,,A díj megerősítést jelent, hogy jó úton haladunk"

A Szallas.hu Zrt.-t kérdeztük
2023-03-10

Interjúnkban bemutatkozik 'Az Év Honlapja' pályázója, a Szallas.hu Zrt., akik Az Év Applikációja kategóriában Minőségi díjjal távoztak a díjátadóról. Bernáth Zalánt, a cég termékmenedzserét kérdeztük az elmúlt évek legnagyobb szakmai és emberi kihívásairól, valamint a jövőbeni céljaikról.

 

Mit jelent számotokra Az Év Honlapja díj?

Az Év Honlapja Díj számomra megerősítést jelent, hogy jó úton haladunk az applikáció fejlesztésével. A legfontosabb természetesen az, hogy a felhasználók szeressék, használják és elköteleződjenek a termék iránt, azonban a díj egy szakmai, "külső szemes" pozitív visszacsatolás, aminek nagyon örülök.

Mi volt a motiváció arra, hogy megmutassátok magatokat a szakmai zsűri előtt?

Szerettem volna, ha szakmai szempontok alapján, külsős szakértőktől is kapunk visszacsatolást a Szallas.hu mobil applikációról. A díj presztízs, a badge-t ismerik a felhasználók, így ez is hozzájárulhat a bizalomhoz, az elköteleződés növekedéséhez.

Mikor kezdtétek fejlesztését? Milyen fázisokon kellett végigvinni a weboldalt ahhoz, hogy sikeres, átlátható legyen?

2019-ben kezdtük a Szallas.hu mobil app fejlesztését, belső dedikált csapattal. Mivel korábban már volt egy app Androidra és iOS-re is, döntést kellett hozni, hogy a meglévőt cseréljük le vagy új csomagot töltünk fel. Az előbbi mellett döntöttünk és fokozatosan, 10-30-50-100% folyamatos felskálázással cseréltük le a régi verziót. Szerettük volna tudatosan, a lehető legfelhasználóbarátabb komponenseket, elemeket létrehozni, így több iterációban teszteltük pl. az app kezdőlapunkat és egyéb komponenseket, amíg kialakult a jelenleg is használt verzió.

Milyen fajta kihívásokkal találkoztatok a honlapotok fejlesztése/ elkészítése során?

Kihívásnak tekinthető, hogy a Szallas.hu weboldal és mobil app folyamatosan szinkronban legyen egymással, pl. ha a site-ra elkészül egy kritikus fejlesztés, az az appban is megjelenjen. Mivel rengeteg projekt ötletünk van, a priorizálás nagyon fontos, figyelembe véve az üzleti KPI-okat és a felhasználók visszajelzéseit, igényeit is. Nagyon fontos a mérés, a fejlesztések eredményeinek követése, tudjuk azt, hogy egyes funkciókat mennyien használják.

Melyik nagyobb feladat számotokra, az üzleti partnerek, vagy a fogyasztóknak megfelelni? Miért?

Nem tennék különbséget. A Szallas.hu mobil app tekintetében ugyanolyan fontos, hogy a szállásadó partnerek által megadott információk (pl. képek, leírás, árak, stb.) a valóságnak megfelelően, naprakészen jelenjenek meg és, hogy a potenciális vendégeink ezeket az infókat átláthatóan, felhasználóbarát módon találják meg.

Milyen változásokra/trendekre figyeltetek fel az elmúlt időszakban, amellyel érdemes a mihamarabb kiegészíteni a honlapokat?

Látjuk, hogy szállásfoglalásnál/utazásnál mennyire fontos az inspiráció, a desztináció attrakciói, programlehetőségei. A 2023-as év egyik kiemelt projektje, hogy a Szallas.hu/Progamok termékünket implementáljuk az appba. Ez magában foglalja azt is, hogy a jelenleg offline, pdf formátumban (belföldi foglalás mellé) kapott kedvezménykuponokat már digitálisan, a Szallas.hu mobil appból is be tudják váltani vendégeink.

Mit gondoltok, milyen hatást gyakoroltok a vásárlóerőre? Mivel kötelezitek el a fogyasztókat?

Fontosnak tartom, hogy a felhasználókkal folyamatosan oda-vissza kapcsolatban legyünk, a tőlük érkező pl. hibajelentéseket kiemelten kezeljük és javítsuk. Gyakran nyereményjátékokkal is találkozhatnak a Szallas.hu app felhasználói, így érdemes minél többször megnyitni és használni.

Milyen céljaitok vannak a közeli és távoli jövőben?

Szeretném, hogy Magyarországon minél többen megismerjék és használják a Szallas.hu mobil applikációt. Cél, hogy a kitűzött üzleti KPI-ok teljesüljenek, emellett a felhasználóink továbbra is szeressék az alkalmazást, nem utolsó sorban mindenki megtalálja és lefoglalja a következő pihenését. A távolabbi jövőt tekintve pedig cél, hogy a külföldi termékeink esetében is felhasználóbarát, szerethető mobil applikációval jöjjünk ki a piacra.

 

Vissza

Hogyan lett egy ötletből „Az Év Honlapja”? – A FutureManagement útja

2025. 06. 02.
Egy weboldal, amiben nemcsak funkciók és pixelek, hanem munka, csapat és hit is van. "Az Év Honlapja 2024" elismerés számunkra nem csak egy díj, hanem visszaigazolása ann…
Bővebben

Digitalizáció: A jövő, ami már itt van

2025. 05. 28.
A digitalizáció mélyreható átalakulást hozott az ingatlanközvetítői piacon, amelyre a sikeres vállalatoknak gyorsan és rugalmasan kell reagálniuk. A Duna House esetében ez a válasz az i…
Bővebben

„Reményt is adunk, nem csak tudást” – Az SNI SULI forradalmasítja az érzékenyítést az online térben

2025. 05. 23.
Az alábbi interjúban az SNI SULI csapatával beszélgettünk, akik Magyarország első olyan online streaming platformját hozták létre, amely kifejezetten az ADHD-s, autista, diszlexiás és m…
Bővebben
További hírek