Az Y-collective se távozhatott csupán egy díjjal!

2021-12-22

Gratulálunk az Y-collective-nek 'Az Év Honlapja' pályázaton elnyert díjakhoz!

Az Y-collective weboldalával Portfólió oldalak kategóriában Minőségi díjat nyertek.
Az Y-collective kreatív megjelenésével rögtön az oldalra kattintáskor bevonzza a felhasználót a világába.
Így a látogató már ekkor tudja, hogy egyedülálló digitális élményre számíthat.
Az oldal ötletesen mutatja be a vállalat számára fontos értékeket.

A Reggeli/ Nappali Pécs weboldalával Vendéglátás kategóriában Különdíjat nyertek.
A legnagyobb kommunikációs kihívás, hogy miként lehet virtuális térben átadni egy élményt, megmutatni egy hangulatot, megismertetni egy életfilozófiát. A reggelipecs.hu letisztult formavilágával és elrendezésével nagyszerűen megoldja ezt a feladatot. Aki még soha nem járt náluk, az is érzi, hogy ez a hely a rohanó világban egy sziget, ahol van lehetőség megállni és feltöltődni. Érdekes megoldás, hogy az óra, mint szimbólum, nem, mint a vágtató idő, hanem az együtt töltött percek, órák metaforájaként jelenik meg rögtön az oldal tetején.
 

Vissza

Interjú a Mr. Alkohol csapatával

2025. 12. 12.
A Mr. Alkohol mindössze öt éve jelent meg a piacon, mégis olyan lendülettel és szemlélettel építi jelenlétét, mintha évtizedes tapasztalat állna mögötte. A csapat nem csupán egy webshop…
Bővebben

Hogyan épít a honlapod közösséget?

2025. 12. 12.
A digitális jelenlét ma már nem csupán információ átadásról szól: a sikeres honlapok valódi közösségi terekké válnak. A felhasználók ma már nem csak látogatók, hanem aktív résztvevők, a…
Bővebben

Brand voice kialakítása – hogyan beszéljen a márkád?

2025. 12. 11.
A brand voice a márka saját hangja és kommunikációs stílusa, amely minden felületen következetesen jelenik meg. Megmutatja, hogyan szól a márka a fogyasztókhoz, milyen benyomást kelt, é…
Bővebben
További hírek