Vajon a Te munkád ’Az Év kreatív megoldása’?

2021-11-04

Az idén 20 éves ’Az Év Honlapja’ pályázat még 4 napig, november 8-ig várja a pályázatokat Magyarország legrangosabb marketingkommunikációs megmérettetésére.

Az üzleti életben a kreativitásnak jelentős szerepe van. Sokan úgy vélik, hogy elég csupán egy kreatív ötlettel előállni - ami lehet egy új termék, szolgáltatás, vagy a digitális közegben létrehozott tartalom -, még egy telített piacon is kiemelkedővé lehet válni az újdonság által. Bár a régi, bevált és megszokott dolgoktól való elrugaszkodás kockázatokkal járhat (hiszen egy kreatív ötlet nem feltétlen jelent a gyakorlatban is megvalósítható és hasznosítható elképzelést), gyakran még így is érdemes ezt a szemléletet követni.

Az online térben a lehetőségek határa a csillagos ég: digitális kreatív megoldásnak tekinthető minden olyan weboldal, hírlevél és megoldás, amik egyediségükkel és leleményességükkel hívják fel magukra a figyelmet. A pályázaton a zsűri ezen a kategórián belül a legkiemelkedőbb és legfantáziadúsabb megoldásokat díjazza.

Miket nevezhetsz ebbe a kategóriába?

  • Instagram-, Facebook, TikTok tartalmakat
  • Elektronikus hírlevelet
  • Bannert, popup-ot,
  • Branded content és branded entertainment tartalmakat,
  • Landoló oldalt,
  • Díjakat és elismeréseket,
  • Fintech megoldásokat
  • Minikampányokat
  • és egyéb kreatív projekteket.

 

Pályázz Te is ’Az Év Honlapja’ pályázaton, és zsebeld be az elismeréseket!

Vissza

A márka arca - hogyan mesél egy weboldal?

2024. 10. 21.
A digitális korban egy márka online jelenléte kulcsfontosságúvá vált, hiszen nem csak a fogyasztók elérését biztosítja, hanem lehetőséget nyújt arra is, hogy kreatívan és érzelmekre hat…
Bővebben

Mutasd meg a kultúra erejét!

2024. 10. 14.
A kultúra az emberi társadalom egyik legfontosabb alappillére, amely összeköti a múltat a jelennel, és irányt mutat a jövő számára. Gazdag és sokszínű formáival – legyen az művész…
Bővebben

Hogyan hódítsd meg a digitális teret?

2024. 10. 07.
Az online térben a közösségek szerepe egyre meghatározóbb. A felhasználók már nem csupán passzív tartalomfogyasztók, hanem aktív szereplői az eseményeknek – részt vesznek a közöss…
Bővebben
További hírek