Működésünk középpontjában a vásárlóink állnak

A Kifli.hu Shop-ot kérdeztük
2023-05-12

Mai interjúnkban a Kifli.hu Shop-ot kérdeztük, akik E-kereskedelem kategóriában Az Év Honlapja díjjal távoztak a díjátadóról. Kovacsics Anett, a céHead of Digital Performance) válaszolt kérdéseinkre az elmúlt évek legnagyobb szakmai és emberi kihívásaival, valamint a jövőbeni céljaikkal kapcsolatban.

Mit jelent számotokra Az Év Honlapja díj?

A megtiszteltetés mellett megerősítés is számunkra abban, hogy jó úton járunk, és motiváció arra, hogy töretlen erővel folytassuk. A díjat mind a budapesti, mind pedig a prágai cégközpontunk sajátjának tekinti.

Mi volt a motiváció arra, hogy megmutassátok magatokat a szakmai zsűri előtt?

A vásárlói visszajelzéseinket folyamatosan követjük és ezeknek megfelelően fejlesztünk szolgáltatásunkon, termékkínálatunkon, de ezen túl szerettük volna egy nívós szakmai zsűri előtt is megmérettetni magunkat annak érdekében, hogy az Ő visszajelzéseiket is be tudjuk építeni a mindennapjainkba. A díj elnyerése és a zsűri pozitív visszajelzései abszolút nem jelenti számunkra, hogy elbízzuk magunkat: továbbra is számítunk vásárlóink véleményére, a fejlesztési folyamat nem állhat meg.

Mikor kezdtétek fejlesztését? Milyen fázisokon kellett végigvinni a weboldalt ahhoz, hogy sikeres, átlátható legyen?

A weboldal a cseh Rohlik oldala alapján készült, a hazai indulás előtt már rövid tesztidőszak után működött is. A fejlesztése folyamatos, hiszen mindig lehet újat, korszerűbbet csinálni. Mindig a vásárlóink igényeit szem előtt tartva fejlesztünk, több funkció is vásárlói észrevétel alapján alakult át.

Milyen fajta kihívásokkal találkoztatok a honlapotok fejlesztése/ elkészítése során? 

Kezelhetőség, átláthatóság és felhasználóbarát forma. A termékek és a termékleírások akár napi szinten változhatnak, ez is komoly odafigyelést igényel.

Melyik nagyobb feladat számotokra, az üzleti partnerek, vagy a fogyasztóknak megfelelni? Miért?

Honlap szinten egyértelműen a fogyasztóknak, ők használják. A partnerek általában elégedettek a megjelenésükkel. A Kifli.hu hozzávaló közül ezt emelném ki: “Nyűgözd le a vásárlót”. Tényleg ez a fő vezérlő szál.

Milyen változásokra/trendekre figyeltetek fel az elmúlt időszakban, amellyel érdemes a mihamarabb kiegészíteni a honlapokat? 

Nem követünk trendeket, inkább azt nézzük, hogy hogyan tudjuk a vásárlói élményt tovább javítani. Hamarosan várható: online bevásárlólista továbbfejlesztése, hogy a rendszeresen ismétlődő vásárlásokat egy klikkel meg lehessen ismételni. Ezen kívül szeretnénk a navigációt tovább javítani, hogy mindenki minél könnyebben megtalálja a számára szükséges termékeket. Az akciós termékek megjelenítésén is dolgozunk, szeretnénk ezt a szekciót minél átláthatóbbá tenni.

Mit gondoltok, milyen hatást gyakoroltok a vásárlóerőre? Mivel kötelezitek el a fogyasztókat?

Egy-egy vásárlást nézve a Kifli.hu-ra jellemző nagyszerű vásárlói élménnyel, aminek az online térben három komoly feltétele van: legyen könnyen kezelhető és felhasználóbarát a felület, legyen barátságos és elsőrangú a kiszállítás, illetve legyen mindig elérhető és a vásárlók iránt elkötelezett az ügyfélszolgálat. A vásárlói megkérdezésekből, amiből Net Promoter Score is jön, az látszik, hogy a vásárlóink értékelik a futáraink kedvességét, az ügyfélszolgálat odafigyelését, a szakma pedig elismeri a honlapunkat.
Ahhoz, hogy ne csak egy-egy vásárlás jó élményéről, hanem a teljes elköteleződésről beszéljünk, sokkal több dolgot kell figyelembe venni: a vásárlók felé irányuló egyedi hangvételű kommunikációnkat, az izgalmas akciókat és pénztárcabarát megoldásokat, a kismamáknak szóló Kiflicske Klubunkat és a Prémium tagság előnyeit épp úgy, mint a raktári dolgozók hatékonyságát és pontosságát, a beszállítók felé támasztott minőségbeli elvárásokat. Ezek adják ki végül a Kifli.hu minőségét.

Milyen céljaitok vannak a közeli és távoli jövőben?

Működésünk középpontjában a vásárlóink állnak: továbbra is magas szintű szolgáltatást szeretnénk nyújtani nekik, olyan ajánlatokkal, mint az aznapi szállítás, akár 15 perces vagy 60 perces és akár már öko-időablakokban, elégedettségi garancia, szupermarket méretű választék, stb. Szeretnénk, ha minden budapesti és vonzáskörzetében élő háztartás kipróbálná a Kifli.hu szolgáltatását. Ezzel együtt folyamatosan szeretnénk növelni a kiszállítási területünkön belüli vásárlóink penetrációját. Eat well, live well: hisszük, hogy a jó ételeket mindenki számára elérhetővé téve egy jobb életet kínálunk a vásárlóinknak. 

 

Vissza

“Egy ilyen szolgáltatásnak igenis helye van a piacon.”

2024. 04. 17.
Mai interjúnkban dr. Radics Ottót kérdeztük, az Utánvét Ellenőr alapítóját és tulajdonosát, akit innovációjáért Az Év Technológiai megoldása kategóriában különdíjjal jutalmaztunk, így i…
Bővebben

AI alapú marketing megoldások

2024. 04. 15.
Az elmúlt években a mesterséges intelligencia (AI) megjelenése forradalmasította a marketing világát. Az AI nem csupán egy új technológiai trend, hanem egy olyan eszköz, amely lehe…
Bővebben

“Az oldal elindítását nem lezárásának, hanem sokkal inkább valami új kezdetének tekintjük.”

2024. 04. 13.
Mai interjúnkban a Szerencsejáték Zrt. csapatát kérdeztük, akik E-kereskedelem kategóriában Minőségi, Márkasite kategóriában pedig Az Év Honlapja díjat nyerték el.  Nagy figyelmet…
Bővebben
További hírek