Rekordszámú nevezéssel zárult a 20 éves jubileumi ’Az Év Honlapja’ pályázat

2021-11-09

Lezárult a 2021-es jubileumi 'Az Év Honlapja' pályázat nevezési időszaka. A versenyre idén rekordszámú nevezés érkezett. 331 honlap, applikáció, kreatív és technológiai megoldás, valamint digitális marketing kampány méretteti meg magát összesen 28 kategóriában.

 

Kategóriáink közül továbbra is a Szolgáltatás (38) és az E-kereskedelem (30) a legnépszerűbbek. Emellett ’Az Év Applikációja’ (22), a B2B (24), az Oktatás (26) és az Ipari weboldalak (16) kategóriákban is szoros verseny várható. A szakmai zsűri tagjai még a héten megkezdik a pályázatok értékelését, amely az erős mezőnynek köszönhetően komoly szakmai kihívás és hatalmas felelősség is egyben. 

Bár a pályázat nevezési időszaka lezárult, a közönségszavazás még tart. A pályázók 2021. november 20-ig mozgósíthatják közösségüket, akik szavazataikkal támogathatják kedvenceiket! 

Az egyre fokozódó járványhelyzetben a szervezők a tavalyihoz hasonlóan idén is egy ünnepélyes Díjátadó Roadshow keretében személyesen “viszik házhoz” a nyertesek részére a díjakat. A Roadshow-ra várhatóan december és január közötti időszakban kerül sor. Ez egyben kiváló lehetőséget is biztosít a díjazottak számára, hogy egy videóval üzenhessenek közösségüknek. 

Köszönjük Nevezőink bizalmát és egyúttal sok sikert kívánunk a pályázathoz! 

 

Az Év Honlapja Team

 

Vissza

Hiteles információ, digitális támogatás – így segít a Semmelweis HELP az egészségtudatosságban

2025. 04. 29.
A Semmelweis HELP nem csupán egy egészségügyi alkalmazás – hanem a hitelesség, a digitalizáció és a társadalmi hasznosság találkozása. Az „Az Év Honlapja” díj egyik ki…
Bővebben

A matek lehet élmény – mi ezt bebizonyítjuk!

2025. 04. 29.
Az iMatek.hu forradalmasítja a matematikaoktatást: játékos, digitális formában hozza közelebb a tanulókat a számok világához. A platform különösen a vizuális és logikus gondolkodás fejl…
Bővebben

Greenroom: Új hullám a B2B marketingben

2025. 04. 29.
A Greenroom marketingügynökség weboldala merész újítást hozott a B2B kommunikáció világába: szakít a megszokott sémákkal, és egyedi koncepcióval, a szörfösök „greenroom” pil…
Bővebben
További hírek