A magyar bor világa tökéletesen bemutatva

2021-12-20

Gratulálunk a Magyar Turisztikai Ügynökségnek a Magyar Bor Személyesen pályamunkával elnyert díjakhoz!

Hungarikum kategóriában Az Év Honlapja díjat nyertek:

A bor.hu "Magyar Bor Személyesen" oldala nagyszerű tartalmakkal mutatja be a magyar szőlőfajtákat, borfajtákat, pincészeteket és borrégiókat. A borutazás menüpont túrákat, eseményeket és pincéket is ajánl az oldalra látogatóknak. Közösségi tartalmaik szintén kiemelkedőek, borász portrékat, oktatóvideókat, borrégiókat bemutató tartalmakat egyaránt megtalálhatunk rajtuk. Mindezt pedig egy szépen, kreatívan, könnyedén kezelhető felületen mutatja be.


Kereskedelem kategóriában Különdíjat nyertek:

A magyar bor világában utazni mindig izgalmas dolog, de közben komoly kihívás is akkor, amikor ezt a digitális világba kell átültetni. A magyarbor.hu ezt a feladatot kiválóan oldotta meg, hiszen a weboldal letisztult képanyaggal, borrégiókat és borvidéket bemutató leírásokkal, térképpel, a magyar bor legfontosabb jellemzőit és tudnivalóit összegző tartalmakkal van ellátva. Ráadásul mindez esztétikusan, a témához illő módon jelenik meg.


Kultúra kategóriában Minőségi díjat nyertek:

A weboldal gyakorlatilag minden hazai borturista számára elengedhetetlen felület. Megtalálható rajta egy több, mint 370 hazai borászatot részletező kereső, minden népszerű és kevésbé ismert hazai szőlőfajta és borstílus, továbbá folyamatosan frissülő magazincikkek, eseményajánlók jelennek meg a felületen.
 

Vissza

Legyen a Tiéd ’Az Év Technológiai és Digitális Megoldása’!

2024. 07. 26.
Idén is 30 kategóriában keressük az innovatív technológiai és digitális megoldásokat alkalmazó kreatív honlapokat és applikációkat.
Bővebben

Forma-1 Magyar Nagydíj Marketingstratégiája

2024. 07. 24.
A Forma-1 Magyar Nagydíj nem csupán egy jelentős sportesemény Magyarország számára, hanem egy komplex marketinggépezet, amely évente több százezer rajongót vonz és jelentős gazdasági ha…
Bővebben

Legyen a Tiéd Az Év Kreatív Megoldása!

2024. 07. 22.
Sokan úgy vélik, hogy még egy telített piacon is elég csupán egy kreatív ötlettel előállni (például egy új termék, szolgáltatás, vagy a digitális közegben létrehozott tartalom) a sikerh…
Bővebben
További hírek