A Non-profit kategória Az Év honlapja díjasa a Bátor Tábor Alapítvány!

2022-01-14

Gratulálunk a Bátor Tábor Alapítványnak a Bátor Tábor - megújult weboldal pályamunkával elnyert Az Év Honlapja díjhoz Non-profit kategóriában!

Az Év Honlapja díjat a Non Profit kategóriában az értékelő zsűri teljes egyetértésben, kimagasló pontszámmal a Bátor Tábor pályázatára adja. Lendületes, ergonomikus, mely multi screen környezetben is jól artikulált dizájnt takar. Jól egymásra épülő tartalmi rétegekkel rendelkezik, melyen egyfajta habként a tortán ott csücsül a Digitális Bátor Tábor, mely nem csak egyszerűen kreatív és „jópofa”, de a kivitelezése is kiválóan sikerült.

A Bátor Tábor csapata megköszönte mindenkinek a sok belefektetett munkát, akiknek köszönhető ez a honlap és díj:

"Az Év Honlapja díjat a Bátor Tábor megújult weboldaláért szeretnénk megköszönni az alapítvány minden dolgozójának, önkéntesének és táborozójának, akik megtöltik tartalommal és élettel az oldalt. Ezen felül pedig köszönjük a weboldal mögött álló szakértői csapatnak a beletett munkát: Suhajda Gábor UX szakértőnek és Sólyom Balázsnak a digitális stratégiai tanácsokat, Lipták Attilának a fejlesztést, Papp Gábornak pedig azt, hogy SEO szakemberként támogatta munkánkat. A letisztult látvány a HEAVYBOLD munkája. Ezt Aliyeva Anikó kifinomult grafikája egészíti ki, amely a Bátor Tábor élményterápiás módszerét, valamint tevékenységük beteg gyerekek és családjaik életére gyakorolt hatását mutatja be."

Vissza

A márka arca - hogyan mesél egy weboldal?

2024. 10. 21.
A digitális korban egy márka online jelenléte kulcsfontosságúvá vált, hiszen nem csak a fogyasztók elérését biztosítja, hanem lehetőséget nyújt arra is, hogy kreatívan és érzelmekre hat…
Bővebben

Mutasd meg a kultúra erejét!

2024. 10. 14.
A kultúra az emberi társadalom egyik legfontosabb alappillére, amely összeköti a múltat a jelennel, és irányt mutat a jövő számára. Gazdag és sokszínű formáival – legyen az művész…
Bővebben

Hogyan hódítsd meg a digitális teret?

2024. 10. 07.
Az online térben a közösségek szerepe egyre meghatározóbb. A felhasználók már nem csupán passzív tartalomfogyasztók, hanem aktív szereplői az eseményeknek – részt vesznek a közöss…
Bővebben
További hírek