A Közönség díjasunk idén a Lidl Plus applikáció!

2021-12-15

A Lidl Plus - a Lidl Magyarország vásárlói hűségprogramja lett 2021-ben a közönség kedvence, így ő nyerte el a Közönségdíjat. Azonban nem csupán ennyit. Az Év Applikációja kategóriában is kiérdemelt egy Különdíjat a zsűri értékelése alapján!

A Lidl Plus alkalmazás egy innovatív eszköz, megkönnyíti a bevásárlást, és olyan plusz funkciókkal, kedvezményekkel honorál, melyek növelik a felhasználói élményt. Ez abból is látszik, hogy Az Év Honlapja Közönségdíjasa lett, azaz ő a felhasználók kedvence! Emellett Az Év Applikációja kategóriában Különdíjban is részesül.
Duplán Gratulálunk!
 

Az applikációt az alábbi linkeken lehet letölteni:


https://play.google.com/store/apps/details...;
https://apps.apple.com/hu/app/lidl-plus/id1238611143?l=hu;
https://appgallery.huawei.com/#/app/C102933829

 

Vissza

A márka arca - hogyan mesél egy weboldal?

2024. 10. 21.
A digitális korban egy márka online jelenléte kulcsfontosságúvá vált, hiszen nem csak a fogyasztók elérését biztosítja, hanem lehetőséget nyújt arra is, hogy kreatívan és érzelmekre hat…
Bővebben

Mutasd meg a kultúra erejét!

2024. 10. 14.
A kultúra az emberi társadalom egyik legfontosabb alappillére, amely összeköti a múltat a jelennel, és irányt mutat a jövő számára. Gazdag és sokszínű formáival – legyen az művész…
Bővebben

Hogyan hódítsd meg a digitális teret?

2024. 10. 07.
Az online térben a közösségek szerepe egyre meghatározóbb. A felhasználók már nem csupán passzív tartalomfogyasztók, hanem aktív szereplői az eseményeknek – részt vesznek a közöss…
Bővebben
További hírek