A GYSEV-vel nem csak utazás, de a honlap böngészés is élmény!

2021-12-17

Gratulálunk a GYSEV Zrt-nek Az Év Honlapja pályázaton nyert díjakért!

A GYSEV Zrt Kormányzat kategóriában Az Év Honlapja Díjat nyerte el:

A GYSEV honlapja nem csak egy szakmailag kiválóan megalkotott webes felület, de egyben egy örvendetes szemléletmód manifesztuma. Ilyen, amikor a kormányzat a polgárokat partnernek, ügyfélnek tekinti. A kreativitás és az ergonómia egyensúlya és a lényegre törő tartalom mind a weblap használatát segítik. Az akadálymentesített, háromnyelvű honlap sikeresen oldja meg a GYSEV egységes arculatának bemutatását is. Biztosak vagyunk benne, hogy az utazóközönség nagy megelégedéssel használja majd a számára készült oldalakat. Ezt a munkát az Év Honlapja díjjal jutalmazzuk Kormányzat kategóriában. Gratulálunk!

Turizmus kategóriában pedig Különdíjat nyert:

A webes arculat egyedi, közvetlen, már-már barátságos, a weboldal tartalmas és funkciógazdag, de ami a legfontosabb, soha nem feledkezik meg a fő célról, ami az utazóközönség legteljesebb tájékoztatása a vasúti közlekedést érintő témákban. A GYSEV szlogenje szerint „velünk élmény az utazás”. Nos, mi azt is elmondhatjuk, hogy velük élmény az utazási információk böngészése is, ami a turizmus kategóriában a Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút Zrt. számára Különdíjat hozott.


 

Vissza

Interjú a Mr. Alkohol csapatával

2025. 12. 12.
A Mr. Alkohol mindössze öt éve jelent meg a piacon, mégis olyan lendülettel és szemlélettel építi jelenlétét, mintha évtizedes tapasztalat állna mögötte. A csapat nem csupán egy webshop…
Bővebben

Hogyan épít a honlapod közösséget?

2025. 12. 12.
A digitális jelenlét ma már nem csupán információ átadásról szól: a sikeres honlapok valódi közösségi terekké válnak. A felhasználók ma már nem csak látogatók, hanem aktív résztvevők, a…
Bővebben

Brand voice kialakítása – hogyan beszéljen a márkád?

2025. 12. 11.
A brand voice a márka saját hangja és kommunikációs stílusa, amely minden felületen következetesen jelenik meg. Megmutatja, hogyan szól a márka a fogyasztókhoz, milyen benyomást kelt, é…
Bővebben
További hírek