Hosszabbít 'Az Év Honlapja' Pályázat

2022-10-17

Meghosszabbított nevezési határidővel 2022. december 1. éjfélig várjuk a jelentkezéseket ‘Az Év Honlapja’ pályázatra! Célunk, hogy a kreatív ügynökségek és a vállalatok az egész éves munkájukat meg tudják mutatni a közönségnek és a zsűrinek, és így bekerülhessenek az októberben és novemberben elkészült projektek is.

 

A honlapokat a szakmai zsűri és a közönség is értékeli. A pályázaton 28 kategóriában lehet nevezni december 1. éjfélig. Itt a lehetőség, hogy megmérettesd magad és weboldalad a digitális világban!

Érdemes minél hamarabb nevezni, hiszen ez előnyt jelent a közönségszavazatok gyűjtésében. Ennek megfelelően a közönségszavazást is meghosszabbítottuk december 20-ig, hogy a pályázóinknak legyen elég idejük mozgósítani a rajongóikat és a közösségüket.

Nagy örömünkre szolgál, hogy ‘Az Év Honlapja’ az elmúlt években több, mint 800 díjat adhatott át a magyar marketingeseknek, programozóknak, weboldal tulajdonosoknak és a vállalkozások vezetőinek. Idén is arra biztatjuk pályázóinkat, hogy legyenek bátrak és nevezzék be honlapjukat a 28 kategória valamelyikébe. 

A bírálati szempontok közé tartozik a felhasználói élmény, a kreativitás, a dizájn és a reszponzivitás. A zsűri ezenfelül nagy figyelmet fordít a kategóriának megfelelő tartalomra is.

Pályázni december 1. éjfélig a www.azevhonlapja.hu oldalon van lehetőség. Nevezz weboldaladdal vagy applikációddal és legyen Tiéd 2022-ben ‘Az Év Honlapja’ díj!

‘Az Év Honlapja’ díjátadó esemény részleteiről később tájékoztatjuk pályázóinkat.

'Az Év Honlapja' Team

info@evhonlapja.hu

Vissza

Interjú a Mr. Alkohol csapatával

2025. 12. 12.
A Mr. Alkohol mindössze öt éve jelent meg a piacon, mégis olyan lendülettel és szemlélettel építi jelenlétét, mintha évtizedes tapasztalat állna mögötte. A csapat nem csupán egy webshop…
Bővebben

Hogyan épít a honlapod közösséget?

2025. 12. 12.
A digitális jelenlét ma már nem csupán információ átadásról szól: a sikeres honlapok valódi közösségi terekké válnak. A felhasználók ma már nem csak látogatók, hanem aktív résztvevők, a…
Bővebben

Brand voice kialakítása – hogyan beszéljen a márkád?

2025. 12. 11.
A brand voice a márka saját hangja és kommunikációs stílusa, amely minden felületen következetesen jelenik meg. Megmutatja, hogyan szól a márka a fogyasztókhoz, milyen benyomást kelt, é…
Bővebben
További hírek