A Közönség díjasunk idén a Lidl Plus applikáció!

2021-12-15

A Lidl Plus - a Lidl Magyarország vásárlói hűségprogramja lett 2021-ben a közönség kedvence, így ő nyerte el a Közönségdíjat. Azonban nem csupán ennyit. Az Év Applikációja kategóriában is kiérdemelt egy Különdíjat a zsűri értékelése alapján!

A Lidl Plus alkalmazás egy innovatív eszköz, megkönnyíti a bevásárlást, és olyan plusz funkciókkal, kedvezményekkel honorál, melyek növelik a felhasználói élményt. Ez abból is látszik, hogy Az Év Honlapja Közönségdíjasa lett, azaz ő a felhasználók kedvence! Emellett Az Év Applikációja kategóriában Különdíjban is részesül.
Duplán Gratulálunk!
 

Az applikációt az alábbi linkeken lehet letölteni:


https://play.google.com/store/apps/details...;
https://apps.apple.com/hu/app/lidl-plus/id1238611143?l=hu;
https://appgallery.huawei.com/#/app/C102933829

 

Vissza

Interjú a Caola csapatával

2025. 11. 19.
"Azért neveztünk a versenyre, mert szerettük volna megmutatni, hogy egy patinás magyar márka is képes modern, inspiráló és felhasználó központú online megjelenést biztosítani."…
Bővebben

Interjú a Mohács 500 weboldalának készítőivel

2025. 11. 19.
“A Mohács 500: online digitális arculat a történelmi emlékév kapcsán elnevezésű pályázatra készített honlapunk máris szép számokat produkál, köszönhetően a város önkormányzatánál…
Bővebben

Pályázatunk ’Rendezvény’ kategóriája idén is várja a nevezőket!

2025. 11. 18.
Kevés piaci szereplő van, akinél olyan mértékben meghatározó az innovatív marketingtevékenység létrejötte, mint a rendezvényes cégek esetében. A versenyelőny szerzés előtt már ugyanis á…
Bővebben
További hírek