Debrecen, az Internetes Kultúra Fővárosa

2015-01-09

2014-ben Debrecen lett az „Internetes Kultúra Fővárosa". A Magyar Marketing Szövetség által kiosztott vándordíjat annak a vidéki városnak ítélik oda, amely a legtöbb „Az Év Honlapja" címet szerzi az adott évben. 2014-ben a debreceni tervezők munkái szerezték a legtöbb, összesen öt elismerést. A díjakat három civisvárosi cég: a Kreatív Vonalak Kft., a PW Studio Kft. valamint a WebShop Marketing Kft. érdemelték ki kiemelkedő munkáikkal.

Az Év Honlapja cím elnyerésére meghirdetett pályázat célja a hazai online-kultúra erősítése, illetve értékteremtő, kiemelkedő minőségű honlapok díjazása. Az Év Honlapja Magyarország legrangosabb online marketingkommunikációs pályázata, amelyet 25 kategóriában hirdettek meg – 2014-ben már egyébként 13. alkalommal.

A felhívásra magyar nyelvű weboldallal lehet pályázni, melyet a honlapot fejlesztető cég, személy vagy a honlap tulajdonosa nyújthat be. A weboldalakat szakmai zsűri szempontjai szerint - design, impresszió, innovativitás, interaktivitás, tartalom, navigáció – bírálták. Egy kategóriában a zsűri döntése alapján Az Év Honlapja kategória díj, különdíj és minőségi díj is kiosztásra kerülhet attól függően, hogy az adott kategóriába milyen weboldalakat neveztek. A civisváros nem első alkalommal lett az Internetes Kultúra Fővárosa. A kitüntető címet viselhette már 2012-ben, 2013-ban pedig holtversenyben Miskolc városával. 2014-ben az itt működő innovatív és kreatív cégeknek köszönhetően ismét Debrecené lett az elismerés.

A nyertes cégek közül a PW Studio Kft.2014-ben a vándordíj mellett további négy díjban is érintett:  Márkasite kategóriában Amin Impex Kft. – avidelighting.hu oldala 2014. Minőségi Díját nyerte. A T.E.L.L. Rendszerszolgáltatások Kft. easyTRACK.hu weboldala B2B kategóriában Különdíjban részesült. Társfejlesztőként készített printmagus.com oldalukat pedig B2B kategóriában Az Év Honlapja Díjjal, míg szolgáltatás kategóriában pedig Különdíjjal értékelte a szakmai zsűri. A WebShop Marketing Kft. terméke, az OptiMonk egy 2014-ben indult új, innovatív megoldás, amely más weboldalaknak nyújt segítséget az online-bevételek növeléséhez.

Az Év Kreatív Megoldása minőség díját elnyert szoftvert készítő debreceni fiatalokból álló csapat célja 2015-ben a nemzetközi terjeszkedés és a megoldás világszinten történő elterjesztése. A 12 éve működő Kreatív Vonalak Kft. kisvállalati márkaépítéssel foglalkozó, országos hírű tervezőiroda. A 2014-es Év Honlapja versenyen két általuk tervezett oldal is díjat nyert: a Golden Pallet raklapmárka oldala B2B kategóriában (immár másodszor elnyerve az elismerést) és az Esküvői Magazin oldala Média kategóriában. A most elnyert elismerésekkel együtt nyolcszoros Az Év Honlapja-díjazottak.

 

Debrecen, 2015. január 8.

Vissza

Hogyan lett egy ötletből „Az Év Honlapja”? – A FutureManagement útja

2025. 06. 02.
Egy weboldal, amiben nemcsak funkciók és pixelek, hanem munka, csapat és hit is van. "Az Év Honlapja 2024" elismerés számunkra nem csak egy díj, hanem visszaigazolása ann…
Bővebben

Digitalizáció: A jövő, ami már itt van

2025. 05. 28.
A digitalizáció mélyreható átalakulást hozott az ingatlanközvetítői piacon, amelyre a sikeres vállalatoknak gyorsan és rugalmasan kell reagálniuk. A Duna House esetében ez a válasz az i…
Bővebben

„Reményt is adunk, nem csak tudást” – Az SNI SULI forradalmasítja az érzékenyítést az online térben

2025. 05. 23.
Az alábbi interjúban az SNI SULI csapatával beszélgettünk, akik Magyarország első olyan online streaming platformját hozták létre, amely kifejezetten az ADHD-s, autista, diszlexiás és m…
Bővebben
További hírek