A Közönség díjasunk idén a Lidl Plus applikáció!

2021-12-15

A Lidl Plus - a Lidl Magyarország vásárlói hűségprogramja lett 2021-ben a közönség kedvence, így ő nyerte el a Közönségdíjat. Azonban nem csupán ennyit. Az Év Applikációja kategóriában is kiérdemelt egy Különdíjat a zsűri értékelése alapján!

A Lidl Plus alkalmazás egy innovatív eszköz, megkönnyíti a bevásárlást, és olyan plusz funkciókkal, kedvezményekkel honorál, melyek növelik a felhasználói élményt. Ez abból is látszik, hogy Az Év Honlapja Közönségdíjasa lett, azaz ő a felhasználók kedvence! Emellett Az Év Applikációja kategóriában Különdíjban is részesül.
Duplán Gratulálunk!
 

Az applikációt az alábbi linkeken lehet letölteni:


https://play.google.com/store/apps/details...;
https://apps.apple.com/hu/app/lidl-plus/id1238611143?l=hu;
https://appgallery.huawei.com/#/app/C102933829

 

Vissza

Tipikus márkakommunikációs hibák a közösségi médiában – és a recept a kijavításukra

2025. 11. 21.
A közösségi média ma már messze nem a posztok és kedvelések platformja, a márkák számára stratégiai kommunikációs tér, ahol minden egyes bejegyzés, reakció vagy hiányos válasz formálja…
Bővebben

Interjú a Salonic vezetőivel

2025. 11. 21.
Interjúnkban a Salonic csapata mesél a honlapuk mögötti inspirációról, kiemelkedő megoldásokról és a jövőbeli terveikről. Megtudhatjuk, hogyan alakítják ki vizuális megjelenésüket, miké…
Bővebben

Pályázatunk ’Vendéglátás’ kategóriája idén is várja a nevezőket!

2025. 11. 20.
A vendéglátás területén ma már nem elég csupán a minőségi ételekkel és a kellemes atmoszférával versenyezni: a vendégek elvárják, hogy az online térben is ugyanolyan könnyedén és magabi…
Bővebben
További hírek