Többszörös nyertes a Kreatív Vonalak Kft.!

A Kreatív Vonalak Kft. több díjat is hazavihetett a 2022-es 'Az Év Honlapja' pályázaton
2023-02-14

Gratulálunk a Kreatív Vonalak Kft.-nak, akik idén több díjat is elnyertek Az Év Honlapja pályázaton!

Agrár kategória – Minőségi díj

Úgy hat ránk az oldal, ahogy rákattintunk, mint az üdítő frissesség. Innovatív, kiegyensúlyozott, professzionális, akár a termékek, melyeket nekik köszönhetünk. Nemhiába Magyarország mezőgazdasági szívében találjuk őket. Ezt a központiságot tükrözik vissza a menüpontok, melyekből hasznos információkat tudhatunk meg a folyamatokról, eljárásokról, termékekről. Ahogy a tavalyi évben is elismeréssel jutalmaztuk őket, úgy idén is méltán nyerték el az agrár kategóriában a Minőségi díjat.

 

Agrár kategória – Az Év Honlapja Díj

A méz az istenek eledele, tartja a mondás.  Ezt az eledelt pedig a méheknek köszönhetjük. Munkájukat pedig gondossággal végzik. Ezt a gondosságot, odafigyelést tükrözi vissza a Virágbéke honlapja is. Esztétikus, kifinomult, igazi műalkotás. Jól átlátható, igényes, különleges, akár a mézeik. Gourmet módra már a látvánnyal is jóllakunk. Fiatalos, lendületes, de nem túl sok, teljes harmóniában van a stílus és a tartalom, akárcsak a méhek a természettel. Ennek a harmóniának köszönheti a Virágbéke, hogy idén az agrár kategóriában Az Év Honlapja díjat elnyerte.

 

Kereskedelem kategória – Minőségi díj

A Tetőablak.hu nem egy márkát képvisel, hanem egy termék-kategóriát, a tetőablakok és hozzá köthető termékeket sajátítja ki weboldalával. Saját a témáról szóló magazinnal, jól rendszerezett blog tartalommal, nagyszerű termékszűrőkkel teszik a tetőablak után érdeklődők életét könnyebbé.

 

Kereskedelem kategória – Az Év Honlapja Díj

Nagyon jól kitalált márkakoncepcióval és minden célcsoportot megszólító weboldallal épült fel a Virágbéke kereskedelmi márkája. A weboldalon a termék tudnivalók mellett megtalálhatóak izgalmas sztorik, Fortepan képek, ajánlatok, fogyasztói webshop és kereskedelmi elérhetőségek. A weblapról elsőre látszik, hogy a Virágbéke márka alapítói szeretik, amit csinálnak, minőséget és egyediséget képviselnek, termékeik pedig nagyon izgalmas összeállításban kerülnek piacra. Összességében egy nagyon üde színfoltja a márka egy ősi élelmiszernek, a méznek.

 

Vendéglátás kategória - Minőségi díj

Értékelés: A fácánliget weboldala jól strukturáltan, áttekinthető módon mutatja be a rendezvényhelyszínt az érdeklődőknek, személyessé téve a weboldalon böngészést a csapat bemutatásával és a rendezvényházban rejlő lehetőségek bemutatásával. A zsűri minőségi díjjal jutalmazta.

 

AZ ÉV HONLAPJA ABSZOLÚT DÍJ

Az Év Honlapja Abszolút díj minden évben a szakmai zsűri a kategóriagyőztesei közül kerül ki. Az idei ‘Az Év Honlapja Abszolút’ díj nyertese pedig két kategóriában is elnyerte ’Az Év Honlapja’ címet, így méltán veheti át ezt a kitüntetést!

A méz vásárlása általában unalmas: egyforma termékek, egyforma üvegekben. De miért ne lehetne egy mézet szórakoztató és élménydús formában prezentálni? A Virágbéke egy újhullámos mézmanufaktúra, aki termékkínálatban és megjelenésében is különbözik a hagyományos méz termékektől. Ez a lendület, ez a karakter hatja át a teljes honlapot. A csomagolásokon használt intenzív színek fiatalossá, dinamikussá teszik a megjelenést, amit a honlapra is átvezettek. A hagyományos fajta megnevezések mellett a termékek saját, humoros címeket kaptak, amelyeket egy archív fotó és egy egyedi, elgondolkodtató történet egészít ki. Központi és hangsúlyos eleme az oldalnak a cég missziója. A termékkínálat és a mézek elkészítéséről szóló háttér információk harmóniája meghatározza a honlap összképét. A bohém hangulatot a stílusos szövegek és grafikai elemek teremtik meg, arra ösztönözve, hogy minél több időt töltsünk az oldalon. Gratulálunk és legyen Virágbéke!

Vissza

Megvannak „Az Év Honlapja” 2024 díjazottjai!

2025. 03. 06.
Rekordszámú nevezés, innováció, technológiai bravúrok és kreativitás jellemezte a 2024-es „Az Év Honlapja” pályázatot, amely immár 23. alkalommal emelte piedesztálra a…
Bővebben

FOMO a marketingben: Hogyan ösztönzi a vásárlásokat a kimaradástól való félelem?

2025. 02. 28.
A FOMO (Fear of Missing Out), vagyis a kimaradástól való félelem, egy olyan pszichológiai jelenség, amely azt az érzést kelti az emberekben, hogy valami fontos dolog történik, és ők kim…
Bővebben

A hulladék nem végállomás, hanem egy új kezdet alapja a körforgásos gazdaságban

2025. 02. 28.
A mai interjúban betekintést nyerhettünk a MOHU.hu megújításának folyamatába, kihívásaiba és jövőbeli terveibe. Megtudtuk, hogy a platform nemcsak a körforgásos (fenntartható) gazdaság…
Bővebben
További hírek