltatás, vagy a digitális közegben létrehozott tartalom -, még egy telített piacon is kiemelkedővé lehet válni az újdonság által. Bár a régi, bevált és megszokott dolgoktól való elrugaszkodás kockázatokkal járhat (hiszen egy kreatív ötlet nem feltétlen jelent a gyakorlatban is megvalósítható és hasznosítható elképzelést), gyakran még így is érdemes ezt a szemléletet követni.

Az online térben a lehetőségek határa a csillagos ég: digitális kreatív megoldásnak tekinthető minden olyan weboldal, hírlevél és megoldás, amik egyediségükkel és leleményességükkel hívják fel magukra a figyelmet. A pályázaton a zsűri ezen a kategórián belül a legkiemelkedőbb és legfantáziadúsabb megoldásokat díjazza.

Miket nevezhetsz ebbe a kategóriába?

  • Instagram-, Facebook, TikTok tartalmakat
  • Elektronikus hírlevelet
  • Bannert, popup-ot,
  • Branded content és branded entertainment tartalmakat,
  • Landoló oldalt,
  • Díjakat és elismeréseket,
  • Fintech megoldásokat
  • Minikampányokat
  • és egyéb kreatív projekteket.

 

Pályázz Te is ’Az Év Honlapja’ pályázaton, és zsebeld be az elismeréseket!

Vissza

Interjú a Mr. Alkohol csapatával

2025. 12. 12.
A Mr. Alkohol mindössze öt éve jelent meg a piacon, mégis olyan lendülettel és szemlélettel építi jelenlétét, mintha évtizedes tapasztalat állna mögötte. A csapat nem csupán egy webshop…
Bővebben

Hogyan épít a honlapod közösséget?

2025. 12. 12.
A digitális jelenlét ma már nem csupán információ átadásról szól: a sikeres honlapok valódi közösségi terekké válnak. A felhasználók ma már nem csak látogatók, hanem aktív résztvevők, a…
Bővebben

Brand voice kialakítása – hogyan beszéljen a márkád?

2025. 12. 11.
A brand voice a márka saját hangja és kommunikációs stílusa, amely minden felületen következetesen jelenik meg. Megmutatja, hogyan szól a márka a fogyasztókhoz, milyen benyomást kelt, é…
Bővebben
További hírek